Nappasin Ferrarin, joka on ollut pikkupojasta ja Gerhard Bergerin ajoista suuri suosikki. Eihän sitä silloin tiennyt, miten legendaarisesta tallista on kysymys. Alkuaikoina sillä ei edes mennyt hyvin, oli noita Senna-Prost -aikojen McLarenia vastaan altavastaajana. Tietääkö muuten joku, miksi Bergerin auton siivissä oli keltaiset täplät, mitä toisessa Ferrarissa ei ollut? Muistan aina, että omiin pienoismalleihin ne piti teippailla.
Missasin kyllä monivalintaäänestyksen, johon oli aikomus laittaa myös Renault, mutta ei tää näinkään haittaa. Tallin italialaistaustat ja kuskit (Trulli, Fisichella, Briatore) sekä pirteä väritys sai heti minut puolelleen.
Ideaalitilanteessa suosikkitallissa on suosikkikuski ja Renault ja Ferrari on ilahduttavan paljon tätä tarjoillut. Olkoonkin, että molemmat italialaiset joutuivat Renaultilla kakkoskuskin kohtaloon, kiitos Alonson ja Briatoren vehkeilyn. Se ei kuitenkaan vaikuttanu tallin kannatukseeni.
Renaultin kytkyyn äänestyksessä tullut Lotus ei enää nauttinut minun suosiota, varsinkaan Kimin palkkapelleilyn ja Permainen huutelun jälkeen. Toki tallin värikäs viestintä ja Kimin mukanaolo nostivat hetkellisesti tallin kakkossuosikiksi, nykyään se on lähinnä hmv-osastoa.