Suomi 101 vuotta juhlat & lieveilmiöt – liveseuranta

  • 57 736
  • 781

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tamin vastaanottoa olisivat kommentoimassa kaikki Tamin entiset kakkoskoutsit ja toki Mike Keenan, jonka Tami tuntee veli Keenanin erittäin hyvin, mutta Keenan ei Tamia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oli hauskaa kun Ella Kanninen neuvoi mitä pitää tehdä että saa twiitit näkyville telkkariin niin eka twiitti mikä mulla näkyi oli sellainen missä käsiteltiin Ella Kannisen nännejä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt kuuluu sanoa: Linnaan kuuluisivat vain veteraanit.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Salme 106v linnassa. Onhan tämäkin melkoista että paikalla on vanhempia ihmisiä kuin mitä itsenäinen Suomi on.
 

Barney

Jäsen
Kukakohan Tamilla olisi tuolla saattajana, jos hänet kutsuttaisiin juhliin? Eihän niin arveluttavaa kaveria tuonne yksin voisi päästää. Itse veikkaisin virallista ystävää Aleksi Valavuorta, joka jotenkin keplottelisi itsensä mukaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kukakohan Tamilla olisi tuolla saattajana, jos hänet kutsuttaisiin juhliin? Eihän niin arveluttavaa kaveria tuonne yksin voisi päästää. Itse veikkaisin virallista ystävää Aleksi Valavuorta, joka jotenkin keplottelisi itsensä mukaan.
Mervi Kallio tulisi Tamin avecina.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oon miettinyt että puhuukohan nuo oikeasti mitään tuossa kättelyssä vai liikuttavatko ainoastaan huuliaan?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nämä on niinku Silver Gyniselle historiaa niinku...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No taas mennään. En minä niinkään katsellut Kannisen nännejä vaan miten kamalat silmäpussit hänellä oli. Rouva Haukion puvusta tulee mieleen käytetty nessu...
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Olishan se nyt kamalaa jos seuraava viikko jouduttaisiin olemaan ilman iltapaskojen juttuja siitä millä taustalaulajalla tai tubettajalla tällä kertaa oli hienoin rätti päällä.

Sanos muuta. Roni Back tosin saa seuraajia tästäkin tapahtumista sadoittain joten sama se mitä hänellä on päällään.
 

Barney

Jäsen
Oon miettinyt että puhuukohan nuo oikeasti mitään tuossa kättelyssä vai liikuttavatko ainoastaan huuliaan?
Tami ainakin kertoisi siinä kuinka Vellu Ketolan kanssa kaatoivat Neuvostoliiton, mikä aloitti koko Neuvostoliiton murenemisen.
 

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
Jos jostain kumman syystä kutsu tuonne kättelemään kävisi, niin rintamukseen ei olis ihan tuollaista mitalimäärää kiinnitettäväksi. Ammunta-ja juoksumerkit kuitenkin!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos jostain kumman syystä kutsu tuonne kättelemään kävisi, niin rintamukseen ei olis ihan tuollaista mitalimäärää kiinnitettäväksi. Ammunta-ja juoksumerkit kuitenkin!

Tamilla olisi kaikki prenikat roikkumassa kauluksista eikun siis kaikki parhaan pelaajan palkinnot vuodesta -67
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös