Entä kuunteleeko/muistaako kukaan progefani enää Tabula Rasaa? Itse en ole mikään progeasiantuntija, mutta Tabula Rasan levyt kolahtavat kyllä kympillä, ja luulisin että nuo levyt menevät omassa genressäänkin aika korkealle. Miten Heikki Silvennoinen on osannut nuorempana tehdä noin loistobiisejä, kun nykyinen musiikki on niin tylsää? Tai Mikko Alatalon tekstit, ei se mies kai olekaan niin tyhmä miltä joskus vaikuttaa...
<BR>
<BR>Itse tein juuri muutama viikko sitten tuntikausia vastaavanlaista suosikkibändilistaa, lopputuloksen löytää klikkaamalla tuota www-nappia tekstin alapuolella ja kotisivujen etusivulta \'musiikki\'. Listasta tosin puuttuu ainakin Faith No More, joka täytyy heti seuraavassa päivityksessä lisätä sivulle.
<BR>
<BR>Itse tein juuri muutama viikko sitten tuntikausia vastaavanlaista suosikkibändilistaa, lopputuloksen löytää klikkaamalla tuota www-nappia tekstin alapuolella ja kotisivujen etusivulta \'musiikki\'. Listasta tosin puuttuu ainakin Faith No More, joka täytyy heti seuraavassa päivityksessä lisätä sivulle.