Suomen kuumin iskelmätähti?

  • 10 020
  • 60

Kuka on kuumin?

  • Kirsi Ranto, ooh eer missis!

    Ääniä: 80 26,6%
  • Anna Eriksson, fuck me bootseissa, nyt sinkku!

    Ääniä: 91 30,2%
  • Marita Taavitsainen, kikata mulle korvaan

    Ääniä: 17 5,6%
  • Paula Koivuniemi, maturea, mmm!

    Ääniä: 6 2,0%
  • Heidi Kyrö, Turengin esikaupungista

    Ääniä: 12 4,0%
  • Joku Mattilan lehm..sisaruksista!

    Ääniä: 30 10,0%
  • Olli Lindholm

    Ääniä: 5 1,7%
  • Kantri-Heluna

    Ääniä: 1 0,3%
  • Jasmin Mäntylä, "musiikin takia"

    Ääniä: 5 1,7%
  • Janne Tulkki, slim and smooth!

    Ääniä: 2 0,7%
  • Janne Hurme, tuh-kaa, tii-mant-teja!

    Ääniä: 1 0,3%
  • Jorma, Kääriäisen Jorma

    Ääniä: 9 3,0%
  • Jari Sillanpää, ilkeistä huhuista huolimatta täys hetsku

    Ääniä: 1 0,3%
  • Matti ja Teppo, yksi pitkä kiitos!

    Ääniä: 10 3,3%
  • Joku edesmennyt tähti (Badding tms.)

    Ääniä: 9 3,0%
  • Joku muu, kuka?

    Ääniä: 22 7,3%

  • Äänestäjiä
    301

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Panisin ainostaan yhtä ehdokasta ja se on Jasmin Mäntylä, joten ääni sille.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No Laura Voutilainen tottakai!

Se vaan että nykyisin jo milf-luokassa, eihän se toki haitanne tämäkään mutta pidin enemmän siitä viattomasta 18-vuotiaasta joka lauloi kyynelvirrasta. Oli vaan sitä aikaa jolloin itse unelmoin hellistä hetkistä Lauran kanssa. Eikä sitten mitään irstaita setäjuttuja, olenhan Lauraa huomattavan paljon nuorempi.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Johanna Pakonen

Perjantai iltana Johanna Pakonen vei sydämeni Syvälahden lavalla.. Sain tuntea myös Johannan pehmeän kosketuksen, kun hän kirjoitti nimikirjoituksensa nännini ympärille..

Eli tällä hetkellä Kirsi Ranto ja Johanna Pakonen ovat omassa ylhäisessä yksinäisyydessään minun listallani..
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
No Laura Voutilainen tottakai!

Tämä on mielenkiintoinen kommentti. Laura Voutilainen on nimittäin etenkin ulkoisen tyylinsä, kotinsa sisustuksen ja muutenkin ulkonäkönsä suhteen aika extremetyylinen, kyseessä on todellinen on/off-henkilö joka jakaa mielipiteet rankasti kahtia. En itse voi täysin käsittää että joku kokisi hänet aivan erityisen kuumaksi mutta luonnollisesti suotakoon se 110% terhakkuudella jokaiselle haluavalle.

Perjantai iltana Johanna Pakonen vei sydämeni Syvälahden lavalla.. Sain tuntea myös Johannan pehmeän kosketuksen, kun hän kirjoitti nimikirjoituksensa nännini ympärille..

Kyseisesen kimalaisen huono puoli samantyylinen henkisellä ja fyysisellä puolella, nimittäin Janne Tulkki on koskenut häntä sinne ja sinne. Onneksi hän on tullut järkiinsä. Et varmasti anna enää muiden tyttöjen koskea tuohon nänniin.

*****

Tästä äänestyksestä on tullut vielä huikeampi kuin osasin odottaa. Kirsin ja Annan ero on tällä hetkellä vaivaiset neljä ääntä! Nyt Kirsin kannattajat liikkeelle ja äänestämään, ehkä näemme hänet vielä entistä rohkeampana kunhan hän lukee kuinka suosittu on Jatkoajassa!!!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Anna Eriksson näyttää nyt ottaneen 9 äänen kaulan ja otteen jonkinmoisesta voitosta vaikka viimeistä päivää ei olekaan, eiväthän ainakaan naiset ole mitään jugurttipurkkeja vaikka periaate onkin samanlainen - on aivan sama miltä he näyttävät, tärkeintä on vain saada läpyskät levälleen.

Iltalehden toimituksessa taas mennään wannabe-linjalla ja kopioidaan tätä ketjua, siellä käsketään äänestää kaikkien aikojen paras tangokuningatar:

http://www.iltalehti.fi/viihde/200707106337015_vi.shtml

Äänestin sinnekin Kirsi Rantoa vaikka onhan viime vuosiltakin pari kuumaa MILFiä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ihanaa, pakko vastata Anna Eriksson. Minullapa on hänen Kesä Hengittää -single.

Katsokaa kuinka ihana hän on. Hyvin kurvaa. Mmm.
 

Liitteet

  • kesä_hengittää.jpg
    kesä_hengittää.jpg
    49,2 KB · kertaa luettu: 520

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
On muuten Anna tuossa kuvassa kuin hyvä pihvi. Verevä ja lihaisa. Päässyt kitistymään tuon jälkeen. Ei välttämättä hyvä. Sv veinikretskin legendaarisin sanoin eräälle DK-naiselle: "Jos mä haluaisin panna sua, mä kuorisin sut kuin kypsän banaanin!"
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Selvä blondi vs. brunetti kisa, mutta nyt oli pakko äänestää blondia, sillä he vaan ovat söpömpiä. Sehän nyt olisi ollut vallan erikoista, jos tummaverikköä olisi tullut kahdessa äänestyksessä äänestettyä. (kesäkissaksi oli pakko Äänestää Stokkea).

Anna sai siis ääneni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös