Mainos

Suomi - Slovakia, Baltika-turnaus, 16.12.

• 4 338
  • 27

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Rakas kalma

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Ei, minä vastaan tähän viestiin toteamalla, että porissa on vain rumia ihmisiä ja jazz on HIV-raiskaajien musiikkia - reggaen ohella..

JanJ voi laittaa tämänkin allekirjoitukseensa...

No (rakas?) Sergei.

Arvasin että tulee jotain vielä kehnompaa kuin viimeksi, mutta se mitä olet taas unohtanut on ne hymiöt. Katsos se on aivan turhaa valittaa jälkeenpäin että "ei ymmärretä", koska jokainen tuon tulkitsee omalla tavallaan, ja voin vakuuttaa ettei ketään yhdy sinun mielipiteeseesi. Patisi ehkä ne "henkeen ja vereen" jyväskyläläiset, jotka puolustavat omiaan.

Ai niin, en ole kyllä itsekkään Porista, mutta kokemuksieni perusteella ne ovat jotain muuta kuin "Porilainen kahdella nakilla"... :)

Mutta mutta, ei tästä tarvitse kiistellä, koska jääkiekko on fyysinen laji. Verbaalinen tappelu ei siis ole jääkiekon ohessa oikein vaan pitäisi sitten joskus (jos jyväskylään tulen niin) ottaa erä...

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Re: Re: Rakas kalma

Viestin lähetti kalma
Verbaalinen tappelu ei siis ole jääkiekon ohessa oikein vaan pitäisi sitten joskus (jos jyväskylään tulen niin) ottaa erä...
Sitä päivää odottaen....*lentosuukko*

Hah, ja mä luulin, että Porilaiset ei tuu meijän(Raumalaisten) kanssa toimeen, mutta Jyväskyläläiset on näköjään ottanu Porilaiset "omikseen". Joo mutta turha puhua ettei JyP näy mediassa. Sehän on ollu jokaisessa jääkiekko-aiheisessa jutussa 2n viime viikon aikana. Henkilökohtaisesti JyP on yksi niitä sm-liiga joukkueita, joita arvostan ja on hienoa että noinkin pieni seura ja sen pelaajat ovat saaneet enemmän julkisuutta ja jättäneet esim. Jokerit Peltosineen ja Lehtosineen varjoon.

Itse pelistä: Länsirannikolta tulee näköjään hyviä ketjuja maajoukkueseen ja kun jossain ketjussa oli puhetta, että "jos pelkistä Lukon ja Ässien pelaajista tehtäisiin mj, niin se jäisi takuulla viimeiseksi." No, nyt voin todeta puhtaalla omallatunnolla, että kyllä ainakin 8n parhaan joukossa oltaisiin. Hienoa Suomi! Tänään (eilen) kaadettiin vielä venäjä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy