Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
"Minä tapoin Mufasan...!"Tiedän kuka tappoi Mufasan!
"Minä tapoin Mufasan...!"Tiedän kuka tappoi Mufasan!
Joo en tosiaan tiedä miten tuo käytännössä menee. Näyttää vaan semihölmöltä näinkin arvokkaassa juhlassa.Eräs entinen Kaartin kippari kertoi että presidentinkansliasta tulee todella myöhään hyväksytyt listat ja kun ohjelmaa on paljon ja treeniaikaa vähän niin näin se menee. Ja niihin biisilistoihin tulee ihan oikeasti muutoksia.
Miksei Kirka käynyt koskaan Venetsiassa?Surun pyyhit silmistäni pois.
Sille on jono. Taas.Ketä Hjallis jyskyttää?
Ketä tahansa hän haluaa. Laittaisin rahani Susanna Kosken puolesta.
Mikä on 82 prosenttisesti kirkasta ja haisee paskalta?Miksei Kirka käynyt koskaan Venetsiassa?
Siellä tehdään kirkasta lasia.
Kierrätysteeman mukaan siellä kierrätetään myös kortsut eteenpäin parilta toiselle.Paljon tuolla maksaa kondomit? Entä onko Yliopiston apteekilla joku kiertävä kärry josta voi reseptillä napata tarvittavat salvat, jotta ottaa eteen.
Ja muijat.Kierrätysteeman mukaan siellä kierrätetään myös kortsut eteenpäin parilta toiselle.
Joko kaikki ruotsinkieliset on haastateltu?
Vuoden näkyvin keikka ja kenties vähiten treenattu eräs muusikko totesi. Mutta systeemi on mitä on ja samat kaverit on olleet aamusta asti vetämässä keikkaa keikan perään. Jos miettii että tuollakin ne kättelyt, eka tanssisetti soittokuntakokoonpanolla ja sit tää combo osin samalla jengillä niin on massiivinen ohjelmisto. Toki solistit taitaa olla ulkopuolisia keikkalaisia.Joo en tosiaan tiedä miten tuo käytännössä menee. Näyttää vaan semihölmöltä näinkin arvokkaassa juhlassa.
Pitäähän se seuraava "tanssipari" käydä etsimässä.Hjallis pitää taukoa panemisesta ja pyörii välillä tanssilattialla
Kyllä Pieksämäellä osataan. Varkaudessa sen sijaan tuskin.Epäilen, että Kouvolasta tai Pieksämäeltä on Ylen palautelaarit täynnä vittuuntuneita kieltä ymmärtämättömiltä duunareilta avautumisia.
Se saa tuolla enemmän pillua kuin moni elämänsä aikana.Jos tuo leuaton kääpiö saa joltain mihin ei tarvitse puhaltaa ilmaa ennen aktia olen suuresti yllättynyt.
Hjallis pitää taukoa panemisesta ja pyörii välillä tanssilattialla