Tietoamestikset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kookoo
Lempäälässä jää rikki. Mitä jos peliä ei pystytä pelaamaan loppuun? Onko tietoa
Mahtaa olla uusinta otteluLempäälässä jää rikki. Mitä jos peliä ei pystytä pelaamaan loppuun? Onko tietoa
Etsitään lähin halli jossa jää on ehjä ja pelataan peli loppuun siellä.Lempäälässä jää rikki. Mitä jos peliä ei pystytä pelaamaan loppuun? Onko tietoa
Siellä vaihtu harjoitushallin näköjäänEtsitään lähin halli jossa jää on ehjä ja pelataan peli loppuun siellä.
Eidt: Sääntökirjan pykälä 66.2: Voidaan jatkaa toisessa kaukalossa loppuun tai järjestetään uusintaottelu.
Näyttää siltä että ei hyvältä näytä. Olander piti lukemat edes noin kohtuullisina, mahdollisuudet olisi ollut kaksinumeroiseen kylvetykseen.Raahe-Kiekko sai melkoisen kylvetyksen Muikilta. 7-1-lukemat eivät jätä sijaa jossittelulle. Huomenna uutta matoa koukkuun kotiluolassa.
Olen samaa mieltä siitä että näyttää tulevan ensin olkapäähän, ja siitä päähän kun laput silmillä luistelevan kiekollisen Huovisen(?) pää on hieman alhaalla. En tiedä huomasiko Slessarevski ettei Huovinen jostain syystä näe häntä, jos huomasi niin olisi tosiaan saanut jättää taklaamatta.Mitäs Jatkoajan väki tuumaa Haukkojen Slessarevskin antamasta pommista eilisessä Hunters pelissä? (1:56:35) Omaan silmään näytti alkuosuma osuvan olkapäähän, tuli vaan niin kuolleesta kulmasta, taju näytti lähtevän vasta pään osuessa jäähän. Olihan se turha taklaus, eikä tuollaisia ole kiva nähdä. Toivottavasti ei loukkaantunut pahasti, aika ilkeän näköisesti näytti jalka jäävän alle. Saas nähdä tuleeko pelikieltoa..
Voi ettien että.... Sääntöjen rajamailla, heh. Tasaista vääntöä sanoisin minä. Toivottavasti kaikki pisteet jää Sjoelle.Seinäjoella 1. erä ohi ja tauolle siirrytään tasatilanteessa 1-1. Melko tuttu konseptihan tässä on aina S-Kiekkoa vastaan. Kamppailuvasteeseen pitää pystyä vastaamaan ja korvien väli täytyy pystyä pitämään kylmänä, sillä kaverin tavaramerkkinä on aina ollut sääntöjen rajamailla pelaaminen sekä vihellysten jälkeiset törkeydet niin kuin äskenkin nähtiin. Myös ylivoima on aina S-Kiekolla ollut hyvä, mikä korostaa jäähyttömyyden merkitystä näissä karkeloissa.
Mietin ihan samaa kun just pääsin Nordikselta himaan. Aina dramaattinen 57. minuutin voittomaali ja kiva perjantai-ilta pilalle. Noh onneksi itse olin edes tässä Suomarin matsissa onnellisen lopun puolella.Tilastojen valoilla mennään mutta se ilmeisesti meni Lemboisten pojilta kuten perjantai-illan ysitien väännön kuuluu, eli ensin höökalla päälle ja sitten hyvän olon tunne ja 0 pojoa himaan.
Hetkinen, vähän kuin Nordiksella äsken.