Mites tuolta palvelusta löytää katsottavaa, kun etusivulla on ne samat sarjat, enkä ainakaan löydä mitään selaus toimintoa? Tuntuu että pelkästään tiettyjä sarjoja tuputetaan.
Mare of Easttown oli ihan koukuttava, City on a Hill kahden ensimmäisen jakson perustella hieman hidas, mutta kyllä sitä tulee jatkettua.
Olisiko mitään suosituksia, ne kaikki nimekkäimmät sarjat olen katsonut? Minkälainen on Spanish Princess?
Riippuukohan tuo alustasta miten HBO -sovellus toimii.
Itsellä android telkussa ja puhelimessa. Ihan ok tuolta löytää mitä haluaa, uutuudet puffataan heti etusivulla. Siitä kun selaa alas päin niin tulee näitä kategorioita ja nopeasti puhelimesta katsottuna löytyy esim HBO-klassikot missä nämä 10-20 isoa sarjaa. Löytyy myös kohta kaikki sarjat missä aakkosjärjestyksessä. Pohjoismaiset omana listana, myös True Crime, dokumentit, kriitikoiden kehumat jne.
Vaikkei mitään priimaa tuo sovellus ole niin ihan hyvin löytyy.
Jonnekin just täällä kirjoittelin suosituksia. Jos et muuten löydä niin kirjoita googleen hakua HBO sarjoista niin saat vaikka mitä listaa ja sitten haet sen haku toiminnolla HBO-sovelluksesta.
Mä suosittelen klassikkojen lisäksi vaikka ei amerikkalaista tuotantoa kuten Umbre, joka yksi parhaista rikossarjoisat mitä olen nähnyt ja on tullut kaikennäköistä katsottua kasarilta asti.
Sit toinen kevyempi vaikkapa Mr Inbetween australiasta, nopeaa 30min jaksoa ja bad ass toimintaa.
Näissä molemmissa aika ronskiakin huumoria mitä ei jenkkisarjoista helpolla löydy, varsinkin Romanialainen huumori on välillä todella mustaa.
Mulle koukuttavin amerikkalainen sarja tuolta 2010-luvulla oli Ray Donovan, erinomaista viihdettä useamman kauden ajan loistavilla näyttelijöillä ja nyt kuvataan elokuvaa joka päättää tuon sarjan.