Suomen Julkkis Big Brother 2013

  • 328 517
  • 850

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä vittua minä luen, siis ihanko totta Iida Ketola kritisoi (twitterissä) bb Mariannea tämän silareista ja kiharoista (blondi)? Iidahan omaa itsekin silikonirinnat ja on niitä myös bb-talossa aiemmin näytellyt, on myöskin blondi tai ainakin bb aikoina oli, pata kattilaa soimaa ja musta kylki molemmilla!
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Andy on Andy ja bimbo on bimbo.

Suurinta myötähäpeää aiheutti kuitenkin Frederik.

Arvaako ketään miksi?
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Mitä vittua minä luen, siis ihanko totta Iida Ketola kritisoi (twitterissä) bb Mariannea tämän silareista ja kiharoista (blondi)? Iidahan omaa itsekin silikonirinnat ja on niitä myös bb-talossa aiemmin näytellyt, on myöskin blondi tai ainakin bb aikoina oli, pata kattilaa soimaa ja musta kylki molemmilla!

Läppää heitti. Itseironiaa. Se on parasta huumoria.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Lievästi hämmentävä kokemus nähdä Andy McCoy:n joraavan jotain Pinkin nanananana-viisua täydellä antaumuksella.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Suurinta myötähäpeää aiheutti kuitenkin Frederik.

Arvaako ketään miksi?

Ja pyh!

Frederik on ihan äijä, väsyttää kuunnella Andyn julistuksia siitä, miten "homoiksi synnytään ja pitää olla suvaitsevainen"..

Frederik ei korkannut pulloa, mutta innostui luullessaan, että Sara riisuu vaatteensa.

– Ei vieläkään, Frederik pahoitteli.
(Subin BB-uutinen)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Frederik jatkaa huikeaa kyykytystään, pakottaen Teppo "olen omasta mielestäni hyvännäköinen" Säkkisen pvc-asussa kontilleen.

Sanokaa mitä sanotte, tässä ei ole edes kyse mistään tahattomasta lapsellisuudesta, vaan Reetu kairaa muita takalistoon ihan kympillä. Vittuilua ja piilovittuilua sekaisin, ihan mahtava homma.

Omat mielleyhtymäni Will Ferrellin parhaisiin leffoihin vain voimistuvat. Toki tiedostan, että kaikkiin tällainen Ferrell-komiikka ei uppoa.

Frederik määräsi kaksi naista meikkaamaan Aleks naiseksi. Teppo taas joutui vetämään ylleen pvc-sortsit, paidan ja kaulapannan.

Frederik määräsi Tepon kulkemaan kontallaan ympäri asuntoa. Takana kulki kauniisti meikattu Aleks, joka piteli Teppoa hihnasta.
- Olen hinuri, piti Tepon toistaa kuninkaan vaatiessa lisää tunnetta eläytymiseen.
(lähde IL)

koko juttu "Kuningas Frederikistä":
Näin kyykytti muita asukkaita | Big Brother | Iltalehti.fi
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Löyty paska livestreami ja heti meni hulinaksi. DJ lopetti soittamisen niin Ändy haukkui miehen musan paskaksi liukuhihnakamaksi ja huusi mm. että "vittu jos mä nään sut Stadis niin mä tapan sut!". :D
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Löyty paska livestreami ja heti meni hulinaksi. DJ lopetti soittamisen niin Ändy haukkui miehen musan paskaksi liukuhihnakamaksi ja huusi mm. että "vittu jos mä nään sut Stadis niin mä tapan sut!". :D

Tuskin näkyy kauaa, joku kun sitä jo mainosti Facebookiin BB:n sivuillekin jo.

Andyhan se veti melkoiset kilarit DJ:lle, melkoista.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ymmärrän kyllä, että Subille on tärkeää saada myytyä kaksneljäseiskaa mahdollisimman paljon, mutta kyllähän näihin Subin koosteisiin voisi panostaa hieman enemmän. Ohjelma alkoi äänestysohjeilla, sitten viisi minuuttia tapahtumia talosta ja mainoksiin. Kohta taas todennäköisesti äänestysohjeet, sitten taas hieman tapahtumia ja taas mainoksiin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mikä ihmeen julkkis bb? Andy ja Frederik...siinä ne julkkikset. Muut sitten ns turhia julkkiksia. Hävetä saa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mikä ihmeen julkkis bb? Andy ja Frederik...siinä ne julkkikset. Muut sitten ns turhia julkkiksia. Hävetä saa.
Njaa...kyllä mä miss Suomen julkkiseksi vielä lasken ja onhan Anus Aagim ainakin wannabe-julkkis. Muista kuitenkin täysin samaa mieltä sun kanssa.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mikä ihmeen julkkis bb? Andy ja Frederik...siinä ne julkkikset. Muut sitten ns turhia julkkiksia. Hävetä saa.

Tätä minäkin yritin sanoa, mutta ei ole minulla vielä tarpeeksi palstakompetenssia vaikuttaa, joten olin paremmineläjä :( Vaikkakin olen tätä ensimmäisestä kaudesta alkaen seurannut. Nyt tosin vain jotain otoksia sieltä sun täältä.

Eilen kuulemma näkyi Mariannen muovikuulat. Avokki tämän minulle tekstarilla oikein kertoi, kun töissä olin. Siinä meni sekin pervoilu vituiksi.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Tässä youtubevideota tuosta Andyn mouhoamisesta Andy suuttuu DJ:lle Julkkis BB 2013 - YouTube

Suunniteltu juttu ja yhdessä kolmen osapuolen kanssa sovittu keissi josta saadaan syy heittää Andy ulos jatkamaan muuta elämää? Niin luulin ensin sillä Andy pyydettiin vähän tuon jälkeen päiväkirjahuoneeseen. Andy kuitenkin palasi sieltä hetken päästä ja tuntui käyvän jotenkin todella hitaalla. Lääkitystä korjattiin? :D Oli miten oli. Thats it. Show must go on.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä ihmeen julkkis bb? Andy ja Frederik...siinä ne julkkikset. Muut sitten ns turhia julkkiksia. Hävetä saa.

Mieti nyt kuinka pienestä porukasta lopulta osallistujat on tuonne revitty. Julkkiksia ei Suomessa hirveästi ole ja käsittääkseni suurimmalla osalla "oikeista" julkkiksista on ihan oikea työ tehtävänä ja moni ei varmasti edes olisi halukas BB:hen osallistumaan.

Helvetti, Suomessahan saa julkkisstatuksen yksinkertaisesti osallistumalla esim. juurikin BB:hen.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tässä youtubevideota tuosta Andyn mouhoamisesta Andy suuttuu DJ:lle Julkkis BB 2013 - YouTube

Että näin. Ei tarvitse enää hehkuttaa kaveria. Näyttikin liian lupaavalta tämä viikko, että hitto on se rauhoittunut. Ja hyvää settiä muutenkin veti, mutta nyt romahti pisteet miinuspuolelle. Eiköhän toi muiden turvallisuuden takia heitetä pihalle melko nopeasti. Vai kuka uskoo, että toi jää ainoaksi kilahdukseksi?

Tuli oikeasti paha olo tosta videosta. Ehkä juuri siksi, että on ollut niin hienoa katsoa Andyn hyviä otteita tuolla talossa. Iso pettymys, helvetin iso pettymys.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Andyhan se veti melkoiset kilarit DJ:lle, melkoista.

Tämä viesti kirjoitettu lauantaina 21:44 eli bongattu kaksneljäseiskasta. Nyt kun tuosta on kulunut aikaa rapiat viisi tuntia, mistään median sivuilta ei löydy tapahtuneesta mitään. Outoa. Tai sitten kaikki viihdetoimittajat pisti lauantai-iltana yhdeksän aikaan pillit pussiin.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä viesti kirjoitettu lauantaina 21:44 eli bongattu kaksneljäseiskasta. Nyt kun tuosta on kulunut aikaa rapiat viisi tuntia, mistään median sivuilta ei löydy tapahtuneesta mitään. Outoa. Tai sitten kaikki viihdetoimittajat pisti lauantai-iltana yhdeksän aikaan pillit pussiin.

Eipä ole vieläkään esim. Iltalehden sivuilla mitään. Yleensä siellä on uusimmat juorut 10 minuutissa. Eikö haeta enää klikkauksia?

Oikea päätös tuo 24h-paketin jättäminen hyllyyn. Ei Andy kauan tuolla talossa enää ole. Ja vaikka olisikin niin henk.koht tuolle jaksaa nauraa päivän pari. Sitten menee jo säälittäväksi. Onkohan Andy laskenut vähän väärin. Tämä ei kuitenkaan ole mikään Voice of Finland.
 
Andy oli kuulemma kertonut Mariannelle, että joutuu tänään poistumaan talosta töiden takia. Reetu sen sijaan kyllä jatkaa loppuun asti ja hänhän se ykköstykki talossa on ollutkin.

Ilmeisesti Big Brother suojelee Andya tässä tilanteessa, eikä uutisoi mitenkään kyseistä keissiä. Andyhän kävi käsiksi ensin DJ:hin, sen jälkeen yritti hajottaa hänen läppärinsä ja uhkasi tappaa hänet rikotulla pullolla. Sen jälkeen vielä löi Kaitsua. Tästä olisi ennen seurannut aina välitön poistaminen talosta, mutta ei tässä kohtaa, vaan pirinarkki saa jatkaa menoaan vielä tähän iltaan asti.
 
Viimeksi muokattu:

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ilmeisesti Big Brother suojelee Andya tässä tilanteessa, eikä uutisoi mitenkään kyseistä keissiä.

Täysin käsittämätöntä touhua. Eli tässä paljastui samalla se fakta, että BB vie suomalaista mediaa kuin pässiä narussa. "Saatte meiltä materiaalioikeudet ja muuta jeesiä koska tahansa, mutta jos kiellämme julkaisemasta jotain, te myös tottelette tai yhteistyö loppuu".

Olisi muuten jollekin julkisuuden haluiselle miehelle / naiselle paikka tässä iskeä. Ei muuta kuin rikosilmoitusta tekemään poliisille Andyn laittomasta uhkauksesta. Videomateriaalia löytyy YouTubesta todisteeksi. Andyn väkivaltainen käyttäytyminen ja sekoaminen eivät ainakaan heikennä ilmoittajan mahdollisuuksia saada asia menemään läpi.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Olisi muuten jollekin julkisuuden haluiselle miehelle / naiselle paikka tässä iskeä. Ei muuta kuin rikosilmoitusta tekemään poliisille Andyn laittomasta uhkauksesta. Videomateriaalia löytyy YouTubesta todisteeksi. Andyn väkivaltainen käyttäytyminen ja sekoaminen eivät ainakaan heikennä ilmoittajan mahdollisuuksia saada asia menemään läpi.
Laiton uhkaus ja lievä pahoinpitely ovat asianomistajarikoksia. En usko, että DJ:tä tai Seiska-toimittajaa kiinnostaa minkään vertaa vaatia syytteen nostamista. Muutenkin, kuka viitsii lähteä raastupaan jostakin tuollaisesta paskasta? Korvaus nolla ja kaikilta menee aikaa ja rahaa. Kukaan tuskin pelkää henkensä puolesta, kun linnunjalkainen deeku soittaa suutaan.

Edit:"Vittu jos sä tuut Stadiin, mä tapan sut! Vittu flindalla vittu! Mä voin mennä rosikseen!" Minua ainakin nauratti.

***

En ole katsonut BB:ia aiemmin yhtäkään jaksoa, mutta mielenkiinnosta tsekkasin avausjakson ja innostuin ohjelmasta. Andy, Reetu ja se selvänäkijä ovat homman kantavia voimia. Lapsia sen sijaan ei pitäisi päästää televisioon. Tekee vähän pahaa Mariannen puolesta, koska hän ei vielä ymmärrä mistään mitään ja nyt "kaikki" pääsevät nauramaan, kuinka tyhmä hän on.

Miss XXXL on aivan täysi turisti. Seiska-ukko on selvästi ollut ennenkin rauhoittelemassa kännisiä ääliöitä. Herra Suomet ja taikuri ovat aika selväjärkisen oloisia, samoin Sieppi on yllättänyt sillä, ettei ole lainkaan ärsyttävä. Saagim on oudon tylsä.

Saa nähdä, kuinka pitkään tätä jaksaa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Laiton uhkaus ja lievä pahoinpitely ovat asianomistajarikoksia. En usko, että DJ:tä tai Seiska-toimittajaa kiinnostaa minkään vertaa vaatia syytteen nostamista. Muutenkin, kuka viitsii lähteä raastupaan jostakin tuollaisesta paskasta? Korvaus nolla ja kaikilta menee aikaa ja rahaa. Kukaan tuskin pelkää henkensä puolesta, kun linnunjalkainen deeku soittaa suutaan.

Eipä tuosta tappouhkauksesta kestänyt kuin muutama tunti kun Andy kertoi kuinka on pyörinyt huumepäissään laittoman aseen kanssa maailmalla ja ollut kerran itse tosi paikassa ase ohimolla.

Onko muka niin että Suomen poliisi ei näihin tartu ja näille mitään tee jos ilmiantaja on ulkopuolinen?

Surullisinta olisi vastaus "Ei tehdä mitään koska Andy ja se on ennenki uhkaillu muita."
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Andy oli kuulemma kertonut Mariannelle, että joutuu tänään poistumaan talosta töiden takiai...

Täysin käsittämätöntä touhua. Eli tässä paljastui samalla se fakta, että BB vie suomalaista mediaa kuin pässiä narussa. "Saatte meiltä materiaalioikeudet ja muuta jeesiä koska tahansa, mutta jos kiellämme julkaisemasta jotain, te myös tottelette tai yhteistyö loppuu"...

Onko muuten jotain ihan oikeaa tietoa olemassa siitä, että Andy olisi poistumassa/poistettettavissa talosta?

Vai onko nämä kaikki jotain ihan huhua, vai mikä tämä juttu oli, että "kuulemma kertonut Mariannelle..."?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös