Tälle UrheilUutiset sivustolle pitää kyllä nostaa hattua ja korkealle. Hyvää kiekkomediaa tekevät ja suorapuheisuudelle asioiden oikeilla nimillä, sekä Suomi-sarjan hyvälle huomioimiselle annan isot pisteet. Kyllähän tuosta(kin) jutusta taas tuli hyvin esille minkä luokan puuhastelua SJL:n toiminta A-maajoukkueen ulkopuolella eri sarjatasoilla on.
Suomi-sarjan huomioimisesta ehkä propseja joo ja liiton arvostelusta nyt ainakin. Mutta muuten pitää olla aika lailla eri mieltä.
Jos vaatii itse avoimuutta, niin olisiko hyvä aloittaa vaikkapa sillä, että allekirjoittaisi itse omat juttunsa? Yritin etsiä kyseisiltä sivuilta edes jotain nimeä tai julkaisijaa, mutta siinä onnistumatta.
Saldona ainoastaan nimetön sähköpostiosoite ja puhelinnumero (myynti ja markkinointi) ilman nimeä. Ja ainakin saman niminen henkilö vastaa myös erään Suomi-sarja seuran (ei varmaankaan vaikea arvata, että minkä?) myynnistä ja markkinoinnista...
Muutenkin journalisista ohjeista tai tavoista ei taida pahemmin olla tietoa, tai ainakaan väliä. Jos itse olisin jotenkin tekemisissä kilpaurheilun kanssa, niin en kyllä ihan hevin antaisi minkäänlaista kommenttia tuonne. Jossain hellyyttävän fanikirjoittelun, härskihkön propagandan ja hämäryyden rajamailla mennään ainakin toistaiseksi.