kumikiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HOKKI
Pelit käynnissä ja seuranta alkakoon. Jokaisella paikkakunnalla ensimmäisen erän jälkeen tasatilanne eli mielenkiintoisissa merkeissä lähdetään uuteen kauteen!
Järvenpäässä katsojia 490, kuulostaa aika hyvältä vai onko niillä minkälaiset tavoitteet.
Kalajoella mennään jatkoajalle. Pisteen riistäminen hallitsevalta mestarilta on erittäin hyvä suoritus. Raahe-Kiekko pääsee aloittamaan jatkoajan ylivoimalla.
Kiekko-Espoo avasi kauden ja omalta osaltaan Suomi-Sarjan voittamalla Jäkessä 3-1. Huomenna toivottavasti täysi tupa Espoonlahdessa.
Info - Kiekko EspooKuinkas paljon kapasiteetti nyt olikaan siellä. Toki harmillista, jos joku jää ulos, mutta muuten täyteen vain.
Veikkaan että noin puolet tuosta lukemasta on espoolaisia. Olen hyvin skeptinen että Jäkessä olisi kovin monessa matsissa edes yli 300 henkeä.Järvenpäässä katsojia 490, kuulostaa aika hyvältä vai onko niillä minkälaiset tavoitteet.
Väärin veikattu. Espoolaisia oli hyvin paikalla, mutta ei todellakaan puolet.Veikkaan että noin puolet tuosta lukemasta on espoolaisia. Olen hyvin skeptinen että Jäkessä olisi kovin monessa matsissa edes yli 300 henkeä.
No tuskin sentään puolet. Ehkä viidennes. Oli kyllä erikoista että halliin sai kävellä ihan rauhassa sisään. Pari järkkäriä taisin nähdä käytävillä. Ei puhettakaan turvatarkastuksista kun ei edes lippua kukaan kysynyt ;)Veikkaan että noin puolet tuosta lukemasta on espoolaisia. Olen hyvin skeptinen että Jäkessä olisi kovin monessa matsissa edes yli 300 henkeä.
Mukavaa huomata, että Kerava vs. Jäke -vastakkainasettelu elää ja on voimissaan. Löytyykö eilisestä ottelusta raporttia mistään?Jotenkin ei yllätä että keravalaisten kannattajat tulevat taas länkyttämään Haukoista.
En tiedä takarajasta mutta puolen päivän aikaan nuo on eilen ja tänään tipahdelleet. Käsittääkseni seurat päivittävät ne itse tulospalveluun. Löytyy Finhockeyn sivulta ja Espoon Kiekkokannattajien sivuilta.Illan kotiavaus kihelmöi jo. Onko SS:saa ajankohtaa, jolloin kokoonpano tulee julkistaa tai esimerkiksi toimittaa liittolle? Odottavan aika on pitkä.
Avauskierroksen ehdottomasti suurin yllätys oli tämä Raahe-Kiekon temppu, vaikka JHT lopulta jatkoajan turvin olikin parempi maalein 2-1.
Hyvin oli kyllä espoolaisia paikalla mutta kyllä valtaosa oli järvenpääläisiä.Veikkaan että noin puolet tuosta lukemasta on espoolaisia. Olen hyvin skeptinen että Jäkessä olisi kovin monessa matsissa edes yli 300 henkeä.
Päivitä tietosi Mikke. Syystä jonka tiedät, ei supportia keravalaisille enää heru, joten olen enemmänkin verrattain puolueeton taho jonka sydän on aina ollut ja tulee aina ensin olemaan HIFK.n. Kyläsarjalätkässä on nyt sitten nykyään sama kuka voittaa ja kenet.Jotenkin ei yllätä että keravalaisten kannattajat tulevat taas länkyttämään Haukoista. Joko siellä tällä kaudella saadaan 150 katsojaa paikalle?
Päivitä sinä suosikkijoukkueesi. Sillä ei ole väliä onko noita joukkueita enää ja missä muodossa ovat, mutta ovat keravalaisia ja ilmoittaudut kannattajaksi.Päivitä tietosi Mikke. Syystä jonka tiedät, ei supportia keravalaisille enää heru, joten olen enemmänkin verrattain puolueeton taho jonka sydän on aina ollut ja tulee aina ensin olemaan HIFK.n. Kyläsarjalätkässä on nyt sitten nykyään sama kuka voittaa ja kenet.