Suosikkijoukkueesi SM-liigassa?

  • 2 214
  • 29

Suosikkijoukkueesi SM-liigassa?

  • Blues

    Ääniä: 6 4,4%
  • HIFK

    Ääniä: 19 13,9%
  • HPK

    Ääniä: 10 7,3%
  • Ilves

    Ääniä: 11 8,0%
  • Jokerit

    Ääniä: 11 8,0%
  • JYP

    Ääniä: 13 9,5%
  • Kärpät

    Ääniä: 5 3,6%
  • Lukko

    Ääniä: 7 5,1%
  • Pelicans

    Ääniä: 8 5,8%
  • SaiPa

    Ääniä: 10 7,3%
  • Tappara

    Ääniä: 10 7,3%
  • TPS

    Ääniä: 15 10,9%
  • Ässät

    Ääniä: 12 8,8%

  • Äänestäjiä
    137
Tila
Viestiketju on suljettu.

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Nyt kun oli äänestys inhokkijoukkueesta SM-liigassa, niin ehkä tasapuolisuuden nimissä voitaisiin kysyä suosikkijoukkuetta. En tiedä onko tälläistä kyselyä ollut aiemmin, mutta minua ainakin kiinnostaa tietää joukkueiden kannatusprosentit näin Jatkoajan kirjoittajien keskuudessa. Oma vastaukseni on Jyp.
 

Potaichuk #67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kärpät ja Detroit
Luulen, että täällä on eniten HIFK:in kannattajia. Vähiten taas luulen olevan Pelicansien faneja. Saa nähdä, osuiko oikein!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
IIEFKOO, MUITA EI OOOOOO....

Let´s play hockey! Kyllä se on Helsingin IFK. Olen onnistunut aivopesemään myös vaimoni ja kaksi poikaani HIFK:n ruotuun. Vaimo nimittäin on kotoisin tuolta Turun suunnalta, joten hänen suhteensa projekti oli melko pitkäaikainen ja välillä jopa tuskallinen. Lapsilla sen sijaan ei ollut mitään sananvaltaa... kummankin poikani aivopesu alkoi heti synnytyksen jälkeen kun kersat matkasivat Kätilöopistolta kotiin lämpimiin HIFK-kaulaliinoihin kiedottuina....:D :D
 

Wolves

Jäsen
SaiPa. Tarvinneeko perustella...:D

Hellurei, SaiPa johtaa tässävaiheessa...
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikkijoukkueeni on tietysti Jokerit. Koska ne on niin hyviä. Ja parhaita. Ja ne on kaikkein hyveimpiä pelaamaan. No ei. Ihan tosissaan IFK, muita ei oo. Paitsi hieman sympatiapisteitä irtoaa Ässien suuntaan. Ei paljoa, mutta vähän kuitenkin.
 

theref

Jäsen
Juuh

Tuomarijuttuun veikkasin että Pekka Haajanen voittaa, ja kärjessä on tällä hetkellä... Pekka Haajanen! Noh, kuitenkin, tähän äänestykseen veikkaan että HIFK voittaa ja Lukon kannattajia on vähiten palstalla. Oma ääneni meni kuitenkin Pekka Haajas... Eikun siis SaiPalle.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vot, poijjaat

No Lukkohan se on. Kaikkihan haluavat aina kannustaa vain parasta, niin minäkin.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ohoh

SaiPan kannattajat tuntuvat olevan hyvin liikkeellä ainakin tässä vaiheessa.

Niin, minä myös. Kotikylän naapurikaupungin seura ei ole JKL:ssä asumiseni vuoksi asemaansa kadottanut, oikeastaan jopa päinvastoin.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täytyy jälleen ihmetellä että mitä järkeä tässäkin gallupissa on kun kirjoittajien suosikit näkyy käyttäjätiedoissa. Seuraavaksi varmaan joku järjestää gallupin että mitä nimimerkkiä käytätte jatkoajassa. :D
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Viestin lähetti TM
Täytyy jälleen ihmetellä että mitä järkeä tässäkin gallupissa on kun kirjoittajien suosikit näkyy käyttäjätiedoissa. Seuraavaksi varmaan joku järjestää gallupin että mitä nimimerkkiä käytätte jatkoajassa. :D

Sitä järkeä että näkee kuinka paljon kannattajia on jokaisella seuralla. Vai haluatko sinä laskea jokaisen käyttäjätiedoista tarkat tilastot ja laskea ne yhteen?
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
TM: Kysymys lienee halusta mitata kannattajakuntien prosentuaalista jakaumaa. Lisäksi joillain nimimerkeillä ei ole ollenkaan "suosikkijoukkuetta", joillain useampi... Asiahan toki selviäisi ilman galluppiakin, jos joku JA:n ylläpitäjistä tekisi listat suoraan käyttäjätietokannasta (silloin toki mukana olisi nimimerkkejä, jotka eivät ole aktiivisessa käytössä). Mutta eihän se olisi niin hauskaa, eihän? :-)
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No eihän tähänkään ketjuun vaivaudu läheskään kaikki vastaamaan. Sanoisin mutu tuntumalta että IFK-fanit ovat täällä Jatkoajassakin suurin joukko.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
TM: Joo, nämä seurat, joiden faneilla ei ole kunnollista omaa foorumia, lienevät parhaiten edustettuina (suhteessa koko kannattajakuntaan): Jokerit, HIFK, Blues, SaiPa, Lukko (ei tarvitse sitten provosoitua, en moiti näitä joukkueita).

Tapparan, Ilveksen ja Kärppien kannattajakunta on pysynyt täällä yllättävän vähälukuisena (tai sanotaan ei-aktiivisena), vaikka ko. jengien keskustelufoorumien perusteella innokkaita kannattajia pitäisi löytyä...
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Euro71: Pitää paikkansa ja lisäksi moni hyvä kirjoittaja jättää kokonaan rekisteröitymättä tänne vaikka joukkueen omalle palstalle kirjoittaakin.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Lisää Euro listaasi vielä TPS, jolla on valitettavasti Suomen surkein Foorumi. Vai onko joku eri mieltä?

No, onneksi foorumin taso ei korreloi joukkeen kanssa.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Jostain..

..kumman syystä HIFK ja TPS hyvin edustettuina.. Pelicans rulaa, vaikka TPS:n mestaruuslippis onkin päässä!:D
 

theref

Jäsen
Euro71

Noista mainitsemistasi joukkueista ainakin SaiPa tulee saamaan 23.7 aukeaville sivuilleen todella lupaavan oloisen keskustelupalstan. Toivottavasti taso kuitenkin nousee tämänhetkisten sivujen todella naurettavasta edes kohtuulliseksi.
 

Antti.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jii
Lisää Euro listaasi vielä TPS, jolla on valitettavasti Suomen surkein Foorumi. Vai onko joku eri mieltä?

No, onneksi foorumin taso ei korreloi joukkeen kanssa.


Nimenomaan. Foorumissa ei sinänsä ole mitään vikaa, sisältö vaan on mitä on. Siellä voi itsekukin käydä vilkaisemassa miten teineillä on asiat huonosti:D.
 

Aviator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme SaiPa
<b> SaiPa, </b>niin on aina ollut ja tulee aina olemaan.
 

farsan

Jäsen
Suosikkijoukkue
LEIJONAT,Ässät, Djurgårdens .I.F. Teemu Selänne
predatorille (ja muille)

..joo ässille annoin tottakai ääneni:)

-tässä vielä pieni humoristinen kommentti kun luin tuon predatorin "vaikeuksista " saada perhettä yximieliseksi..

tietenkin tämä juttu on nyt nähtävä MINUN näkökulmastani kun lapset sun muut on umpiruåttalaisia,tottakai on mummulassa käyty suomessa sillon kun hän vielä eli,mutta eihän siinä ehdi ässiin sun hifkiin mm.tutustua kun ei asu suomessa.
mun tyttö (nyt 18v.) kannattaa djurgårdenia ihan ilman että mä mitenkään "mainostin" sitä hälle pienenä ollessaan,ja nyt sillä on poikakaveri joka itse pelaa kiekkoa ruotsin metsistä vastaavassa sarjassa junnuissa mut on vakiintunu D.I.F.n kannattaja...

nykyinen muijani ja hänen lapsensa ovat saaneet kyllä loppupelitaistojen mm. ohella katsella sivusta reaktioitani tv.nojatuolissa ja onpahan vissiin meininki tarttunut kun keväälläkin olivat "eläintarhan " puolta(olikohan vain kotirauhan säilymisen vuoksi...)
ja vielä se mistä voi ylpeillä -tyttöni on TÄYSIN suomen kannattaja!!! että kyllä sieltä kesäisiltä mummolassa käynneiltä taisi jotain hyviä muistoja jäädä...

-poikakaverinsa kanssa kuulemma kovia taistoja kun om mm-kisat

muijani on vielä kaiken lisäksi suomi -sympatioija mm.kisoissa kun hänen mielestä leijonat pelaa sähäkkää kiekkoa!!!

-ja mika häkkinen on hänen suuri idoli !!!

...etä semmosta9:D :cool:
 
Viimeksi muokattu:

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Perheen käännytyksistä puheenollen.

Poikani (4v.) on haksahtanut pelikaaneihin. Todennäköisesti joukkueen logon takia.
Muut joukkueet, jotka häneltä saa jotain kommenttia, ovat ketut ja ilvekset.
Kannattakoon minun puolesta mitä itse haluaa.


Tosin, jos olisin neljä vee, en todennäköisesti itsekään noteeraisi palloa, jonka ympärillä on jotain ihme hässäkkää :D .
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös