Olipas harvinaisen katkeraa tekstiä.
Laskettiinkohan Hakkarissa maalitkin väärin?
Kiitos joka tapauksessa hyvästä perjantai-illan väännöstä. Haukat sytyttää jostain syystä aina.
Vai että "harvinaisen katkeraa tekstiä", kaikkea sitä saa taas täälläkin lukea.
En minä ainakaan lopputuloksesta ole katkera, ainakin omalta kannaltani tämä tulos oli oikeinkin hyvä - vaikka voittoja olisikin mukavampi nähdä. Mutta nyt JHT pudotettiin sijalta 7 sijalle 9, ja siinä vaiheessa kun lähden ajamaan pudotuspelien vierasmatseihin on hieman miellyttävämpää ajaa 1-1,5 tuntia Porvooseen tai Lempäälään, kuin ajaa Kalajoelle jonne matka kestää yli 6 tuntia.
Mutta ihan oikeasti nyt, eiväthän nuo torjuntaluvut kuvaa tätä tasaista ottelua mitenkään. Ensimmäinen erä kallistui LeKin puolelle, pystyivät pitämään melkoista vauhtia yllä. Toinen erä oli melko selvästi Haukkojen, ja kolmannessa erässä LeKi taas piristyi ja teki mitä tarvitsi voittoon.
Kerro nyt ihmeessä mistä minä muka olen niin katkera? Se että suomisarjapelissä on pelle tuomarina ei ole mitään uutta, Haukkojen kotipeleissä näkee usein kahta tällaista joiden nimet jääkööt mainitsematta. Ja mielestäni olen jo sanonut että Haukat ei tosiaan tuomarin takia hävinnyt, ja vaikka olisikin niin on Haukat näiden pelletuomarien ansiosta pelejä voittanutkin.
Jollain torjuntaluvuillakaan ei ole mitään merkitystä, kunhan nyt mainitsin että ne eivät pelin kulusta kerro nyt paljon mitään. Ellei sitten sinun mielestäsi LeKi ollut ylivoimainen, mutta sitten oltiin varmaankin katsomassa eri peliä.