maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Sauli miettii tossa jo "pillu pillu pillu perse pillu pillu pillu perse".
Kirkonmaan linnakkeella eräs veteraani kävi mun armeija-aikana kertomassa minkälaista se sota on oikein, mutta ennen kaikkea mitä HÄN siellä teki urotöitä. Siinä jäi Rambot ja muut toiseksi.Onkohan mukana kuinka paljon ns. "inttilisää"?
Mutta jyrähtämiseen ei ilmeisesti pysty kovin moni.
Vaari vainaa kertoi aina ja uudestaan samoja sotatarinoita, koskaan en keskeyttänyt häntä, vaikka olin ne tarinat kuullut moneen kertaan.Kehtaakohan tuota kukaan keskeyttää
Joo meilläpäin kanssa pappa kertoi sotajuttuja. Alkoi sitten loppuvuosina tulla samoja tarinoita mitä oli kertonut jo aiemminkin, vaikka nyt missään vaiheessa ei dementoitunutkaan ja tunnisti kyllä kaikki lapsensa ja lastenlapset, mutta jutut alkoi toistamaan itseään. Tosin niin mullakin, ei siinä.Vaari vainaa kertoi aina ja uudestaan samoja sotatarinoita, koskaan en keskeyttänyt häntä, vaikka olin ne tarinat kuullut moneen kertaan.
En mä sille mitään mahda, mutta valehtelematta nuo aidot hakaristiliput näyttävät jylhän komeilta. Muistuttaa itselle aseveljeydestä. Saa olla erimieltä, enkä halua asiasta väittelyä, kunhan totesin. Eihän kommunistiset merkitkään ole kiellettyjä vapaassa maassamme ja se saa kyllä sapen kiehumaan.Kyllä jokaisen ihmisen pitäisi ymmärtää olla marssimatta hakaristilipun kanssa, oli se sitten laissa kielletty tai ei. Ja lähes yhtä uskomatonta että joku voi lippujen poistosta mielensä pahoittaa jatkoajassa.
Yhtä aivotonta porukkaa nuo hakaristilippujen kanssa marssivat uusnatsit kuin ympärillä huutelevat liimanhaistelijat.
Alkoi vähän tamimaista settiä tulla. Vielä kun olisi kysynyt Salelta että "montako kertaa sä oot lennättänyt Kekkosta?" ja tarjonnut omaa takkiaan."Kekkostakin mä lennätin viis kertaa".
Alkoi vähän tamimaista settiä tulla. Vielä kun olisi kysynyt Salelta että "montako kertaa sä oot lennättänyt Kekkosta?" ja tarjonnut omaa takkiaan.