Suomi 101 vuotta juhlat & lieveilmiöt – liveseuranta

  • 57 265
  • 781
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Sauli miettii tossa jo "pillu pillu pillu perse pillu pillu pillu perse".
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niinjoo siinä oli ensin prologi ja nyt herra veteraani alkoi laulamaan. Ihan hyvä biisi.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Onkohan mukana kuinka paljon ns. "inttilisää"?
Kirkonmaan linnakkeella eräs veteraani kävi mun armeija-aikana kertomassa minkälaista se sota on oikein, mutta ennen kaikkea mitä HÄN siellä teki urotöitä. Siinä jäi Rambot ja muut toiseksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vaari vainaa kertoi aina ja uudestaan samoja sotatarinoita, koskaan en keskeyttänyt häntä, vaikka olin ne tarinat kuullut moneen kertaan.
Joo meilläpäin kanssa pappa kertoi sotajuttuja. Alkoi sitten loppuvuosina tulla samoja tarinoita mitä oli kertonut jo aiemminkin, vaikka nyt missään vaiheessa ei dementoitunutkaan ja tunnisti kyllä kaikki lapsensa ja lastenlapset, mutta jutut alkoi toistamaan itseään. Tosin niin mullakin, ei siinä.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Maurin laulu oli kyllä parempi kuin tämä kuoron veto.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Kyllä jokaisen ihmisen pitäisi ymmärtää olla marssimatta hakaristilipun kanssa, oli se sitten laissa kielletty tai ei. Ja lähes yhtä uskomatonta että joku voi lippujen poistosta mielensä pahoittaa jatkoajassa.
Yhtä aivotonta porukkaa nuo hakaristilippujen kanssa marssivat uusnatsit kuin ympärillä huutelevat liimanhaistelijat.
En mä sille mitään mahda, mutta valehtelematta nuo aidot hakaristiliput näyttävät jylhän komeilta. Muistuttaa itselle aseveljeydestä. Saa olla erimieltä, enkä halua asiasta väittelyä, kunhan totesin. Eihän kommunistiset merkitkään ole kiellettyjä vapaassa maassamme ja se saa kyllä sapen kiehumaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ella Kanninen on kyllä pihalla kuin tamponin naru, JP Rantanen korjailee jatkuvasti. Tunnistaakohan edes Finlandiaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös