Suomen surkein poliitikko?

  • 1 206
  • 2

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Avataanpa tällainen ketju. Tällä palstalla arvostellaan usein eri poliitikoita ja joskus saatetaankin jopa tokaista haukuttavan poliitikon olevan Suomen surkein omassa työssään. Nyt onkin aika selvittää, kuka poliitikko kerää negatiivista suosiota Jatkoajan keskustelupalstalla.

Mitään ennalta määrättyjä vaihtoehtoja ei siis ole, koska tähän löytynee todella paljon erilaisia näkemyksiä. Tässä ketjussa kritisodaan aktiivipoliitikkoja eli jätetään esim. Otto Wille -vainaa ja muut entiset poliitikot tällä kertaa rauhaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Harmi, ettei @Barnes n avausviestin perusteella saa kirjoittaa jo edesmenneistä poliitikoista. Oma suosikkini olisi ollut Jyrki Otila, joka kansa äänesti Brysseliin, kun luuli Jyrkin tietävän paljon asioista, visailujuontaja kun oli. Huhut kertovat, että Otila kunnostautui meppinä lähinnä olutkerhon aktiivina.

Itse nostaisin nykypolitiikoista surkeimpien joukkoon ainakin Maria Guzenina-Richardsonin, joka ansaitusti kengittiin ministerinpallilta omiensakin toimesta.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Onko Väyrynen vielä laskettavissa nykypoliitikoksi vai pistetäänkö hänet samaan kastiin Leninin palsamoidun ruumiin kanssa? Jotenkin mulla tulee Väyrysestä mieleen se naapurin vähän hidas ja tyhmä kaveri, joka ei kuitenkaan pahaa tarkoittanut ja oli aina kovasti menossa mukana kyvyistä välittämättä. Mä en Väykän fanitaustoja pahemmin tunne, mutta lätkässä se varmaan fanittaisi Krylja Sovetov Moskovaa. Toki Väykkä on tehnyt pitkän uran ja päässyt jopa ihan hyviinkin paikkoihin, sitä ei voi kieltää. Jotenkin tuolle tuntuu vain osuvan rosvosektori usein lopulta kouraan. Kunnallistasolla tehtyä työtä en sitten osaa sen kummemmin arvioida, eli pahoittelut jos

Uudemmista sitten Dan Koivulaakso tekisi melkein mieli nostaa esille .Jotenkin tuosta kaverista on tullut niin epäluotettavan oloinen, että lähtökohtaisesti suhtaudun hyvin suurella varauksella kaikkeen hänen laukomaansa. Tuossa kaverissa tuntuu yhdistyvän erittäin vahvasti puusilmäisyys, itsekeskeisyys ja puhdas idealismi.

Näitä malleina, misseinä sun muita en oikein viitsi edes noteerata. Jos paikka eduskunnasta, kunnanvaltuustosta tai mistä tahansa on hankittu pääasiassa muilla kuin poliittisilla ansioilla, niin ainakaan itse en noita saa iskettyä samaan kastiin "ammattipoliitikkojen" kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös