Suomen vastenmielisin kaupunki 2001 -äänestys

  • 6 763
  • 73

Äänestä mikä on Suomen vastenmielisin kaupunki 2001

  • Helsinki

    Ääniä: 30 13,0%
  • Tampere

    Ääniä: 6 2,6%
  • Turku

    Ääniä: 70 30,3%
  • Oulu

    Ääniä: 13 5,6%
  • Jyväskylä

    Ääniä: 6 2,6%
  • Kouvola

    Ääniä: 18 7,8%
  • Lahti

    Ääniä: 6 2,6%
  • Heinola

    Ääniä: 6 2,6%
  • Pori

    Ääniä: 16 6,9%
  • Espoo

    Ääniä: 26 11,3%
  • Vantaa

    Ääniä: 10 4,3%
  • Äänekoski

    Ääniä: 7 3,0%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 17 7,4%

  • Äänestäjiä
    231

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Jos kirjoitan tähän Espoo, saattaa alkaa sanasota. Siispä kirjoitan tähän Espoo ja äänestän vaikka Heinolaa.

Suomen huonoin kaupunki on Perämeren persereikä Kemi, joka ankeudellaan ohittaa jopa Vorsan ja Riihimäen heikoimmat hetket. Toijala ja Haapajärvi voitaisiin lisätä myös tähän Vastenmielinen kaupunki -listaan.
 

Peach

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa ja hallista toiseen: Blues, Jokerit, Hifk
Vaikka kukaan ei tätä kysynyt niin hienoimmat, ihanimmat ja mahtavimmat kaupungit ovat Helsinki ja Turku tässä järjestyksessä :) ja Turun murre saattaa olla erittäin seksikästä ;)
 

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Seinäjoki!!!!

Viestin lähetti Rocco
Tuota tylsempää ja juntimpaa kaupunkia ei muuten taida löytyä koko maasta! Ja nyt puhun vielä kaiken lisäksi totta!

Täysin samaa mieltä kanssasi! Seinäjoki on Suomen "virallinen junttila"!!!
 

Wolves

Jäsen
En muista missäs ohjelmassa tätä samaista asiaa käsiteltiin ja lopputulos oli: Heinola, Tyly kaupunki...
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Äänekoski, ehdottomasti. asunut vuoden ja käynyt töissä 1,5v. 8 h täyteen ja äkkiväkkiä pois tuosta punaniskojen maasta!
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Viestin lähetti Brewer
Kouvola , Parkano ? Parkano , Kouvola ? Ei osaa päättää ....... jompikumpi näistä ?

Varmasti Parkano. Paikasta on tullut kaupunki, kun sattuu sijaitsemaan kolmostien varrella. Muutenkin kuolleempaa paikkaa saa etsiä. Parooni siellä, Parooni täällä....
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Turku

Kiekkoasioissa se on Turku.

Muuten Turussa on ainakin kivoja pimuja ja paras paikka
Naantali.

Jos vaalit olisi olleet Hesarin ei-urheilusivuilla, rastittaisin
Imatran. Ihan luokaton infra, mutta mukaviakin ihmisia on.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ilman muuta..

..Oulu. Tampereella on hyvännäköisiä beibejä. Toki Oulussakin varmaan niitä on, mutta anyway..:D
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kemi

Etteko te ole koskaan kayneet Kemissa? Siina vasta ruma kaupunki, eika poliittinen jakaumakaan miellyta henkilokohtaisesti. Taitaa olla Suomen punaisin kaupunki. Kemissa ei ole mitaan nahtavaa, ellei sellaisiksi lueta satamassa kyhjottavaa vanhaa jaanmurtajaa tai talvella lumilinnaa. Kaupungin pohjoisen sijainnin vuoksi seka tuulisen rannikon takia siella ei kasvakaan mikaan vaan puistotkin ovat kuin ydinsodan jaljilta. Kertakaikkisen ruma kaupunki!
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Suomen vastenmielisin kaupunki on ehdottomasti Varkaus! Paluumatkalla Joensuusta ei kesäsunnuntaina löytynyt em. kaupungista yhtään pitseriaa - avointa tai suljettua. Sen sijaan kun matkattiin vähän edemmäs Pieksämäelle - joka ainakin minun mielikuvissani oli paljon pienempi kunta - niin sieltä löysimme ainakin 5 pitseriaa ja muutenkin fiilis oli parempi kuin tuossa rikosadverbissä!
 
Äänestin Heinolaa. Voisin kuvitella asuvani Turussa, mutta Heinolassa en asuisi vaikka maksettaisiin. Valkeakoski puuttui listasta. Siinä on myös melkosen kurja paikka.

Olisin äänestänyt Espoota, mutta tässähän piti valita KAUPUNKI.:D :D :D
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä voin allekirjoittaa nuo Suomi-Salaman perustelut melkein sanasta sanaan. Kerran päätin kesäisellä Oulun reissulla tehdä pikaisen junamatkan Kemiin katsoakseni millaista meno siellä näyttää. Oli kyllä tosiaan vastenmielinen ja ankea näky. Ainoa paikka missä siellä on normaalioloista ihmiselämää on Hotelli Merihovi. Mutta kyllä se kaupungin pääkatukin on niin todella ankea että en missään muualla Suomessa ole nähnyt vastaavaa. Ääni täältä siis Kemille.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Viestin lähetti hammer lynx
Olisin äänestänyt Espoota, mutta tässähän piti valita KAUPUNKI.:D :D :D

No voi. Älä takerru muotoseikkoihin. On Espoon nyt joku kisa sentään voitettava. Olisit äänestänyt Espoota, kuten minä.

DanC
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti hammer lynx
Äänestin Heinolaa. Voisin kuvitella asuvani Turussa, mutta Heinolassa en asuisi vaikka maksettaisiin. Valkeakoski puuttui listasta. Siinä on myös melkosen kurja paikka.

Olisin äänestänyt Espoota, mutta tässähän piti valita KAUPUNKI.:D :D :D

Kuka nyt Heinolassa asuisikaan, mutta aivan mahtava kesämökkipaikka se on. Siis siellähän on kaunista järvenrantamaisemaa ja tori täynnä helsinkiläisiä mökkiläisiä kesällä. Tämä kesäkaupunkiaspekti pudottaa minusta Heinolan kauaksi kärjestä vastenmielisintä kaupunkia haettaessa.

Minä äänestän Karkkilaa. Hirveä veroäyri ja punaisia varmaan vähintään yhtä paljon kuin Kemissä. Myös luonnon puolesta mitäänsanomaton mesta. Kaiken lisäksi tällä "kaupungilla" on erittäin typerä nimi. Kai se on kaupunki?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vantaa

Kyseisestä paikasta taikka siellä asustavista ihmisistä ei vain yksinkertaisesti ole minkäänlaisia positiivisia kokemuksia.
Halpaa seutua kyllä asua, mutta aikamoinen rahapula saisi olla jotta sinne muuttaisin.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Äänekoski, hyi v*ttu se selluloosa haisee!
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
hyi v*ttu se selluloosa haisee

Ei se selluloosa haise, vaan tietyt rikin yhdisteet joita sellutehdas työntää ilmaan...Ollut miljoonalaaksossa 1,5v töissä joten haju on tullut tutuksi :-0~
 

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuppukylähän se on.. ei oo kahta vaihtoehtokaan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Shiis tsotaa...toi shee...

Enshinnäkin, olen siis olen siis, olen siis ottanut vähän klajaa prejantai kuniaksi. Ja tässä on pilkun paikka, saatannn, ja tuli mpilkku. Taas .
Suomen kyrvin tzadi on ilam välilihoja ehdontzomasti Loimaa.
Selitys: Koska Raamatun mukaan Jumala teki ensin meren ja sitten Loimaan... niin olis voinut sen Länsi-Suomen sikalalta ja lehmän pakslata haisevnan paarmapesäkkeen jättää luomatta!
Ja tämon asploluuttinentotuus... ogrh... kappas vaan, pääsin melkein teinien tekstiviestien tasolle... eix vaan...
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Argh... Äänestyksen tilanne näyttää lähinnä säälittävältä - kyllä, Turussa on Tepsi sekä murre, mutta tämä on oikeasti hieno kaupunki! Vaikka kestihän se multakin 10 vuotta tajuta... Mutta tärkeintä on kai, että tajuan sen nyt. :)
 
Jyväskylä saa minun ääneni. On tämä kamala paikka. Ei täällä ole kuin jotain ihme spurguja, jotka käyvät öisin humalassa Jatkoaika.com:ssa äänestämässä Jyväskylää suomen paskimmaksi kaupungiksi. Eivätkä osaa kirjoittaa edes Suomea isolla S:llä! Häpeä Jyväskylä! Hyi! Ja yök!
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Re: Shiis tsotaa...toi shee...

Viestin lähetti Predator
Enshinnäkin, olen siis olen siis, olen siis ottanut vähän klajaa prejantai kuniaksi. Ja tässä on pilkun paikka, saatannn, ja tuli mpilkku. Taas .
Suomen kyrvin tzadi on ilam välilihoja ehdontzomasti Loimaa.
Selitys: Koska Raamatun mukaan Jumala teki ensin meren ja sitten Loimaan... niin olis voinut sen Länsi-Suomen sikalalta ja lehmän pakslata haisevnan paarmapesäkkeen jättää luomatta!
Ja tämon asploluuttinentotuus... ogrh... kappas vaan, pääsin melkein teinien tekstiviestien tasolle... eix vaan...

Predator osoittaa loistavaa myötäelämisen kykyä. Tuli mieleen eräs kirjallinen suurteos kouluajoiltani. Luokkatoverini Kimmo (9v.) kirjoitti silloin vaikuttavan inhorealistisen kirjoitelman aiheesta 'Hiihtokilpailuissa':

"Aurinko pastaa lämästi. Toiset hihtaa kovasti. Minä jään jälelle ko paska."

Ike
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vaikea arvata mitä äänestin, sillä on vain yksi oikea vastaus.



No, okei se on Helsinki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös