Suomen presidentinvaalin 2024 liveseuranta

  • 131 612
  • 3 006

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Perinteisesti aika Alex-negatiivinen maakunta - joku Haavisto saa enemmän ääniä kuin joku Stubb. Eipä olisi uskonut.
Haavistosta vissiin pidetään Ahvenanmaalla. Nillehän on pääasiassa tärkeintä Ahvenanmaan demilitarisaatiosta kiinni pitäminen ja Haaviston suosio selittynee siihen verrattuna Stubbiin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nyt tuolla on se ulkomaalainen Calle, eiks toi oo se joka perusti Hifkin ja keksi jääkiekon ja loi Juhani Tammisen ja mitä kaikkee?
Manu loi ihan itse Manun!!
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Odotan edelleen hifk-mies Stubbilta kädenojennusta Stadin punakeltaiselle puolelle. Itsekin kävin kasin rustaamassa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Haavistosta vissiin pidetään Ahvenanmaalla. Nillehän on pääasiassa tärkeintä Ahvenanmaan demilitarisaatiosta kiinni pitäminen ja Haaviston suosio selittynee siihen verrattuna Stubbiin.
Olikohan tuosssa lopultakaan kovin radikaalia eroa? Vaan toivottavasti Stubb aktivoituisi presidenttinä asian suhteen - käytännössä asia pitäisi sopia Ruotsin kanssa yli Maarianhaminan, muut proseduurit kyllä hoituisivat.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Saimi äkkiä takas ruutuun kommentoimaan vaikka vähän Punkaharjun ja Pekka Haaviston välisestä suhteesta.

Saimi on muuten kerran äksyillyt minulle vihaisena että mitäs siinä tuijotat, kun olin n. 16-vuotiaana kaupassa töissä. Minä yritin vain katsoa että mistä välistä pujahtaisin kassajonon läpi hakemaan tyhjiä koreja, mutta Saimi oli silloin jo niin julkkis että oli varma että minä häntä siinä tuijottelin ja kuikuilin. En minä kyllä häntä tuntenut, mutta joskus sitten kyllä tunnistin kun se jotain mallijuttuja telkkarissa selitti että hei toi on se punapäinen huumeidenkäyttäjän näköinen kilipää joka kiukkus mulle kaupassa.

Tällaista oli kosmopoliitin maailmanmatkaajan nuoruusvuodet.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olin muuten paikan päällä Esko Ahon vaalijuhlassa vuonna 2000 Espoon LänsiAuto-Areenalla 7-vuotiaana.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Haavistosta vissiin pidetään Ahvenanmaalla. Nillehän on pääasiassa tärkeintä Ahvenanmaan demilitarisaatiosta kiinni pitäminen
Ei kylläkään tämän ketjun asiaa, mutta miksi ihmeessä he haluavat tämmöistä? Ettei ärsytetä Venäjää ja siten eskaloi hyökkäystä saarelle? Nykyisestä kontekstista katsottuna aika sinisilmäistä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Yllättävän lähelle Haavisto pääsi. No, Alexilla on matkaa vielä että saa yhtä hyvän suosion kun Sauli.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onkohan Saimi jo sammunut?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös