Tätä en ole ymmärtänyt! Mikä siinä verkossa niin häiritsee? Allekirjoittanut ainakin seuraa itse ottelua siinä määrin kiihkeästi, että verkkoa ei huomaa. Ymmärän tietysti, että jäämainosten katselua verkko jonkin verran häiritsee...:D. Katsojana koen verkon viihtyisyyttä lisäävänä tekijänä kun ei tarvitse pelätä suoraa osumaa kiekosta.
Valaisitko Mauri-Antero minuakin siitä miksi koet verkon niin negatiivisena asiana, että mainitset siitä poikkeuksetta kirjoituksissasi?
Sääli, että forssalaiset eivät ole tajunneet kuinka hyvä jääkiekkojoukkue kaupungissa oikeasti onkaan...
Se mua siinä häiritsee, että Forssan ykköslaji joutuu alistumaan kaiken maailman juoksijoiden paineessa hommaamaan jotain sivuverkkoja, että varmasti saadaan tapettua orastava kiekkobuumi Forssassa. En ole vieläkään saanut kunnon vastausta siitä, miksi kaupunki ja Forssan Palloseura on vastuullisia investoimaan katsomoverkot yhden onnettomuuden vuoksi? Laitetaanko Helsingin Jäähallin sivukatsomoihin verkot, jos Hifkin harjoituksissa kaukolosta lentää kiekko vaikkapa siivoojaan? EI TODELLAKAAN.
Perimmäisistä ajatuksista tässä on myös takana se, että satunnais katsojia tämä hankinta ei ainakaan houkuta yhtään. Takana on kaikkien aikojen kiekkokevät, huikea Playoff- huuma ja viimeisessä pelissä rapiat 1900 katsojaa hallissa, enemmän kuin kertaakaan 18 vuoteen. On totta, että verkko ei ratkaise koko kiukkuani, vaan se, että sillä taas jarrutetaan Forssalaisen edustuskiekkoilun kehitystä. Kaksi uuden kauden runkosarja- kotipeliä takana, ja katsomossa jälleen ne samat kanta-katsojat, jotka ovat käyneet ainakin yhtä pitkään kuin minä viime kevääseen asti, 18 kautta. Niiden kolmensadan joukossa ei ole yhtään uutta viime kauden menestyksen tuomaa katsojaa, ei ainuttakaan. Se on fakta.
Jollei olisi jälleen yksipuolista valittamista, niin jotakin markkinoinnista. En ole taaskaan nähnyt kylillä mitään Palloseuraan viittaavaa. Prismassa, jossa kulkee tuhansia ihmisiä päivittäin, etsin Fps:ään liittyvää mainosta. Ei mitään. Sentään valehtelija- Hintsanen saatiin ulostettua pois puheenjohtajan pallilta, mutta puuhastelu ei siitä sen paremmaksi muutu tällä kylällä. Mainostuskin vaikuttaa ihmisten puheisiin, nyt kun sitä ei taas ole, buumi kuivui kasaan viimeistään kesään mennessä. Suurin puheenaihe työpaikoilla ja kylillä oli Helsingin Jokerit, sitten tuli eri Liiga- seurat, ja sitten sivulauseessa Forssan Palloseura. On totta, että kiinnostus Suomi-sarjaa kohtaan Forssassa on varsin vähäistä, mutta voitaisiin sentään yrittää.
Ja Zeitgeistille tiedoksi, olin intohimoinen Fps- kannattaja henkeen ja vereen vuosilta 1994-2014. Oli hurjia ilon hetkiä Niklas Bäckströmin nollapeleistä aina Mika Helkearon merkkipaaluihin, ja katkeria hetkiä viime sekunnin häviöihin ja Mestis- putoamisiin. Rahaa tuli laitettua paljon Palloseuran hyväksi oluen, hotsien ja pääsylippujen muodossa tuhansia euroja.
Nyt ei enää jaksa.