Kiitos! Täytyy ottaa nopee läpikuuntelu tänään ja jos iskee niin levy lähtee tilaukseen.
Pari päivää meni ennen kuin pääsin lopulta levyä (ibe - perkele!) kuuntelemaan. Lähdin lenkille ja pistin levyn alusta soimaan. Noh, ensimmäinen biisi oli pettymys. En itse asiassa muista enää miten se edes meni, muuta kuin että en innostunut. Toka biisi oli sitten tuo 'molemmat' joka on kyllä kova! Sen veivasin repeatilla varmaan 3-4 kertaa ja diggasin kovasti. Sitten päätin vihdoin jatkaa matkaa ja siirryin kolmanteen biisiin. Sekään ei innostanut yhtään ja siitäkään en enää muista mitään. Neljättä biisiä en montaa sekuntia kuunnellut kun alkoi vituttamaan että menee lenkkifiilis pilalle kun joutuu kuuntelemaan tällaista paskaa, joten lopetin levyn kuuntelemisen siihen ja vaihdoin parempaan.
Oli kyllä suuri pettymys. Huomasin että vaikka olin tuon 'molemmat' -biisin kautta ihan fiiliksissä ibestä ja odotukset korkealla, niin parin lisäbiisin jälkeen nuo fiilikset on laskenut varsin alas ja ei taida ibestä tulla mulle uutta suosikkia. 'molemmat' on toki edelleen kova biisi ja nyt sitten pitääkin tarkkaan pohtia, että haluanko ostaa tuon LP:n hyllyyn vain tuon yhden biisin takia. Täytynee varmaan antaa levylle vielä uusi mahdollisuus, josko sieltä myöhemmistä biiseistä joitain helmiä vielä nousisi tai jos vaikka madallettujen odotusten kautta nuo alkupään biisitkin kuulostaisi paremmalta.
Huomasin myös varmaan ensimmäisen kerran elämässäni semmoisen pienen ajatuksen päässäni, että "olenkohan liian vanha samaistumaan tämän kaverin juttuihin"? Hieman jopa huolestuttavaa jos noin on, mutta tuntui siltä ettei tämä ehkä ollut mua varten. Mä oon 36v, eli en mikään ikäloppu kaiketi vielä, mutta joku tossa hiersi vastaan. Mun ikuisen suomi rap kuninkaan, Ruudolfin, teiniaikojen länkytyksistä jaksan edelleen innostua, mutta ehkä niihin on helpompi samaistua kun kasvettiin nuo ajat samassa tahdissa läpi.
Haluan vielä lopuksi korostaa, että itse ibessä, hänen musiikissaan ja hänen iässään ei ole mitään väärää. Mulle tämä ei vaan nyt toiminut. "ibe" "perkele!" ja "molemmat" olen kirjoittanut pienellä alkukirjaimella, koska artisti on itse näin päättänyt.