Mainos

Suomen ja Jatkoajan Maajoukkue !

• 7 819
  • 117
Tila
Viestiketju on suljettu.

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
E kirjoitti:
Toinen asia, mitä mietin, kohdistuu tähän katsomovalmentajaan. Turkulaisia tai muita TPS:n kannattajien ei yleensä katsomossa näy ennen finaaleja, joten olisin valmennustiimin tärkeänä jäsenenä halunnut varmistuksen siitä, onko Arska oikeasti turkulainen, vai katsooko hän myös katsomovalmentajan tehtävien mukaisesti kaikki turnauksen ottelut.

Mjoo, turkulainen kyllä. Tai en siis asu Turussa, mutta eihän siitä leimasta asuinpaikkaa vaihtamalla irti pääsekään jos on siellä syntynyt. Runkosarjan koitoksiin en siis välttämättä jaksa keskittyä kovin intensiivisesti. Toisaalta, jos jengin valmentaja harrastaa Jortsumaista avautumista ja Evenuel hoitaa Mustien Kobrien stunttaamisen, niin ehkäpä innostun seuraamaan otteita jo ennen finaaleja.

Pelillisesti aion omaksua ns. Kiviharjun roolin. Nelosketjun rotta-kroketin ja totaalisen taidon puutteen hengessä edetään.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Erkka kirjoitti:
Mjoo, turkulainen kyllä.
Olen hämmentynyt (what else is new?). Ovatko Arska ja Erkka nyt siis yksi ja sama henkilö vai ei? Toivon että asiaan vastaa joku muu kuin Erkka, sillä epäilen että hän/he ei välttämättä tiedä oikeaa vastausta.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Twite kirjoitti:
Olen hämmentynyt (what else is new?). Ovatko Arska ja Erkka nyt siis yksi ja sama henkilö vai ei? Toivon että asiaan vastaa joku muu kuin Erkka, sillä epäilen että hän/he ei välttämättä tiedä oikeaa vastausta.

Jäin miettimään tätä itsekin. Toisaalta onko White ja Twite sama ihminen, vai käytetäänkö tässä tulkintana jakautunutta persoonaa, jolloin kyse on "kahdesta eri ihmisestä".

Valmentajan tehtävä lienee tässä vaiheessa todeta, että näillä mennään. Joukkue näyttää hyvältä, mutta NCL (Natsionaal Croquette Liigue) voi viedä vielä jonkun pelaajan ennen pelien alkamista. Mutta materiaali näyttää hyvältä, tällaisen joukkueen takana on helppo olla valmentaja. Vielä, kun kaikki muutkin joukkueeseen kuuluvat toimihenkilöt tuntuvat osaavan asiansa, valmentaja ei usko, että paketti hajoaisi kesken pelin.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Olen tässä nyt valmentajan toimenkuvaani kuuluen miettinyt kisataktiikkaa. Pistelasku huomioon ottaen joukkueelle on ensisijaisen tärkeää, että ensimmäinen sija tulee toiselle joukkeen parille. Sen vuoksi toisen parin "uhraaminen" yhteisen hyvän eteen voi olla jopa harkittavaa.

Mikäli siis ensimmäisenä maalikeppiä koputtaa Suomen pari numero x, voitto on taskussa, vaikka toinen pari tulisi maaliin vasta neljäntenä. Mikäli toisena ja kolmantena maaliin tulevat parit eivät ole samasta joukkueesta, myös toisen parin jääminen toiseksi viimeiseksi toisi voiton Suomen pojille (ja Evenuelille). Tämän vuoksi taktiikka voisi olla hyvinkin sellainen, että toinen pari pyrkii suoraan johtoon, ja pitää paikan, kun toinen pari taas keskittyy muiden joukkueiden totaalitorpedointiin. Ja tämä takana tulevan parin osuus on siinä vaiheessa ehdottomasti ratkaisevampi, koska toisen parin selustan suojeleminen on haastavampaa kuin yksinkertainen eteenpäinpelaaminen.

Sitten salakielinen sanoma, joka on vakoojien vuoksi kryptattu joukkueen tuntemalla koodikielellä nimeltä imous netuum ässeskytsejräj.

Soj emme esääp neekräk naakallammuk allirap iteh assula, naateto nööttyäk amletinnuus B. Ettaas alluuk nes nimmehöym.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Meillä on kyllä harvinaisen pätevä koutsi. Enää ei tartte kuin pelata annettujen ohjeiden mukaan.

Vieläkun saadaan pelisäännöt ja yksilökisan pelijärjestelmä täysin selville niin sit vois koota yhteen paikkaan säännöt, yksilökisan pelijärjestelmän, Twiten ansiokkaasti laatiman maajoukkue-pelijärjestelmän ja muut itse krokkausta koskettavat ohjeet/asiat. Siinä on sitten tarvittava tietopaketti niin maajoukkueen kuin yksilökisaajankin tarpeisiin.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Fläppis kirjoitti:
Meillä on kyllä harvinaisen pätevä koutsi. Enää ei tartte kuin pelata annettujen ohjeiden mukaan.

Vieläkun saadaan pelisäännöt ja yksilökisan pelijärjestelmä täysin selville niin sit vois koota yhteen paikkaan säännöt, yksilökisan pelijärjestelmän, Twiten ansiokkaasti laatiman maajoukkue-pelijärjestelmän ja muut itse krokkausta koskettavat ohjeet/asiat. Siinä on sitten tarvittava tietopaketti niin maajoukkueen kuin yksilökisaajankin tarpeisiin.
Yhdyn Fläppikseen (sori sopuli), siis tuossa valmentajakehussa.

Kaiken yhteen kokoaminen olisi aivan liian palvelevaa. Tai ehkäpä pitäisi avata viides tätä matkaa kosketteleva ketju johon olisi koottu yhteen neljässä muussa ketjussa käsitellyt asiat.

Ihan vaan tässä ketjussa edelleen kiinnostaisi tietää että miten se Arkka-Erska-asian kanssa nyt sitten oli. White-Twite-roolitus on itselleni suunnilleen yhtä selvä kuin minä (tai siis me) tulen (tulemme) olemaan lauantaina kello 21:45.

PS. Onpa rauhallista kun veinin tietokone on särki. Eikä , Olkkukaan , jaksa koko , ajan.

elläjäneV naaprut, ellitseE noonouk

Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Fläppis kirjoitti:

Twite kirjoitti:
Yhdyn Fläppikseen (sori sopuli), siis tuossa valmentajakehussa.

Onko tässä haistettavissa nuoleskelua. Eihän se ole valmentaja eikä mikään, josta joukkue, kannattajat tai media tykkää. Onneksi mulla on Sasha, joka yrittää pitää oikeanlaista jöötä touhussa. Sellainen kaikkien kaverina oleva valmentaja ei saa kuin saunakavereita.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Twite kirjoitti:
PS. Onpa rauhallista kun veinin tietokone on särki.

Ei se mikään särki ole. Särki on kala. Veiniltä on koneesta bensa loppu eikä sillä ole nyt tietysti rahaa ostaa menovettä lisää, kun koko omaisuus on kiinni kaikenmaailman hämärissä paitabisneksissä ja karaokekoneiston päivityksessä.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Paitselo kirjoitti:
Ei se mikään särki ole.
Mitä se nimimerkki-tuuliviiri siellä kitisee? Särki mikä särki. Pitää ehjätä, mutta ei voi kun kaupat on sulki.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Twite kirjoitti:
Mitä se nimimerkki-tuuliviiri siellä kitisee? Särki mikä särki. Pitää ehjätä, mutta ei voi kun kaupat on sulki.

ANTEEKSI SUO NÄMÄ OIKKUNI MUN... en kuitenkaan ole tuuliviiri, viilituuri korkeintaan. White, alkaako jo olla matkakuumetta puntissa? Tai jossain. Oletko jo vaihtanut tarpeellisen määrän dollareita ja hankkinut popliinitakin ja sadeviitan? Poplaria nääs voi tarvita, koska kaikkien matkaoppaiden mukaan etelässä voivat illat olla viileitä näin elokuun lopulla - ja sitä sadeviittaahan tarvitaan ydiniskulta suojautumiseen. Pidä siis huolta että se sadeviitta ainakaan ei ole särki.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Twite kirjoitti:
Onpa rauhallista kun veinin tietokone on särki. Eikä , Olkkukaan , jaksa koko , ajan

Sanoisin ennemminkin, että en ehdi. suurvisiirin konetta ehjätään ja hän on näppäimistöllä tuossa tuokiossa. On hommannut sponssin olusille(kin). Joku tuntematon Sakasalainen oluenvalmistaja järkkäsi 490 tuoppia olutta. Nimeä en muista, mutta alkoi W-kirjaimella ja on kuulemma hyvin esillä keskieuroopan mäkiviikolla.

Ps. särki ollut kone ehjättiin, jo kertaalleen, mutta oli edelleen särki. Nyt särki oleva kone koitetaan ehjätä kuntoon.

suurvisiirin vt. sanansaattaja ja valmentaja

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Olkku kirjoitti:
Nimeä en muista, mutta alkoi W-kirjaimella ja on kuulemma hyvin esillä keskieuroopan mäkiviikolla.
Das einzig Wahre ...

PS. Veini on jumala. Olkku on jumalan sanansaattaja, ja siis ihan kiva poika myös.

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Maajoukkue kasassa ja taustatiimikin jo ilmeisesti mietittynä. Varmasti pikaisesti laskettuna vielä pari virkaa saisi rakennettua tuohon taustaryhmään tarvittaessa. Pitäähän joka pelaajalla mm. olla henkilökohtainen hieroja, avustaja, juottaja jne. Eihän siitä tule mitään, että tärkeän maajoukkuepelaajan huomio keskittyy kaikkeen epäolennaiseen.

Lisäksi olen sitä mieltä, että päävalmentajan pitäisi saada ehdottomasti taustaryhmäänsä neuvonantajan. Mikäli joukkueen menestys on odotettua kehnompi, niin on ehdottomasti helpompaa kaataa kaikki huonon neuvontajan niskaan kuin omansa ja pestiä tällöin saisi jatkaa menestyksestä riippumatta. Lisäksi ehdottaisin mahdollisen tappion sattuessa jo rakennettavaksi muitakin selityksiä mahdollisen tappion syiksi mediassa (vaikka tämän nyt ei pitäisi olla mitenkään mahdollista) kuten esim. loukkaantuminen, pelaajien keskittymisen herpaantuminen, loukkaantumiset, kahvattomuus pelissä jne.

Selvästikin joukkueen rakennus on vielä lievästi sanoen hakusessa. Entä, jos joku pelaajista sattuu loukkaantumaan (esim. myrkytetyn juoman takia) pelikentälle niin, että menettää tajuntansa? Miten joukkuejohto reagoi tämmöisissä tilanteissa? Pitäähän epätietoisen kysyä, koska näiden herrojen pitäisi edustaa allekirjoittaneita jo lähitulevaisuudessa.

Tosin valmistelut näyttävät hyvältä, tosin pelaajien tasosta tai menestysmahdollisuuksista ei ole tuon taivaallista tietoa. Ehkä olenkin vain ollut krokettikuvioista liikaa poissa ja en tajua mitään tästä urheilulajista.

Viimeksi muokattu:

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
E kirjoitti:
Onko tässä haistettavissa nuoleskelua. Eihän se ole valmentaja eikä mikään, josta joukkue, kannattajat tai media tykkää. Onneksi mulla on Sasha, joka yrittää pitää oikeanlaista jöötä touhussa. Sellainen kaikkien kaverina oleva valmentaja ei saa kuin saunakavereita.

Tunge sinä valkku krokettimaila per******n! Vähän koitettiin sun onnetonta rävellystä kehasta ettei ole jojo kaulassa jo menomatkalla, mutta sanotaan nyt sitten suoraan: Ton paskempaa wannabe-koutsia joutuu hakemaan Uralin rumemmalta puolen.

P.S. Ootko varma, että tää jeesaa meiän tiimiä? Pitääkö samaa jatkaa vielä menomatkalla? Entä tulo?

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Metsästäjälle

Jospa kuntovalmentajana vastaisin kohtiin, loukkaantuminen ja mykytetytjuomat.

Tosi rokettipelaaja ei loukkaannu helposti, tai ainakin hänet on helppo saada hyvälletuulelle. Jatkoajan maajoukkueessa ei ole tyyppejä, jotka vetävät helposti herneet nenään.(loukkaantuvat).

Myrkytettyjä juomia ei anniskella, muuta kun poikkeustapauksessa ja kirjallista lupaa vastaan. Kaikki muut virvokkeet on testattu moneen otteeseen, itsekkin viimeksi viikonloppuna.

Päävalmentaja selventänee kaikenkaikkiaan.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Fläppikselle sellainen vihje, että valmentajaahan pitää miehisesti haukkua valtakunnan wannabe-mediassa ja ennen kaikkea "nimettömänä joukkueen sisäisenä lähteenä". Omalla nimellä valmentajan haukkuminen on suorastaan tyhmää, koska nyt valmentaja tietää, ketä kyykyttää. Kyykkyyn ja heti. Ylös pääset, jos pääset.

Mikäli joku pelaaja loukkaantuu tai myrkyttyy, valmentaja siirtyy pelaajaksi. Tämä oli yksi valmentajan tehtäviä veinin mukaan, kun äänestystä joukkueesta aloiteltiin. Joten valmentaja on varajäsen pelaavassa joukkueessa.

Mikäli joukkueemme ei pärjää, valmentaja ei ainakaan syytä vastustajan paremmuutta ja ylivoimaista materiaalia. Katsomovalmentajalta odotan tiivistä analyysia vastajoukkueiden vahvuuksista ja heikkouksista heti paikalle saapuessani. Myöskään freeridereita ei joukkueessa kauaa katsota. Esimerkiksi caddiet ovat kaikki hetimmiten tulilinjalla, jos yksittäisen pelaajan peliesitys hapuilee. Kakkosvalmentaja Nikkeä ja portinvartijavalmentaja Igor Tulitukkaa en kuitenkaan syytä mistään, koska heidät olen itse tehtäviin valinnut ja tiedän heidän olevan maailman huippuja tehtävissään.

P.S. Mikäli eestiläisillä tai venäläisillä on meitä parempi joukkuehenki, he ovat käyttäneet jotain kiellettyä ainetta sen saavuttamiseen. Ainakin tällä hetkellä näyttää, että meidän henkistä kanttia ei murenneta.

P.P.S. Ulkopuolisten on turha yrittää häiritä joukkuetta. Tulkaa paikan päälle, sitten saatte arvostella. Niih.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Siis mitä, myrkytettyjä juomia? Joku yrittää selkeästi iskeä maajoukkueemme tärkeimpään lenkkiin, eli vaatimattomasti minuun. Selvää pässinlihaa, turvamiehet tekevät kaikille tarkastuksen alueelle saavuttaessa esim. silmätippojen salakuljettamisen varalta. Voinko luottaa täysin juoman pitelijään.. ei kun siis caddieen? Vai maistatanko mikkozetalla juomani vähän väliä, varmistaakseni puhtauden?
Vastauksia pöytään, valmentaja, tai minä alan nurisemaa.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Evenuel kirjoitti:
Vastauksia pöytään, valmentaja, tai minä alan nurisemaa.

Mikä *tun turvamies mä olen? Eiköhän se ole aina järjestävän tahon tehtävä arvioida riskit ja minimoida ne. Joten mussuta sille veinille tai Olkulle näistä turva-asioista. Mulla ei ole aikaa nyt kesken tärkeän keskittymisen tällaisista asioista stressata. Ja valtuutan täten Igor Tulitukan arvioimaan, kuinka turvallista pelaaminen on.

Ja sä olet nainen, sä nuriset kuitenkin.

P.S. Sopiiko tällainen valmentamistyyli?

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
E kirjoitti:
Mikä *tun turvamies mä olen? Eiköhän se ole aina järjestävän tahon tehtävä arvioida riskit ja minimoida ne.
Mä olen pelaaja, mä kerron huoleni sulle.

Ja sä olet nainen, sä nuriset kuitenkin.

P.S. Sopiiko tällainen valmentamistyyli?
Huonostippa tunnet valmennettavasi. V*tun paska valmentaja. Me mitään tollasella kuitenkaan voiteta.

:)

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Kuulin sellaisen jutun lähes varmasta lähteestä eräältä vastustajan joukkueen jäseneltä, että erästä lähellä valmentajaryhmäämme oleva henkilö olisi nähty urheiluverkkareissaan ja krokettimaila kädessä Helsingissä Kauppatorilla jonkun venäjää solkaavan vastustajan kanssa. Tämä varsin lähellä torikojun takana piilossa ollut salakuuntelija (eräs vastustajien joukkueenjohdosta) väittää, että joukkueen johtoa ollaan yritetty lahjoa viinaksin ja tukulla dollareita vaikuttaakseen pelin kulkuun.

Lisäksi tämä varma lähde kertoi varmaan tietolähteeseen vedoten, että maajoukkueemme olisi melko myrkytyksille persoa väkeä. En enää olekaan mitenkään varma joukkueemme menestysmahdollisuuksista.

Terveisin huolestunut fani! :D

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
E kirjoitti:
Mikä *tun turvamies mä olen?
Aika ikävästi sanottu naisesta, onhan siinä nyt kai muitakin turvattavia paikkoja.

-Igor White Tulitukka, kaunis poika Turengista

PS. Turvallista on Eve. Mikkoz maistaa juomasi perusteellisesti.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olkku kirjoitti:
On hommannut sponssin olusille(kin). Joku tuntematon Sakasalainen oluenvalmistaja järkkäsi 490 tuoppia olutta. Nimeä en muista, mutta alkoi W-kirjaimella ja on kuulemma hyvin esillä keskieuroopan mäkiviikolla.

Weissflog Jens?

Tuo oluen määrä vain ihmetyttää. No, tarvii vain toivoa, että virolaisilla ja venäläisillä on omat juomat mukana.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Evenuel kirjoitti:
Mä olen pelaaja, mä kerron huoleni sulle.

Me tarvitaan joukkueelle vielä psykologi. Miesten joukossa asiat selvitetään nyrkein, mutta naisten kanssa tarvitsee psykologin. Lisäksi suomi-nainen-suomi -käännökset osaava tulkki voisi olla paikallaan.

Tämä Metsästäjän kuulema huhu oli järjestetty juttu, ellen jopa lavastetuksi sanoisi. Joukkueen johto otti tukun dollareita, mutta muusta ei sovittu. Dollarit meni jo joukkueen valmentajan taskuun, missä eivät kauaa pysyneet. Nyt on uusi Ambassadeuri ja Kymi Special punttivehkeinä, lisäksi sai vähän ketunkarvaa kaupan päälle. Mutta tästä ei sitten saa kertoa kellekään.

Näköjään olen oikeat aloittajat pareihin valinnut. Jo kaksi vilttiketjupaikkaa tavoittelevaa pelaajaa on ilmoittautunut valmentajalle. Alkaa näyttää hyvältä, kiukulla se Suomi-poika (tai -tyttö) vie palkinnot Suomenlahden pohjoisrannalle.

Nyt sitten joukkueen pelaajatkin alkavat pikku hiljaa keskittyä olennaiseen eli peliin (salakielellämme neeulo, paitsi Evenuel voi halutessaan keskittyä myös salakielemme kukkaseen eli niirediis). Valmentaja haluaa nähdä, että turhaan ei ole annettu pelaajille vapauksia harjoitella omatoimisesti koko pitkää valmistautumisjaksoa.

=)

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olkku kirjoitti:
Ps. särki ollut kone ehjättiin, jo kertaalleen, mutta oli edelleen särki. Nyt särki oleva kone koitetaan ehjätä kuntoon.

suurvisiirin vt. sanansaattaja ja valmentaja

Selkäsi käännät ja jo on paskan puhujaa palsta täynnä ! Jumalauta olin hakemassa Kanadasta kultaista David Krokett mailaa jonka Raaka-paino on 26 kiloa kaiverruksineen, joo tosiaan eräs Saksalainen pien-panomo (ohho) tosiaan hyppäsi kelkkaan mukaan, kokeilin tuossa äsken ja hyvältä maistui. Nyt ei ole sitten enää kuin 473 olutta jäljellä, mikäli päivät vielä tästä venyvät pitää ilmeisesti ottaa toinenkin sponsori. F-1, sillä on muuten sama tiimi takana kuin meillä. Nyt pitäisi saada neljä palkinnon kantajaa kun maila tuodaan näytille kisa-paikalle ennen iltaa annettavaksi voittajalle. Annoin muuten aikaisemmin David Kroketin hampaista väärää tietoa, ne ovat ylä tekarit. Tallinna odottaa urheilevaa nuorisoa, idän pika-juna tyksyttää kohti kisakaupunkia Ollen hermot alkavat olla läpi paineen takia, yhdellä sanalla Tallinnassa kaikki hyvin, Tervetuloa. JUHUUuuuu.

Terveisin Suurvisiiri veinikretski.

Edit. Tiedoksi kaikille että taksit on varattu kisapaikalle lähtöä varten 15.15 Olümpia Hotellin eteen yhteen taksiin menee 8 hlöä ja niitä on kolme, väri on valkoinen ja ne ovat Peretakson nimellä. Olen tietenkin itse myös paikalla organisoimassa juttua. Ne on siis niinsanottuja tilatakseja. Venäläiset tulevat samaan paikkaan, ja samaan aikaan he tulevat millä tulevat. Koittakaa ainakin ehtiä siksi paikalle ettei jouduta turhaan odottelemaan ketään. Mikäli jotakin odottamatonta sattuu soittakaa minulle, numeroita on joka toisella. Haen sitten autolla perästä jos on tarvis, mutta en ala kauaa odottelemaan olut maistuu nimittäin minullekkin. Mikäli taksit eivät riitä niitä saadaan lisää. Matka kestää noin 10 minuuttia, ellei Tallinna ole liikenteellisesti tukossa. (kisojen takia).

Viimeksi muokattu:

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
E kirjoitti:
Me tarvitaan joukkueelle vielä psykologi. Miesten joukossa asiat selvitetään nyrkein, mutta naisten kanssa tarvitsee psykologin. Lisäksi suomi-nainen-suomi -käännökset osaava tulkki voisi olla paikallaan.
=)

Melkein asetuin ehdokkaaksi hommaan, olen mä lukiossa aikoinaan muutaman psykan kurssin lukenut, mutta ei niillä meriiteillä mua psykologiksi voi tituleerata. Ja sitten puuttuisi vielä se suomi-nainen-suomi tulkki ;)
Siis jotta ymmärtäisitte mitä Evenuel / minä haluamme teille sanoa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.