Hep!
Täältä löytyy yksi Puolassa käynyt.
Tuli vietettyä pitkä viikonloppu Zielona Gora nimisessä kaupungissa. Paikka sijaitsee Saksan rajan läheisyydessä, muistaakseni paria sataa kilsaa Frankfurt Oderista itään.
Tästä on aikaa 7-8 vuotta, kun visiitti tuli tehtyä. Olin siihen aikaan töissä Saksassa ja eräs suomalainen työkaveri kehui ko. kaupungin meininkiä, joten eikun sinne viikonloppua viettämään.
Vaikka vanhan DDR:n puolella oli suht saatanan ankeata, pisti Puola vielä paremmaksi. Heti rajan jälkeen oli rujoja huoria kauppaamassa itseään ja vaikka naisen puute vaivasi, ei niihin visvapesiin tohtinut edes vilkasta. Itse kaupunki oli ihan viihtyisä. Halpaa oli ja ruoka oli suht hyvää. Ihmisistä kyllä huomasi, että nyt ollaan Itä-Euroopassa. Pukeutumistyyli oli lievästi sanottuna "venäläinen". Naiset tuntuivat olevan paksuja ja karvaisia tyyliin DDR:n kuulantyönnön maajoukkue, miehillä oli taasen, ainakin 90-prosenttisesti, Adam Malysz viikset kuusinkertaisella tuuheudella. Nuoria ei tuntunut näkyvän ja ne mitkä näkyivät, yrittivät ritsata meiltä lompakot.
Ei kun yöelämään ja naisen kaipuuta tappamaan. Kierros piti aloittaa Hacienda ( mistähän ne on nimen löytänyt? ) nimiseltä ...miten nyt sanois.... rentoutumispaikasta. Ei päässyt siellä Suomi poika rentoutumaan, naisten taso oli aivan kamala. Muutama hevosnaamainen luuviulu ja loput näitä kuulantyöntäjien tyttäriä. Yksi meistä paineissaan naisen otti, yllätys että juuri tämä paikkaa kehunut sälli, mutta tämä mies piti jo lähtiessä tikapuita seksikkäänä.
Täysin pallein ulos ja yökerhoon metsälle. Sieltähän löytyi jo katseen kestävää naista, itse asiassa joukossa oli muutamia helmiäkin. Ei kun juttusille ja katso, puheisiin päästiin ja ilta näytti jo lupaavalta, todellakin. Muutamia hitaita ja kosteita suudelmia, nyt alkoi Suomi poika pitämään Puolaa vähintään Havaijina. Mutta tämä pelihän ei käynyt näille hiilikaivosmainareiden Malysz-viiksisille urhoille. Aluksi heiteltiin pullonkorkeilla, sitten pulloilla ja lopuksi käytiin päälle. Ei kun puolia pitämään, mutta ei sitä oikein meinaa selvitä, kun mursuviiksiä tuli kymmenkunta päälle. Onneksi ravintolan henkilökunta pelasti meikäläisen ulos paikasta, mutta sinnehän se nainenkin katosi kaaoksessa. Eikä vituttanut yhtään.
Aamulla herätys silmä mustana ja krapulakin vaivasi. Porukastamme ( viisi miestä ) minun lisäkseni toinenkin oli saanut turpiin, yksi oli ryöstetty ja tämä naisissa käynyt kaveri sai tippurin. Ainoa, kuka selvisi täysin ehjin nahoin, oli kaveri joka sammui koko illaksi hotellihuoneeseen.
Joten ei tuo Puolakaan ilmeisesti mikään onnela ole.