Olisi muuten jollekin julkisuuden haluiselle miehelle / naiselle paikka tässä iskeä. Ei muuta kuin rikosilmoitusta tekemään poliisille Andyn laittomasta uhkauksesta. Videomateriaalia löytyy YouTubesta todisteeksi. Andyn väkivaltainen käyttäytyminen ja sekoaminen eivät ainakaan heikennä ilmoittajan mahdollisuuksia saada asia menemään läpi.
Laiton uhkaus ja lievä pahoinpitely ovat asianomistajarikoksia. En usko, että DJ:tä tai Seiska-toimittajaa kiinnostaa minkään vertaa vaatia syytteen nostamista. Muutenkin, kuka viitsii lähteä raastupaan jostakin tuollaisesta paskasta? Korvaus nolla ja kaikilta menee aikaa ja rahaa. Kukaan tuskin pelkää henkensä puolesta, kun linnunjalkainen deeku soittaa suutaan.
Edit:
"Vittu jos sä tuut Stadiin, mä tapan sut! Vittu flindalla vittu! Mä voin mennä rosikseen!" Minua ainakin nauratti.
En ole katsonut BB:ia aiemmin yhtäkään jaksoa, mutta mielenkiinnosta tsekkasin avausjakson ja innostuin ohjelmasta. Andy, Reetu ja se selvänäkijä ovat homman kantavia voimia. Lapsia sen sijaan ei pitäisi päästää televisioon. Tekee vähän pahaa Mariannen puolesta, koska hän ei vielä ymmärrä mistään mitään ja nyt "kaikki" pääsevät nauramaan, kuinka tyhmä hän on.
Miss XXXL on aivan täysi turisti. Seiska-ukko on selvästi ollut ennenkin rauhoittelemassa kännisiä ääliöitä. Herra Suomet ja taikuri ovat aika selväjärkisen oloisia, samoin Sieppi on yllättänyt sillä, ettei ole lainkaan ärsyttävä. Saagim on oudon tylsä.
Saa nähdä, kuinka pitkään tätä jaksaa.