Laitetaan nyt tännekin, että Nikke Ankara laittaa lapun luukulle. Syynä miehen omien sanojen mukaan muuttuminen kusipääksi. Kaiken kaikkiaan eriskummallinen tapaus. Ankara (oik. nimeltään Niiles Hiirola) ilmoitti asiasta FB:ssa.
Laitetaan nyt tännekin, että Nikke Ankara laittaa lapun luukulle. Syynä miehen omien sanojen mukaan muuttuminen kusipääksi. Kaiken kaikkiaan eriskummallinen tapaus. Ankara (oik. nimeltään Niiles Hiirola) ilmoitti asiasta FB:ssa.
Vaikea uskoa tähän teoriaan, koska hänellä oli levy ilmeisesti paria biisiä vaille valmis. Ankarahan oli aikaisemmin kova nimi esimerkiksi freestylerapin parissa, kunnes julkaisi tuon yhden hitin, jonka avulla nousi aika nopeasti julkisuuteen. Itselle jäi kaikista hänen lausunnoistaan sellainen kuva, että kusi nousi oikeasti aika nopeasti päähän. Jossain haastattelussa ainakin uhosi valloittavansa stadionin ja muuta vastaavaa, jonka voisi kyllä pistää perus "räppiuhon" piikkiin, mutta tässä tapauksessa se saattoi olla ihan oikeata kusipäisyyttä ja ylimielisyyttä. Itsekin uskon Ankaran paluuseen, mutta tässä kohtaa en usko enää mihinkään julkisuustemppuun, tai muuten ollaan sen suhteen menty jo aika pitkälle. Ankaran pari "hittiä" ei kyllä iskenyt, mutta tuossa Lahti Unitedin biisissä veti ihan jees. Toivottavasti saa elämänsä järjestykseen ja palaa vielä joku päivä musiikkibisnekseen.Siispä oletan, että Ankaran on pakko koko ajan muodostaa näitä kuplia pysyäkseen julkisuudessa. Veikkaan, että jätkä on julkisuudesta pois korkeintaan puoli vuotta tai vuoden, kunnes uusi levy on valmis ja sitä kansalle myy "pitkällisen miettimisen jälkeen paluun tehnyt, nykyään nöyrä ja jalat maassa oleva Nikke Ankara".
Joo varmasti oli oikeasti huoli läheisillä katoamisesta. Mutta ei sekään ihme oo, että moni epäilee kyseessä olevan julkisuustemppu, sekin aina on hyvin mahdollista.
jonka jälkeen mies vedetään tekemään isolle levy-yhtiölle raharäppiä, ei ihme jos siinä menee polla vähä sekasi.
Kyllä se omasta mielestäni on hiukan ihmeellistä jos kasetti pettää jo ennen kaupallisemman homman lähtölaukausta. Useimmiten kun vasta tuon jälkeen saattaa lähteä lapasesta ja kusi nousta hattuun. Olisi myös mielenkiintoista kuulla että kuka tämän nuoren miehen on vetänyt itse saatanasta olevaan isoon lafkaan tuhoutumaan.
Huoli oli kova, mutta läheisiltä löytyi kuitenkin aikaa hämmästellä medialle poliisin lausuntoja. Joku olisi saattanut turhan lätinän sijaan keskittyä avaamaan poliisille sitä miksi hätä oli niin kova kuin oli. Poliisin toimesta ei välttämättä olisi heti höpötelty kaiken olevan hyvin.
Twitter sitten on? Lehdet kertoi poliisin ja omaisten kommentteja, mikäs siinä. Niillä tiedoilla mennään, mitä on olemassa. Kyllähän Zaylla tuossa vinha pointti on, se lähipiirihän tuosta tapauksesta teki melko naurettavan tuntuisen. Poliisihan siitä jutusta ei kaiketi otsikoita tehnyt, vaan joku valitti poliisista, kun ne ei tuokaan aikuista ihmistä kädestä pitäen kotiin. Ja tämäkin siis tietämättä taustoja.Mä en jaksa olla hämmästelemättä sitä että joku tosiaan muodostaa mielipiteitään asioista iltalehden nettijuttujen perusteella. Saattaa tulla yllätyksenä mutta iltapäivälehdet eivät ehkä ole nykypäivänä se kaikkein objektiivisin tapa perehtyä asioihin. Tämä näin yleisenä huomiona asiasta sen kummempia tietämättä.
Mun mielestä koko hahmolla ei ollut muuta annettavaa, kuin tuo lööppijulkisuus ja siinä kaikki. Musiikillisesti tyhjä arpa, niinkuin tuo Lahen skene muutenkin IMO.
astun sisään baariin
kävelen peräpöytään asti
tilaan kaksi kaljaa mut röökille rasti
tanssilattia täynnä naisii kaikki mukavasti
kukaan vaan ei oo halukas lähtee naitavaksi
siis
taidankin lisää viinaa tallinnasta tuoda
kaiken mitä kannan aion myöskin juoda
kavereille tän tunteen aion myöskin suoda
viina on mun vittu elämäni suola
oho
nyt taitaa ollakin mun aika kuolla
Teinksmä just jotain Suomiräppiä? Onks tää vähänku jotain Nikke Istanbulii?
No saahan sitä muodostaa mielipiteensä vaikka savumerkeistä. Musta se on huvittavaa.
Siis mitä ihmettä?
Nimenomaan poliisillehan katoamisesta tehtiin heti ilmoitus ja sen jälkeen etsintää tehostettiin sosiaalisen median avulla.
Koko tapahtumaketjun ainoa sirkus oli poliisin ristiriitainen tiedottaminen / esiintyminen julkisuudessa, kun ensin ilmoitetaan vähätellen ettei henkilöä edes etsitä ja alle 24 tunnin sisään ilmoitetaankin etsintöjen jatkuvan.
Varmaan kaikille tuttuakin tutumpaa juttua, mut enpä ole tienny Dan Tolppasen (Uniikki) olevan juutalainen, viettävän ainakin jotenkin hanukkaa ja olevan vielä Ben Zyskowiczin siskon poika.
E: Olishan tää mun pitäny tietää, kun ollaan melkein bestikset Danin kanssa. Istu mun vieressä junassa just yks päivä. Kerran taas olin Tapulikaupungissa bileissä, joissa jäin koko illaksi suustani kiinni Leina Ogiharan kanssa ja saatoin sen Uniikin autolle, ku tuli Leinaa hakemaan. Kuulin myöhemmin Leinan kyselleen mun perään. Oli kaunis ja kosketettava nainen. Harmittaa, ettei koskaan nähty toista kertaa.
Edit. Pidän muuten pienehkönä mysteerinä ettei Uniikki ole koskaan lyönyt isommin läpi. Onhan tuo levyjä vääntänyt helvetisti ja ollut osana kun räppi puski ensimmäisen kerran isosti
mainstreamiin 2003 aikoihin.
Ainakin osittain selittyy sillä, ettei Uniikilla ole minkäänlaista karismaa. Siinä missä Ela ottaa tilan haltuun positiivisuudellaan, Cheek kevyellä ylimielisyydellä, tai Ruudolf olemalla vain oma letkeä itsensä, on Uniikki se pieni reppana, jota ei oikein voi ottaa tosissaan.
Rudia en kyllä nostaisi tälle jalustalle kun puhutaan kaupallisesta läpilyömisestä. Uniikin kohdalla tarkoitin sitä että masinointi on kuitenkin ollut koko ajan isoa mm. Rähinän toimesta. Ja kyllähän tuollaisen ärrävikaisen sekä 140cm kaverin luulisi olevan varsin persoonallinen markkinavalttikin. Karismaa ei toki ole, mutta muut ominaisuudet puhuisivat kaupallisemmankin breikkaamisen puolesta.
Edit. Pidän muuten pienehkönä mysteerinä ettei Uniikki ole koskaan lyönyt isommin läpi. Onhan tuo levyjä vääntänyt helvetisti ja ollut osana kun räppi puski ensimmäisen kerran isosti mainstreamiin 2003 aikoihin.
"Puhevikainen kääpiö räppää - katso hulvaton video!"Veikkaisin että pituudella ja puhevialla markkinointi olisi melko lyhyt tie. Vaikka olisi kieltämättä siistiä nähdä televisiossa mainos, jossa mainostettaisiin "140 senttisen ärrävikaisen uutuuslevy NYT KAUPOISSA! Osta omasi".
Heh. En mä kyllä hirveästi yhtäläisyyksiä löydä.Offtopic: @pettter, kuvittelen sut Solosen hieman laihemmaks ja skidisti tummemmaks kaksoisolennoks. Olenko oikeassa vai sinä väärässä?