Mainos

Suomimusa- trivia, osa 5: Ratko ARTISTIEN oikeat nimet!

• 2 996
  • 27

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Haukka68
Ilman lunttausta pisteeni olisi ollut 14/20, luovutan voittajan pokaalin DAF:ille.

Nonni! Omatunto soimasi ja huonosti nukutun yön jälkeen tänne rakkikoirana synninpäästöä hakemaan!:D :D

Haukka68 on nauttinut virtuaalista näppisdopingia!:D Penalttia tulee!

ps nyt on Timo Seppälä HYVIN vihainen!

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Senior

Nonni! Omatunto soimasi ja huonosti nukutun yön jälkeen tänne rakkikoirana synninpäästöä hakemaan!:D :D

Haukka68 on nauttinut virtuaalista näppisdopingia!:D Penalttia tulee!

ps nyt on Timo Seppälä HYVIN vihainen!

No ruoskikaa nyt kunnolla sitten, hairahtanutta kulkijaa:(
En ole mitään ottanut kuitenkaan, ainakaan näppisdopinkia, joku vaan avas googlen, ja siitä joutui tietoa mun hammastahnaan, samalla kun triviaa tein. Eli olen sittenkin syytön, ja vien moderaatoreiden mahdollisen rangaistuksen välimiesoikeuteen ja saan kilpailuluvan kuitenkin seuraavaan triviaan
Mutta nousen vielä, kuten "Miihkali Kengäntekijä":D

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori pikkutsät

Viestin lähetti Haukka68

No ruoskikaa nyt kunnolla sitten, hairahtanutta kulkijaa:(
En ole mitään ottanut kuitenkaan, ainakaan näppisdopinkia, joku vaan avas googlen, ja siitä joutui tietoa mun hammastahnaan, samalla kun triviaa tein. Eli olen sittenkin syytön, ja vien moderaatoreiden mahdollisen rangaistuksen välimiesoikeuteen ja saan kilpailuluvan kuitenkin seuraavaan triviaan
Mutta nousen vielä, kuten "Miihkali Kengäntekijä":D

No lohtua hei: hae neukkupassia! Siellähän olisit ollut kansallissankari ja saanut rämetontin ja siihen lautahökkelin! Think positive!:p Uutta suoleen vaan, ei Sun lunttaamista kukaan muista!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy