Noh... jos runkosarjan 7. sijoittunut kaataa runkosarjan 2. sijoittuneen pudotuspeleissä tämän kotikaukalossa, niin silloin se on aina jonkin sortin yllätys, olivat pelit runkosarjassa menneet sitten aivan miten tahansa.Joillekin varmasti olikin yllätys. Haukat oli kuitenkin runkosarjassakin todella kova vierasjoukkue, ja vei myös keskinäiset JHT:ta vastaan.
Ehkä olen optimisti mutta vierasvoitto ei ollut minulle oikein minkään sortin yllätys - mutta sitten yllätyn jos Haukat onnistuu tekemään saman tempun kotonaan. Haukat kun oli koko sarjan toiseksi huonoin kotijoukkue, ja nimenomaan surkean kotisaldonsa vuoksi runkosarjassa vasta seitsemäs.Noh... jos runkosarjan 7. sijoittunut kaataa runkosarjan 2. sijoittuneen pudotuspeleissä tämän kotikaukalossa, niin silloin se on aina jonkin sortin yllätys, olivat pelit runkosarjassa menneet sitten aivan miten tahansa.
Eiköhän Järvenpää laula ja soi torstaina. Jännää nähdä kumpi käsittelee paremmin paineet siinä pelissä.Ehkä olen optimisti mutta vierasvoitto ei ollut minulle oikein minkään sortin yllätys - mutta sitten yllätyn jos Haukat onnistuu tekemään saman tempun kotonaan. Haukat kun oli koko sarjan toiseksi huonoin kotijoukkue, ja nimenomaan surkean kotisaldonsa vuoksi runkosarjassa vasta seitsemäs.
Toivottavasti sama trendi ei nyt jatku pudotuspeleihin, mutta toisaalta Haukoillehan riittää kun vie vieraspelit. :)
Pitääkö tosiaan paikkansa, että Haukkojen maalivahdilla 0 torjuntaa?Nyt tartteisi JHT:n kyllä ihan oikeasti keksiä jotain radikaalia. Haukat johtaa jo 4-0 ja Korpela ei maalillaan tunnu taaskaan saavan edes silmiään kiinni.
EDIT: Vaihtuihan se maalivahti JHT:lla viimeinkin, vaikkei kyllä kaikkea voi Korpelan niskaan kaataakkaan.
Ei pidä, se päivittyy vasta erätauolla. Kesken erän pois vaihdetun torjunnat taas näpytellään heti tilastoihin.Pitääkö tosiaan paikkansa, että Haukkojen maalivahdilla 0 torjuntaa?