vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Nyt tuli suoraviestikin sähköpostiin. Kertoivat siinä monella eri tavalla, että nykytilauksille tapahtuu niin, että saat niistä jotain tietoa myöhemmin.
Mulle tuli sama aiemmin. Eli tosiaan vaan kerrottiin, että sun tili siirtyy tonne ja sitten kerrotaan jotain.Nyt tuli suoraviestikin sähköpostiin. Kertoivat siinä monella eri tavalla, että nykytilauksille tapahtuu niin, että saat niistä jotain tietoa myöhemmin.
Tuo vähän vituttaa, että joutuu maksamaan siitä, ettei tule mainoksia. Asiallista, kun puhutaan ilmaiskanavista, mutta kyllä kuukausimaksullinen suoratoisto pitäisi olla automaattisesti mainokseton. Eihän tämä nyt ihan uutta ole, kotimaassakin Ruutu laskuttanut tästä jo pitkään. Mutta vituttaa.Nyt tuli suoraviestikin sähköpostiin. Kertoivat siinä monella eri tavalla, että nykytilauksille tapahtuu niin, että saat niistä jotain tietoa myöhemmin.
Samaten, ja jos tässä nyt tulee eteen joku "joo se -50% on toi halvin tilaus ja muut maksavat 19,99 ja 29,99 kuussa" niin saavat tunkea Maxinsa perseisiinsä.Mikähän noista kolmesta ekasta mahtaa olla tämä nykyinen HBO Maxin tilaus? Kuulun siis siihen porukkaan joka otti tämän sillä -50% hintaan loppuelämäksi setillä tuon.
Hinta nousee tuohon 4k tilaukseen aivan varmasti.Samaten, ja jos tässä nyt tulee eteen joku "joo se -50% on toi halvin tilaus ja muut maksavat 19,99 ja 29,99 kuussa" niin saavat tunkea Maxinsa perseisiinsä.
Vaikuttaa todella huonolta muutokselta. Toisaalta, eipä tuolla juuri katsottavaa näytä enää tulevan ja vanhat legendaariset on jo nähty. Taso laskenut vuosi vuodelta ja ”huippusarjat” House of The Dragon ja True Detective 4 olleet kusisinta paskaa mitä on vähään aikaan nähnyt.
Disney+ näyttää Shogunillaan miten hommat pitäisi tehdä herran vuonna 2024.
Vähän veikkaisin että tämä loppuelämän diili menetetään tuon muutoksen myötä.Mikähän noista kolmesta ekasta mahtaa olla tämä nykyinen HBO Maxin tilaus? Kuulun siis siihen porukkaan joka otti tämän sillä -50% hintaan loppuelämäksi setillä tuon.
Paitsi että Succession oli laadukkainta telkkaria sitten Sopranosin ja Barry johti kakkosketjua kiitettävällä tasolla.
Tulevaisuus kyllä näyttää sumuiselta nimipelleilyjen yms kanssa.
Toki viimeisin kausi tullut House of Dragonin jälkeen mutta luulen ymmärtäväni mitä tarjoitat.Succession oli hyvä, mutta ihan liian harvoin tätä tasoa tulee nykyään HBO:lta vastaan. Ja sekin jo 2018 vuoden sarja…
Sama homma meillä. Lopetettiin kuitenkin jokin aika sitten. Turha siitä on maksaa edes puoltakaan jos ei katso.Onneksi en ottanut tuota -50% alennusta. Barryn loppuun katsomisen jälkeen olen ollut tilaamatta 10 kuukautta. Jos jossain vaiheessa tulee jotain mielenkiintoista, niin MAXin voi taas ottaa 1-3 kuukaudeksi. Tulee paljon halvemmaksi minulle kuin pitää tilausta päällä koko ajan vain siksi, että saa -50%.
Hyvin on kyllä HBO itsensä markkinoinut, useammallakin tutulla on kuulemma ollut tuo HBO Max puoleen hintaan lanseerauksesta asti, vaikkei sieltä tulisi edes katseltua mitään moneen kuukauteen. "Halvaksi tulee kun ei vaan katkaise" on se vakioperustelu, samaan aikaan minä katselen HBO Maxia vähintään yhtä paljon kuin he ja maksan vähemmän tilaamalla normaalihintaisen kuukauden pari-kolme kertaa vuodessa.Onneksi en ottanut tuota -50% alennusta. Barryn loppuun katsomisen jälkeen olen ollut tilaamatta 10 kuukautta. Jos jossain vaiheessa tulee jotain mielenkiintoista, niin MAXin voi taas ottaa 1-3 kuukaudeksi. Tulee paljon halvemmaksi minulle kuin pitää tilausta päällä koko ajan vain siksi, että saa -50%.
Hyvin on kyllä HBO itsensä markkinoinut, useammallakin tutulla on kuulemma ollut tuo HBO Max puoleen hintaan lanseerauksesta asti, vaikkei sieltä tulisi edes katseltua mitään moneen kuukauteen. "Halvaksi tulee kun ei vaan katkaise" on se vakioperustelu, samaan aikaan minä katselen HBO Maxia vähintään yhtä paljon kuin he ja maksan vähemmän tilaamalla normaalihintaisen kuukauden pari-kolme kertaa vuodessa.
Hyvin on kyllä HBO itsensä markkinoinut, useammallakin tutulla on kuulemma ollut tuo HBO Max puoleen hintaan lanseerauksesta asti, vaikkei sieltä tulisi edes katseltua mitään moneen kuukauteen. "Halvaksi tulee kun ei vaan katkaise" on se vakioperustelu, samaan aikaan minä katselen HBO Maxia vähintään yhtä paljon kuin he ja maksan vähemmän tilaamalla normaalihintaisen kuukauden pari-kolme kertaa vuodessa.
Samassa junassa ollaan. Saa nähdä mitä tarjoavat Maxin tilaajille ns vastaavana pakettina.Mikähän noista kolmesta ekasta mahtaa olla tämä nykyinen HBO Maxin tilaus? Kuulun siis siihen porukkaan joka otti tämän sillä -50% hintaan loppuelämäksi setillä tuon.
Veikkaan, että se halvin mainoksia sisältävä teille lätkäistään. Haluavat luultavasti noista eroon, ja noinhan se kätevästi käypi.Samassa junassa ollaan. Saa nähdä mitä tarjoavat Maxin tilaajille ns vastaavana pakettina.