Suomen presidentinvaalin 2024 liveseuranta

  • 135 693
  • 3 006

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin tuota varmaan jossitellaan. Mun äänen sai Stubb ja olisi saanut vaikka Haavisto olisi hetero.
Ei sitä minun puolestani tarvitse tämän enempää jossitella. Mutta ihan mielenkiintoista näitä eri skenaarioita on tässä vaali-iltana pallotella. Ainakin omasta mielestäni mielenkiintoista.

Ja hieno juttu, mutta tuo sinun yksi äänesi ei vielä ole varsinaisesti edustava otos.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vikman sitkeesti samasaa paikassa Alexin bileissä. Lampelakin taustalla ja Kiuru
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Onkohan Stubb yrittänyt Firenzessä päästä jonnekin taidekouluun myös...?
Voisin jatkaa tätä vertailua Hitleriin kohtaloon liittyvällä kertomuksella ensimmäisestä maailmansodasta, mutta menisi hyvän maun vastaiseksi.
 

Barney

Jäsen
Häkkäsen haastattelut ovat aina yhtä hämmentäviä, kun ulkonäön perusteella vaikuttaa todella vittumaiselta kaverilta, mutta aina kun avaa suunsa, niin kuulostaa todella miellyttävältä henkilöltä. Olen päätynyt siihen johtopäätökseen, että kaikki Häkkäsen haastattelut on dubattu.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei sitä minun puolestani tarvitse tämän enempää jossitella. Mutta ihan mielenkiintoista näitä eri skenaarioita on tässä vaali-iltana pallotella. Ainakin omasta mielestäni mielenkiintoista.

Ja hieno juttu, mutta tuo sinun yksi äänesi ei vielä ole varsinaisesti edustava otos.

Juu voi sitä pallotella ja sitä varmasti tullaan kuulemaan. Kyl sitä huomenna kahvipöydissä puhutaan että homofoobikot pilasi Haaviston sauman.

Nähtäväksi jää miten Stubbi pärjää. Voi olla että jää yhteen kauteen.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Häiritsee nuo Maikkarin kuvat ehdokkaista;
Stubbilla jämäkkä teräserektio, joka ei näy kuvassa, mutta hymyilee suoraan silmiin itsevarmasti.
Haavisto haluaisi viiltää sun kurkun auki, kun haukut Antonion tekemää kampausta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Häkkäsen haastattelut ovat aina yhtä hämmentäviä, kun ulkonäön perusteella vaikuttaa todella vittumaiselta kaverilta, mutta aina kun avaa suunsa, niin kuulostaa todella miellyttävältä henkilöltä. Olen päätynyt siihen johtopäätökseen, että kaikki Häkkäsen haastattelut on dubattu.

Häkkänen kloonattu siitä Maikkarin puhuvasta päästä joka osasi lukea ääneen ne tekstarit
 

12961

Jäsen
Uudet vaalit ja siihen asti pääministeri toimii presidentin sijaisena. Niinistö lopettaa joka tapauksessa 1.3.

Naapurin sekoilusta kun ei koskaan tiedä. Tätä skenaariota ei ole juuri puhuttu, mutta meikäläinen proseduuri vastaisi siis venäjällä yleistyneeseen vaaralliseen ikkunanpesuun juuri parhaalla mahdollisella tavalla. Demokratiaa korostaen.
 
Mitä Suomessa muuten tehtäisiin jos vaaleilla valittu presidentti ei ehtisi virkaansa vaan esimerkiksi tippuisi ikkunasta?
Ylen tulosillassa ennen klo 20 käytiin tämä asia läpi. Oikea vastaus on uudet vaalit. Tähän ehti yksi asiantuntija ensiksi vastata väärin, mutta pöydän oleva kolmikko kävi intervebbinetistä tarkistamassa oikean vastuksen...
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerava meni 23 äänellä Haavistolle. Poikkeus tuolla E-Suomessa

Vähän hävettää kyllä vaikka Keravalla asunutkaan ~25 vuoteen. Mutta hyvää se että voi kuittailla broidille/kavereille tulevaisuudessa.

Vitsi vitsinä. Oma vaalipiiri täällä landella meni reilulla satkulla Stubbille.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Häkkänen kloonattu siitä Maikkarin puhuvasta päästä joka osasi lukea ääneen ne tekstarit
Kerran eduskunnassa eksyin vahingossa siivouskomeroon, siellä moppien ja luutien seassa oli Häkkänen joka hoki monotonisella äänellä toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja.

Laitoin äkkiä oven kiinni ja poistuin.
 

Alejandro

Jäsen
Tämä on muuten huvittavaa seurattavaa, että vaikka Stubb on ollut pitkään politiikassa mukana, ainoat asiat mistä häntä voidaan pilkata on kyselytunnilla esitetty väärä prosenttiluku, tikkatauluna oleminen lapsille tai viimeisimpänä keksitty bi-seksuaalisuus (joka kerettiin jo kumota Hesareiden toimesta). Mitään oikeaa kohua ei siis ole ja tuskin tuleekaan.
Stubbia on myös haukuttu liian hyvästä kunnosta. Fitnesspelleksi pilkkaaminen on jotenkin niin hullunkurista, että ottaisin sen itse kohteliaisuutena. Kait se joitakin ihmisiä vituttaa, jos joku toinen pitää itsestään huolta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös