Joo, jostain luin että nää Dragonin talo -jutut on nyt kanssa GRRM:lle mahis näyttää että kattokaa, tämmöstä mä tarkotin. Iron Thronekin on saanut vähän lisää metallia ja särmää ympärilleen.Martinhan kritisoi aikoinaan niitä Robertin turnajaisia. Toki tuossa myös näkyi se, että vatipääkaksikko ei tiennyt oikeasti yhtään mistään mitään ekalla kaudella. He olivat tavallaan oppisopimuksella töissä ja se näkyi muutamassa kohdassa, kun budjetointi ei ihan onnistunut.
Ettei ollut tämän tytär? Molemmilla Laenalla ja Laenorilla on oma lohikäärmeensä.
Jaa niin niillä lapsilla on molemmilla omat loharit, oisko se toinen sitten ollu tosiaan sen tytön. Oisi kuvitellut että se olisi kanssa näytetty sitten jossain omassa pinkissä armorissaan huutamassa "WUU" siellä selästä, mutta sitten olisin ihmetellyt että kuka toi nyt oli hä. Tuon olisi ehkä voinut jotenkin tuoda ilmi että keillä kaikilla tuolla nyt lohikärmes tällä hetkellä on, Daemonilla ja Rhaenyralla on omansa jotka ovat saaneetkin hyvin ruutuaikaa ja jotain persoonallisuuttakin jopa, ja joku kuulemma lentelee jostain syystä jossain maailmalla omin päin, mutta muuten on vaan sanottu että niitä on 10 kpl. Kahden tyypit tiedän, yksi on karussa, nyt ainakin yksi oli valkorastatyypeillä, ehkä kaksikin. Ne viisi muuta sit varmaan ilmestyy kanssa aina sopivin väliajoin jostain nurkan takaa ja huutaa "HAHAA, MÄ OON TÄÄLLÄ, MÄ OON XHARGODRAAGES, MULLA ON SARVI PÄÄSSÄ JA VIHREE-MUSTA-HOPEINEN VÄRITYS, LAULAN KAUNIISTI JA LEMPIRUOKAANI ON MERILEIJONAT!" ja "TERVE TERVE, TÄSSÄ FREEGEBRANDEX, MÄ OON TÄYSIN VALKOINEN JA MUN HÄNNÄN PÄÄSSÄ ON KIRVES JA MÄ PASKON TOMAATTEJA!" sillee että kaikille saadaan ruutuaikaa ja persoonaa rakennettua yks kerrallaan.