Viimeksi muokattu:
Viestin lähetti -Mercury-
tarkista itse oliko paitsio
Viestin lähetti Toupal
Antsa ei vain jostain kumman syystä osaa olla objektiivinen -koskaan. Hänen mielestään Suomea vastaan ei ilmeisesti voi ilman rikettä tehdä maalia, tässäkin ottelussa se joku venäläisten maali(en nyt muista mikä) oli suurta vääryttä ja seurausta jostain ilkeästä teosta suomalaista vastaan, en minä vaan mitään huomannut. Pistäisi edes joskus päähänsä ihan tavalliset lasit.
Ihan hyvä "taistelu" toki suomalaisilta, vaikka itse urheillessani en tämän termin nimeen vannokaan ja hiukan sitä siksi vierastan.
Relax Antsa, war is over.
Ja kukapa muukaan siinä yrittää kusta urakat kuin Bergenheim. Näissä peleissä en kyllä ole havainnut hänen olevan ykköskentän ainesta. Pelin luku on aika käsittämätöntä, varsinkin syötöt lähtivät yleensä "ei kenellekään" ts tavallisesti suoraan vastustajalle. Kiekon hallintaa ja sen suojaamista löytyy ja sen arvostaminenhan tuntuu tuolla junnupuolella olevan "must", mutta ei enää tällä tasolla. Pitäis osata muutakin.
Minä en ymmärätänyt tästä viestistä oikein mitään, mutta se voi olla minussakin se vika. Eikö paitsiosääntö ole sinällään aika yksinkertainen? Minun mielestäni tuo jälkimmäinen kuva melkein näyttää paitsion =)Viestin lähetti Gagarin
Tosta ekasta kuvastahan näkee suht selkeästi, että ei ole paitsio. Kiekko on kohdassa, jossa se on ollut sinisen päällä jo hetken, ja Bergenheimin luistin on kuitenkin vielä hiuksenhienosti viivan päällä. Murto-osaa aiemmin molemmat asiat (kiekko ja B:n luistin) ovat olleet noin 5 cm vasemmalle, eli yhtä aikaa viivan päällä.
Osa ei tunnu oikein haltsaavan näitä sääntöjä...
Viestin lähetti Defense
Suomi taistelee loistavasti ja pelaa viihdyttävää kiekkoa. Mitä pitäisi tehdä vielä paremmin, että pääkaupunkiseudun kiekkofanit vaivautuisivat paikan päälle seuraamaan pelejä ja kannustamaan? Sittenpä ei tarvitsisi kitistä Ylen surkeutta!
Viestin lähetti Harri
Siniviivallahan tuo Filppula näyttää kiekkoa pitävän, joka siis on hyökkäysaluetta. Ei paitsio. EDIT: Kyllä tästä paitsiosäännöstä nyt tarvittaisiin asiantuntijan raporttia.
Viestin lähetti L-Mies
Viivahan on vanhaa aluetta, joten aivan selvä paitsio. Bergenheim oli kokonaan viivan yli ennen kiekkoa.
L
Kun kiekko on hyökkäysalueella, siniviiva kuuluu hyökkäysalueeseen. Kun ollaan keskialueella, siniviiva kuuluu keskialueeseen.Viestin lähetti Gagarin
Eli niinkö se sitten on että kun ylivoimaa pyöritetään niin ne linjurit sun muut tarkistavat, kun pakki yrittää pitää viivan, että käykö kiekko viivalla eikä, että käykö se viivan yli? Älkää ny viittikö.
Viestin lähetti Gagarin
Nyt tuli meikäläisellekin uutinen, jos siniviiva ei kuulu hyökkäysalueeseen. (Käsittääkseni kyseinen alue on sekä hyökkäys- että keskialuetta).