Suomi-sarja 2018–2019

  • 82 913
  • 177

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Itse olen "löytänyt" Suomi-sarjan tänä vuonna ja todennut, että peli on tasokkaan viihdyttävää, liput edullisia ja makkara hyvää! Vielä kun saadaan hiukan lisää elämää lehtereille, niin rupee olemaan paketti kasassa. Tykkää!!

Tämä sivusto voisi kyllä tehdä näkyvyyden eteen runsaasti lisää ja vaikka lisätä samalla vahingossa sarjan kiinnostavuutta. Sittemmin se voisi jopa aiheuttaa jollekin kiinnostusta vaikka sponsorointiin.

Itse en oikein jaksa innostua täkäläisestä NHL:n raportoinnista, eritoten kun maaimalla on varsin paljon tarjontaa siitä kiinnostuneille + nuo toimitukset ovat resursseiltaan aivan eri maaimasta. Eihän kukaan "änäristä" kiinnostunut seuraa pelejä tämän palstan kautta? Tiedot saa ihan mistä tahansa uutistoimituksestä paljon nopeammin.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Merkataanko Suomi-sarjassa virallisia loppusijoituksia? Hokki oli siis mestari, mutta sijoitetaanko loput järjestykseen johonkin viralliseen tilastoon? Eli Hunters kakkonen, Kiekko-Espoo kolmonen, FPS nelonen jne.?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös