En tiedä onko näitä ollut moniakin vastaavia trivioita tai onko juuri näitä pätkiä käytetty aiemminkin täällä tietokilpailuissa, mutta tässä hieman purtavaa kotimaisen rockin/popin ystäville. Eli mistä lauluista seuraavat pätkät ovat:
1. Minä nielen paskaa, jota ulostavat tuhannet peräaukot...
2. ...Taas valkoisen pilven taa jää aurinko vuoroaan odottamaan, se pelkää tätä maailmaa...
3. ...muistini tylsillä luistimilla luoksesi luistelen...
4. ...Olen nähnyt rumia visioita eläimstä ihmisistä, kuullut kuinka kyrvät nousevat taivaalle iltaisin...
5. ...Pimeemmät alueet aina kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat...
6. Lompakossa Väinö Linna yksinäinen on, taas pitkään riittänyt ei tili kortiston...
7. Tukka pystyssä katuja astelen, on pillihousuni haaroista ratkenneet...
8. ...Synkkää ja valoisaa, tajunnan virtaa, kaunista ja koskettavaa...
9. ...ja päivä on auringon kulta ja yö on kylmä, valoton...
10. ...sä voit juoda keskikaljaa Suosikin laskuun...
11. ...luodinkestävää sydäntä ei oo vielä keksittykään...
12. ...Se kuusikymmenluvun alku oli rautainen, vaikka tyttö oli rinnoiltansa lautainen...
13. Mä vaihdan Ferrarin Fiatiin, jos sä tahdot niin...
14. ...kaukainen pohjoinen, hyytävän sohjoinen helteeksi diskottiin...
15. ...Olen myynyt nostureita, kaupitellut kaapeleita, matkustellut mantereita, kunnes mielein kirkastui...
Oikeat vastaukset tulevat aikanaan, ei mitään hätää vastauksienne kanssa. Jos pätkän edessä ei ole kolmea pistettä(.), laulu alkaa kyseisellä pätkällä. Täydellistä sananmukaisuutta en takaa, mutta kyllä noiden pitäisi olla oikein. Korjatkaa väärät lainaukset, mikäli löydätte.
1. Minä nielen paskaa, jota ulostavat tuhannet peräaukot...
2. ...Taas valkoisen pilven taa jää aurinko vuoroaan odottamaan, se pelkää tätä maailmaa...
3. ...muistini tylsillä luistimilla luoksesi luistelen...
4. ...Olen nähnyt rumia visioita eläimstä ihmisistä, kuullut kuinka kyrvät nousevat taivaalle iltaisin...
5. ...Pimeemmät alueet aina kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat...
6. Lompakossa Väinö Linna yksinäinen on, taas pitkään riittänyt ei tili kortiston...
7. Tukka pystyssä katuja astelen, on pillihousuni haaroista ratkenneet...
8. ...Synkkää ja valoisaa, tajunnan virtaa, kaunista ja koskettavaa...
9. ...ja päivä on auringon kulta ja yö on kylmä, valoton...
10. ...sä voit juoda keskikaljaa Suosikin laskuun...
11. ...luodinkestävää sydäntä ei oo vielä keksittykään...
12. ...Se kuusikymmenluvun alku oli rautainen, vaikka tyttö oli rinnoiltansa lautainen...
13. Mä vaihdan Ferrarin Fiatiin, jos sä tahdot niin...
14. ...kaukainen pohjoinen, hyytävän sohjoinen helteeksi diskottiin...
15. ...Olen myynyt nostureita, kaupitellut kaapeleita, matkustellut mantereita, kunnes mielein kirkastui...
Oikeat vastaukset tulevat aikanaan, ei mitään hätää vastauksienne kanssa. Jos pätkän edessä ei ole kolmea pistettä(.), laulu alkaa kyseisellä pätkällä. Täydellistä sananmukaisuutta en takaa, mutta kyllä noiden pitäisi olla oikein. Korjatkaa väärät lainaukset, mikäli löydätte.
Viimeksi muokattu: