Suomi - USA, perjantai 12.5

  • 11 325
  • 81
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Elrith kirjoitti:
Tervetuloa tutustumaan oululaiseen kiekkotietämykseen. Viuhkola oli aivan loistava, jäätävä ja mahtava, heittämällä Suomen paras pelaaja. Tyhmemmän tarkkailijan silmään saattoi näyttää siltä että Viuhkola haaskasi kahdesti täydellisen avopaikan tyhjän maalin edessä, mutta itseasiassa kaikkien janoisten sankari Piku Viuhkola sai yksinkertaisesti aina niin paskat syötöt, ettei voinut tehdä mitään. Jos koko muu joukkue ei olisi niin huono, Viuhkola olisi jo tehnyt 20 maalia.
Hupaisaa settiä, joltain narri tai nucks kannattajalta. Pidä tuo, sinusta on iloa monille.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Artsi kirjoitti:
Noista Daespoon jutuista ei kannata kauheasti välittää, koska hän on mitä ilmeisimmin kovaa pätemisentarvetta omaava finninaama, jolle kerron tässä samalla hänelle vastauksena, että olen olen ollut katselemassa Ilveksen pelejä kolmella mestaruuskaudella.

Näitä Artsin juttuja ei kannata ottaa vakavasti koska kaveri on jämähtänyt paskalammikko-mestaruus aikoihin eikä tiedä nykylätkästä yhtään mitään.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Daespoo kirjoitti:
Näitä Artsin juttuja ei kannata ottaa vakavasti koska kaveri on jämähtänyt paskalammikko-mestaruus aikoihin eikä tiedä nykylätkästä yhtään mitään.

Voisitko perustella kantasi. Heitä jokin esimerkki, mitä minä en nykylätkästä tiedä ja sinä tiedät.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Kaiken kaikkiaan hyvä ottelu Suomelta. Lukuunottamatta Viuhkolan ketjua peli oli kuosissa. Hahlin ketju yllätti hyvällä pelillä ja siinä meillä on mainio nelosketju. Tätä en alkaisi enää rikkomaan. Bergenheim pelasi erinomaisen pelin ja toivotaan että taso pysyy. Samoin 83-ketju oli mainio. Nyt kun OJ tulee mukaan ja todennäköisesti istutetaan Peltosen ketjuun niin ongelmana on enää tämä ns. "kakkos"ketju. Näillä näytöillä hieman kovempia maita vastaan viltittäisin Viuhkolan. Miettinen Santala tulisi ehkä säilyttää, kun tänäänkin peli tuntui luistavan. Toiselle laidalle voisi koittaa Ritaa. Omissa arvioissa Santala menee sekä Pirneksen, että Viuhkolan ohi lähinnä röyhkeytensä ja laukauksensa takia. Sekä Pirnes että Viuhkola ovat jotenkin nössöjä näihin karkeloihin. Ei voi mitään. Tällöin ketjut olisivat.


Peltonen-OJ-Kallio/Hentunen
Rita-Santala-Miettinen
JJ-Koivu-Ruutu
Bergenheim-Hahl-Ruutu
Pirnes
 
Viimeksi muokattu:

Rici

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D, Pönttövuoren Peikot
Daespoo kirjoitti:
Pohjois-Amerikkailainen jengi vastassa ja missä oli Tomi Kallio? Aivan, siellä Marko Kiprusoffin pukukopissa tippa linssissä rukoillen ettei Hal Gill löydä häntä sieltä.

Tämä Jatkoajan sivusto on siitä hauska, että kaikki vanhat viestit tallentuvat muistiin. Niinpä kävin hieman tutkimassa Daespoon kirjoituksia ja havaitsin, että viime aikoina niistä aika suuri osa on käsitellyt Kalliota (Suomen paras maalintekijä) ja Nummelinia (Suomen paras pistemies). Olen vaikuttunut, miten suuren vaikutuksen nämä ovat tehneet Daespoohon. Muita pelaajia on harvemmin hänen kirjoituksissaan edes mainittu.
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Viltsu Peltonen oli eilisessä pelissä omassa päässä todella huono, muutama Mäntylä-luokan jäätyminen kiekon kanssa ja heti tilanne maalille niistä. Ei saa tulla Kanadaa tai Ruotsia vastaan tuollaisia.

edit. Aki Berg on ollut todella hyvä, eilenkin heitti melkein maalin jäätävällä rystyllä.
 

MSM

Jäsen
Rici kirjoitti:
Tämä Jatkoajan sivusto on siitä hauska, että kaikki vanhat viestit tallentuvat muistiin. Niinpä kävin hieman tutkimassa Daespoon kirjoituksia ja havaitsin, että viime aikoina niistä aika suuri osa on käsitellyt Kalliota (Suomen paras maalintekijä) ja Nummelinia (Suomen paras pistemies). Olen vaikuttunut, miten suuren vaikutuksen nämä ovat tehneet Daespoohon. Muita pelaajia on harvemmin hänen kirjoituksissaan edes mainittu.

Tämä yksi piirre on mielestäni Jatkoajan suurin ongelma nykyään. Nämä keskustelut on pelkkää nahistelua siitä kuka MUKA pelasi hyvin ja huonosti. Valitettavasti suurimmalla osalla on todella värittyneet lasit ja se tekee keskustelun tason todella huonoksi. Jos joku ketju pelaa huonosti syynä ei ole koskaan se oma suosikkipelaaja tai oman joukkueen(kasvatti) pelaaja. Tuomo Ruutu ei pelaa koskaan huonosti eräiden IFK miesten mielestä, Viuhkola muka pelasi eilen ihan hyvän pelin Kärppä kannattajien mielestä, Kallio on aina paska koska se on Turkulainen ja joskus muka epäonnistunut niin pahoin että siitä leimasta ei voi päästä irti. Berg pelaa huonosti tai todella loistavasti riippuen kannattajien laseista, Santala..., Miettinen..., jne.

Ja itse muuten olen Oulusta ja mielestäni Viuhkola pelasi eilen todella huonon pelin, en tiedä onko sitten seuraavan pelin sivussa vai miten ketjuja muutetaan OJn tulon myötä.

Toivoisin hieman objektiivisuutta kommentteihin, yksi ainoa kiekonmenetys josta ei edes tule kovin vaarallista tilannetta muuttuu täällä keskustelussa todella paskaksi otteluksi kyseisen pelaajan osalta.
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Puuttuiko Jokisen mailasta lapa vai miksei mies saanut yhtään (=liioittelua, ei tarvitse ottaa kirjaimellisesti) syöttöä haltuun ja oli muutenkin kiekon kanssa aika jäissä? No eilisestä on hyvä parantaa.

Komppaan muita siinä, että kolmos- ja nelosketjut pelasivat hyvin. Sivuunkirjoittanut on vakuuttunut Bergenheimin otteista ja tykkään miehen pelityylistä, jossa viedään taklaukset loppuun, mutta myös kädet toimivat.

Ykkösen ja kakkosen peli ei toimi ja toivottavasti OJ:n tulo herättää ykkösen. Viuhkola eilisen perusteella katsomon puolelle. Mun mielestä miehen peliä kuvasi se tilanne ekassa erässä, jossa Berg nousi vastustajan maalille ja veti rystyltä. Tämän jälkeenhän jenkit sai 2-1 hyökkäyksen ja Viuhkola oli lähin suomalainen siinä takana. Jarin selkä kuitenkin suoristui jo oman sinisen kohdalla ja Berg luisteli takaa ohi ja sai Stastnyn lähes kiinni. Jotenkin sellaista neppailua oli koko Viuhkolan peli.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
MSM kirjoitti:
Toivoisin hieman objektiivisuutta kommentteihin, yksi ainoa kiekonmenetys josta ei edes tule kovin vaarallista tilannetta muuttuu täällä keskustelussa todella paskaksi otteluksi kyseisen pelaajan osalta.

Hyvä toive ja olen sen esittänyt itsekkin useammankin kerran keskusteluissa. Siinä tilanteessa vaan yleensä joku tulee todistamaan, että tämä on hänen mielipiteensä ja näiden keskustelujen pitää olla vapaat kaikille mielipiteille.

Siittä olen samaa mieltä, että mielipiteen vapaus pitää olla, mutta keskustelun kannalta olisi tärkeää, että ihmisillä olisi kykyä kehittää mielipiteitään suhtautumalla avoimin silmin ja ajatuksin asioihin. Ennen kaikkea maajoukkueessa pitäisi pyrkiä katsomaan pelaajien peliesitystä objektiivisesti ja riippumatta hänen pelaajataustastaan (tai entisistä esityksistä). Samoin olisi hyvä ottaa tällainen "inhokki" erikoisseurantaan ja seurata hänen onnistumisensa ja epäonnistumisensa kokonaisvaltaisesti.
 

Alttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lukko, Tomi Kallio
Mielipiteitähän saa ja pitääkin olla. Ikävää on vaan se että täällä niitä mielipiteitä julistetaan ehdottomina totuuksina ja samalla ollaan sokeita muiden näkökulmille. Vähän hillitympää esillepanoa ja hiukan avaramielisyyttä niin kyllä se tästä. Ei voi olla niin vaikeaa myöntää jos suosikkipelaaja pelasi huonosti tai inhokki hyvin.
 

Jet-Ace

Jäsen
Artsi kirjoitti:
Noista Daespoon jutuista ei kannata kauheasti välittää, koska hän on mitä ilmeisimmin kovaa pätemisentarvetta omaava finninaama, jolle kerron tässä samalla hänelle vastauksena, että olen olen ollut katselemassa Ilveksen pelejä kolmella mestaruuskaudella.


Totta. Daespoo kirjoittaa hyvin NHL-osiossa, mutta näistä muista peleistä kirjoittaessaan on ihan kuutamolla asenteellisuutensa vuoksi. Tai sitten vaan provoaa provoamisen vuoksi, koska ainakin hänen pitäisi jääkiekon päälle ymmärtää. Ei kyllä siltä aina tunnu, kun kirjoituksiaan lukee.

Viuhkola on yhtä pehmeä kuin Kimmo Rintanen ja hänen "NHL:nsä" tulee olemaan Sveitsi tai Ruotsi. Mitään asiaa ei ole rapakon taakse. Kakkosen peli oli eilen mitä oli sentterin epäonnistumisen vuoksi. Voisinkin kuvitella, että juuri Viuhkolaa kutsuu katsomo O. Jokisen tulon myötä.

Kokonaisuutena Suomen peli oli taas alkua lukuunottamatta jäätävä esitys, jossa ei edes katsojan pulssi kohonnut. Täysin levollisesti sai peliä katsoa varmana siitä, että voitto tulee.

Niin, minulla on jäänyt yksi Tepsin mestaruus näkemättä...
 

abc

Jäsen
Raymond Pearl kirjoitti:
Puolustuspäässä Mäntylä taitaa luovuttaa paikkansa Malmivaaralle ja siirtyä katsomoon. Tuukan eväät eivät edelleenkään riitä albanioita kovempia maita vastaan. Luomasta sen sijaan voi olla vielä paljonkin iloa.
Malmivaara lähti jo kotia.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
aceman81 kirjoitti:
Jakke Ruudun maailmanluokan syöttö sekä Bergenheimin viimeistely sekä Hahlin irtiotto ja Kukkosen kiskasu.

Tähän voisi vielä lisätä, Bergenheimin kiekon riiston, ennen Jakke Ruudun loistavaa syöttöä.
Itse meinasin tippua sohvalta, kun näin Bergenheimin ajavan jenkkipakkiin kiinni, ottavan kiekon, toimittavan sen Ruudullu, jonka jälkeen mies lähti välittömästi liikkeelle kohti maalia, johonka Jakke Ruutu heitti namupassin, ja loppu onkin historiaa.
Bergenheim oli minusta ehdottomasti joukkueen paras pelaaja eilisessä pelissä. Ja tässä vertailussa kannattaa ottaa huomioon peliminuutit.

83-kentältä muuten huikea loppurutistus. Myrkskyvaroitus seuraava peliä silmällä pitäen?
 
Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Rici kirjoitti:
Tämä Jatkoajan sivusto on siitä hauska, että kaikki vanhat viestit tallentuvat muistiin. Niinpä kävin hieman tutkimassa Daespoon kirjoituksia ja havaitsin, että viime aikoina niistä aika suuri osa on käsitellyt Kalliota (Suomen paras maalintekijä) ja Nummelinia (Suomen paras pistemies). Olen vaikuttunut, miten suuren vaikutuksen nämä ovat tehneet Daespoohon. Muita pelaajia on harvemmin hänen kirjoituksissaan edes mainittu.
¨

Kuten olen jo useasti todennut, minua ei kiinnosta pistepörssin tilanne, kun jääkiekosta tietää tarpeeksi niin pelaajien suoritukset voi arvioida ihan jäällä tapahtuvan toiminnan perusteella eikä tarvitse tuijotella tilastoja.

Tomi Kallio - helppojen pelien erikoismies. Vastassa on Slovenia/Puola/Uganda niin varmasti tulee pisteitä. Kun vastassa on fyysinen huippujengi niin pisteitä ei tahdo tulla millään. Ero hänen suorituksessaan on huima riippuen vastuksen tasosta/fyysisestä kovuudesta.

Nummelin - hyökkäyksessä helvetin hyvä, pelisilmä ja rannari huippuluokkaa. Puolustuksessa helisemässä, merkkauspeli ja maalinedustavääntö surkeata.

Kun olet seurannut jääkiekkoa tarpeeksi tulet huomaamaan että ei se pistepörssi ole kaiken alku ja loppu.

EDIT: Suomi - USA matsin yksi parhaista hyökkääjistä oli Tuomo Ruutu. Tätä ei JA:n rah rah -jengi tajua koska mies ei pisteitä nakutellut mutta mies teki juuri sitä näkymätöntä duunia joka yleensä ei näy tilastoissa. Nummelinin maaliin suurimman esityön teki juuri Ruutu.
 

Alttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lukko, Tomi Kallio
Ei kai täällä kukaan ole Tuomoa kritisoinutkaan? Hyvä peli häneltä mutta rahkeet riittävät vielä parempaankin.

Mutta kun kiekosta kerran tiedät niin paljon niin varmaan huomasit että kyllä se Kallio ihan samalla lailla veti siellä kuin Slovenia-pelissäkin. Se on vaan aika vaikea erottua kunnolla mikäli kentällisen peli ei ole uomissaan. Kyllä se Viuhkola oli tuossa kentässä se joka oli yössä, ei Kallio. Ihmettelen että mitä se on sulle tehnyt.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jet-Ace kirjoitti:
Totta. Daespoo kirjoittaa hyvin NHL-osiossa, mutta näistä muista peleistä kirjoittaessaan on ihan kuutamolla asenteellisuutensa vuoksi. Tai sitten vaan provoaa provoamisen vuoksi, koska ainakin hänen pitäisi jääkiekon päälle ymmärtää. Ei kyllä siltä aina tunnu, kun kirjoituksiaan lukee.

Asenteellisuus?? Kaikkihan täällä kirjoittavat jollain 'asenteella', kukaan ei ole täysin objektiivinen. Minullehan se on kaikkein helpointa koska ainoa Bluesin pelaaja turnauksessa on viltissä joten ei tarvitse puolustella omiaan.

Sen sijaan varsinkin Tappara, TPS, ja Kärpät-fanit ovat julistaneet pyhän sodan kaikille jotka dissaavat heidän jengin pelaajian. Parin ekan matsin jälkeen muutama Tappara-fani väänsi itku silmässä puolustusta Saravon, Mäntylän ja Luoman perseilylle. Sama koskee TPS-faneja Bergin ja varsinkin Nummelinin kohdalla. Ummistetaan silmät kaikille huonoille suorituksille ja sitten kun tapahtuu jotain hyvää niin sitä hehkutetaan. Näin se vaan menee.

En ole koskaan salaillut sitä faktaa että minun suosikkipelaajat ovat sellaisia jotka pelaavat kovalla asenteella loppuun asti. Mikko Koivu, Tuomo & Jakke Ruutu, Mikko Lehtonen tästä ryhmästä tulee ekana mieleen. Tomi Kallion kaltaiset löysät makaronit eivät ole koskaan ole innostaneet koska tuon selkärangan puuttumisen takia miehet katoavat ns. kovissa peleissä.

Mutta lopuksi sanoisin vielä kuolemattoman neuvon kaikille joita ei viestini miellytä; palstalla on se ignore-toiminto joka auttaa huomattavasti verenpaineen hallitsemisessa. Mm. nimimerkki Artsille suosittelen sitä vahvasti ettei tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin siinä kohtaa kun asiapohjaiset argumentit loppuvat.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Alttu kirjoitti:
Ei kai täällä kukaan ole Tuomoa kritisoinutkaan? Hyvä peli häneltä mutta rahkeet riittävät vielä parempaankin.

Mutta kun kiekosta kerran tiedät niin paljon niin varmaan huomasit että kyllä se Kallio ihan samalla lailla veti siellä kuin Slovenia-pelissäkin. Se on vaan aika vaikea erottua kunnolla mikäli kentällisen peli ei ole uomissaan. Kyllä se Viuhkola oli tuossa kentässä se joka oli yössä, ei Kallio. Ihmettelen että mitä se on sulle tehnyt.

Viuhkolastakin totesin että ei hyvä, vilttiin kun OJ tulee.

Mielestäni kumpikaan ei ole pelannut hyvin.
 
Jäätävää keskustelua jääkiekosta..

Kirjoittakaapas joku itse pelistä jotain. Itse tuli oltua niin herkistyneessä tilassa (hulluna humalassa) ettei pelin seuraamisesta tullut enää mitään. Käytännössä siis seuraaminen oli tyyliin "hei hieno maali. lääpä lääp lääp".

Elikkäs sen verran jo olen parista sivusta selvillä, että Kallio oli paska ja Viuhkola oli paskempi ja oululaiset jääkiekkoilijat pitäisi hirttää. Mitä pelissä tapahtui?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Kirjoittakaapas joku itse pelistä jotain. Itse tuli oltua niin herkistyneessä tilassa (hulluna humalassa) ettei pelin seuraamisesta tullut enää mitään. Käytännössä siis seuraaminen oli tyyliin "hei hieno maali. lääpä lääp lääp".

Elikkäs sen verran jo olen parista sivusta selvillä, että Kallio oli paska ja Viuhkola oli paskempi ja oululaiset jääkiekkoilijat pitäisi hirttää. Mitä pelissä tapahtui?

Kannattaisiko lukea peliraportti?

Ekat 5 min Jenkit painoivat kovaa, saivat rankkarinkin jonka Frank viileästi koppasi (Yan Statsny laukojana). siitä eteenpäin Suomi sai jatkuvasti lisää otetta siten että toisen erän loppu oli täydellistä Suomen hallintaa. Kolmannessa erässä jenkit yrittivät epätoivoisesti päästä mukaan peliin mutta kaikki hyökkäykset painettiin säännöllisesti kulmiin Suomen pelatessa sellaista semi-trappia jossa keskialueella pakotettiin jenkit vetämään pitkiä päätyyn.

Maalit komeita kaikki, varsinkin Bergenheimin maali upeata katsottavaa. Ei mitään räkämaaleja siis.
 

Alttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lukko, Tomi Kallio
Pelistä nyt ei vaan niin kauheasti ole kerrottavaa. Suomi pelasi järkevästi, teki maalit aika hyvällä viimeistelyprosentilla. Ylivoima oli tosin aika surkeaa lukuunottamatta Nummelinin maalia 5-3 yv:llä jossa Tuomo Ruutu teki ratkaisevan maskin ja jenkkimokke oli voimaton.

Pelin alku oli taas aika heikko, USAlla oli paikkansa siinä lähinnä Mäntylän kömmäilyiden takia. Niittymäen torjunta rankkarista oikeastaan herätti joukkueen ja kun Mäntylä laitettiin vilttiin ja alettiin pelaamaan kolmella pakkiparilla niin puolustuskin tiivistyi. Ote siirtyi koko ajan ensimmäisen erän loppua kohden Suomelle. Toinen erä olikin sitten aika suvereenia hallintaa. Kolmas erä taas oli järkevää jääkiekkoa suurimmilta osin. Jenkit hieman painoi mutta Suomi piti keskustan hyvin kiinni eikä USA päässyt parista ylivoimasta huolimatta juurikaan tekopaikoille.
 
Daespoo kirjoitti:
Kannattaisiko lukea peliraportti?

Onko tämä ketju Suomi - Usa, perjantai 12.5 vai suomi latviassa?

Aika höpö höpö juttua ollut. Sinulta taas tuli yksi ensimmäisistä kuvauksista itse pelitapahtumista.

EDIT: harhaan johtavasti siis luulin, että tässä ketjussa keskusteltaisiin pelistäkin, eikä vain kommentoitaisi huutoäänestyksen omaisesti kuka pitäisi heittää hiuksista vittuun.

EDIT EDIT: aivan hyvä yleiskertomus oli peliraportissa... oliko siellä yhtään hyviä yksilösuorituksia seassa? Taklauksia ei ilmeisesti ollut, koska kukaan ei ole itkemässä, miksei tullut isoa jäähyä tai miksi toisen pitäisi laittaa kiviä taskuun, kun yksi peliin kuuluvista perusasioista tapahtuu.
 
Viimeksi muokattu:

TML

Jäsen
Daespoo kirjoitti:
¨



Tomi Kallio - helppojen pelien erikoismies. Vastassa on Slovenia/Puola/Uganda niin varmasti tulee pisteitä. Kun vastassa on fyysinen huippujengi niin pisteitä ei tahdo tulla millään. Ero hänen suorituksessaan on huima riippuen vastuksen tasosta/fyysisestä kovuudesta.

Pakko allekirjoittaa tuo touhu Tomi Kalliosta. Westerin kaverina pääsee kisoihin kun kisoihin. Painaa meneen kentällä koko 73 kilogramman varrellaan. Kulmissa häntä ei löydä ikinä, ja pistepörssi voitto otetaan juuri noita ylläolevia maita vastaan.
En tiedä mistä johtuu mutta en miestä arvosta. Olisikohan syynä ainaiset filmailut vai mitkä, mutta tällä miehellä en juuri mitään tekisi omassa joukkueessani.
 

Alttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lukko, Tomi Kallio
TML kirjoitti:
Pakko allekirjoittaa tuo touhu Tomi Kalliosta. Westerin kaverina pääsee kisoihin kun kisoihin. Painaa meneen kentällä koko 73 kilogramman varrellaan. Kulmissa häntä ei löydä ikinä, ja pistepörssi voitto otetaan juuri noita ylläolevia maita vastaan.
En tiedä mistä johtuu mutta en miestä arvosta. Olisikohan syynä ainaiset filmailut vai mitkä, mutta tällä miehellä en juuri mitään tekisi omassa joukkueessani.

Huh huh, onkohan niitä pelejä tullut lainkaan katsottua? Kallion filmailut on ainakin mennyt aina ihan ohi minulta. Esim. Tsekki pelissä Kallio väänti kyllä kulmissa erittäin pirteästi, eilinen peli oli hieman vaisumpi mutta niin se oli koko kentälliseltä. Kallio kuitenkin järjesti silti itselleen pari paikkaa. Harmi vaan että miehen kuti on mitä on. Paikkansa on jo lunastanut tässä kisoissa esityksillään, ilman Kalliota Suomi olisi ollut liemessä jo Slovenian kanssa. Jonkun ne pikkumaatkin pitää kaataa. Niin, ja mies painaa muuten 85 kiloa.
 

TML

Jäsen
Alttu kirjoitti:
Huh huh, onkohan niitä pelejä tullut lainkaan katsottua? Kallion filmailut on ainakin mennyt aina ihan ohi minulta. Esim. Tsekki pelissä Kallio väänti kyllä kulmissa erittäin pirteästi, eilinen peli oli hieman vaisumpi mutta niin se oli koko kentälliseltä. Kallio kuitenkin järjesti silti itselleen pari paikkaa. Harmi vaan että miehen kuti on mitä on. Paikkansa on jo lunastanut tässä kisoissa esityksillään, ilman Kalliota Suomi olisi ollut liemessä jo Slovenian kanssa. Jonkun ne pikkumaatkin pitää kaataa. Niin, ja mies painaa muuten 85 kiloa.

On tullut kateltua. Jopa MONTA VUOTTA, joten tiedän mistä puhun.

Tsekin jyrääviä, kovaa taklaavia pakkeja vastaan Kallio onnistui todella hyvin. Ei löytynyt perseellään kovinkaan monesti.
Se vaan noihin paskamaita vastaan tehtyihin pisteisiin, että mulle henkilökohtasesti sellanen äijä ei säväytä yhtään joka ratkoo noi pelit. Ne kekkä nousee kovia maita vastaan koviin tuloksiin ovat arvokkaita ja tärkeitä.

Kisojen direktoraattiin pääsee näillä eväillä:
(Pelit Venäjää, Canadaa, Ruotsia ja Slovakiaa vastaan)
4 0+2 -3 2min
(Ja sitten pelit Sloveniaa, Italiaa, Turkkia ja Kazakstania vastaan)
4 4+5 +6 0min
 

Alttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lukko, Tomi Kallio
No, turha näköjään yrittää kenenkään päätä kääntää. Alkaa vaan tuntumaan että aika perusteetta tyyppi kyllä teilataan aina. Kuten tuolla eräässä topikissa oli laitettu tilastoja kuutta suurta vastaan niin kyllä se Kallio on sielläkin pisteitä tehnyt. Ei tietenkään niin paljoa kuin pikkumaita vastaan mutta sehän nyt on itsestään selvää. Ja mikä siinä on niin kamalaa jos onkin persellään, ainakin se on mennyt sinne kulmaan vääntämään ja on aika monta jäähyäkin hankkinut näin ollen.

Mutta se tästä. Mikäli Kallio on muiden mielestä pelannut paskasti niin ok. Toiset ihmiset arvostavat toisenlaisia asioita ja tekoja, turha alkaa vääntämään yhden pelaajan esityksistä. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä eikä yksikään niistä ole väärä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös