Ghost kirjoitti:
Järjestäisivät vuorovuosina. Pakkoko se Suomen osakilpailu on aina samassa paikassa olla, vaikka Jyväskylä asiat hienosti onkin hoitanut. Tai sitten vaikka joka toinen vuosi Jyväskylä ja joka toinen joku muu, joihin Lahtikin sisältyisi.
Jos vain toinen pitää valita niin sitten Jyväskylä, mutta kyllä Lahdellekin mahdollisuutensa antaisin.
Tossa on kyse siitä annetaanko yhtään arvoa perinteille. On kilpailuja, joissa on ollut tapana, että järjestyspaikat kiertävät kuten on esimerkiksi tilanne monissa golfin arvoturnauksissa (pl. Masters Augustassa). Sen sijaan on sitten paljon turnauksia tai kilpailuja, joiden perinteisiin kuuluu perinteinen kilpailupaikka kuten esim. Le Mans, Monacon F1, Bislettin tai Zürichin yu, Wimbledonin tai Roland Garrosin tennis jne. Itse liittäisin nimenomaan näiden jälkimmäisten paikkasidonnaisten urheilutapahtumien joukkoon Jyväskylän rallin. On hienoa, että samoja pätkiä ajetaan ja mun mielestäni on jo tarpeeksi urpoa se, että Rantasipi Laajavuori ei kuulemma enää ole keskuspaikkana.
EDIT: Kaikille pitää antaa mahdollisuus -mentaliteetti ällöttää. Nokiallekin voisi toivoa vähän ongelmia (lisäveroja, tuontitulleja, vientikiintiöitä), jotta voidaan antaa mahdollisuus Benefonille. Suomalaiskouluissa mennään opetus ei edes keskitason, vaan sen hitaimman idiootin takia ja muut kyllästyvät, koska kaikille pitää antaa mahdollisuus. Paskat sanon minä. On hienoa, että on perinteisiä hyviä asioita. Jyväskylän tekemää hyvää pitkäjänteistä työtä pitää kunnioittaa. Muilla oli sama mahdollisuutensa vuonna 1 ja 0, mutteivat lähteneet tekemään pioneerityötä eli eivät käyttäneet annettua mahdollisuuttaan