Mainos

Suomen ja Jatkoajan Maajoukkue !

• 7 819
  • 117
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tiukan kisan jälkeen on minulla ilo ja kunnia julkaista Suomen ja Jatkoajan ensimmäinen Maajoukkue. Seuraavat henkilöt on valittu edustamaan maatamme Tallinnan turnauksessa, onnea ja menestystä runsain mitoin. Mikäli jollakin henkilöllä on jonkinlaisia harhaluuloja kilpailun ja maaotteluiden tärkeydestä, voivat unohtaa kyseisen teeman, neuvottelemme parasta aikaa Ukrainan edustajien kanssa osallistumisesta turnaukseen, ihmiset ovat todella kiinnostuneita kyseisestä tapahtumasta. Venäjänkielinen suurin lehti Tallinnassa haluaa kirjoittaa asiasta, en tietenkään kiellä. On suuri kunnia edustaa maatamme ensimmäisessä turnauksessa, olen aivan varma että perinne jatkuu!

Jatkoaika loistavana palstana (kauheaa perseen nuelentaa)on mahdollistanut kyseisen tapahtuman. Siksi sanonkin "hyvä Jatkoaika" ! Tunnen itseni kuitenkin yhdeksi teistä, ainakin tällä hetkellä. Belgia on vahvistanut vaalituloksen Bozikin avustamana Pariisista, hyvät naiset ja herrat ja kylän miehet, Suomen ja Jatkoajan ensimmäinen Kroketin Maajoukkue.

Kapteeni, OneBigRed Helsingin Hifk.
Fläppis Lahden Peligans
Rontti Hämeenlinnan HPK
Evenuel Tampereen Ilves

Valmentajana E-Espon Blues
Lehdistö-Päällikkö Fläppis Lahden Peligans
Nuori-Suomi vastaava Jomppa Hämeenlinnan HPK.

Ollaan ylpeitä joukkueestamme, onnea kaikille valituille ja toivotaan hyvää menestystä, on kunnia edustaa maatamme.

Maajoukkue siirtyy Kapteeninsa ja valmentajansa harteille. Perkele pitäkää meidät pelissä mukana.

Tämän jälkeen voi osoittaa onnittelunsa ja neuvonsa valituille, älkää luulko että kysymyksessä on pelkkä vitsi, sitä se ei todellakaan ole!

Terveisin veini.

Suosikkijoukkue
Pitää sen verran kommentoida vielä itse vaaleja, että mielenkiinnolla seurasin miten erinlaiset asiat vaikuttivat ihmisiin, aika harva meistä tuntee toisiaan ja niinpä uskonkin että henkilön vaali sloganit todellakin vaikuttivat tulokseen, Fläppiksen nousu oli todellakin uskomaton. Samoin Satakunnan, se ei kuitenkaan tällä kertaa riittänyt.

Venäläiset piirit Tallinnassa ovat todella otettuja kutsusta kisoihin, samoin Eesti.
Mikäli saamme hauskan ja silti varteenottettavan tapahtuman aikaiseksi on meillä useana vuonna hauskaa, tehdään kaikki sen eteen "töitä".

Kysyisin vielä Jatkoajan toimitukselta ja Moderaattoreilta ollaanko sitä mukana ?

Terveisin veini.

Suosikkijoukkue
Yritin viime yönä lähettä terveiset ja onnittelut Fläppiksellä yv,nä, ei puhettakaan että olisi mahtunut enää herran kansioihin, ilmeisesti lähetetyt omat yv,viestit ovat täyttäneet kansion. Niin että on ilmeisesti ollut jonkilainen kampanja päällä. ;)

Paljon onnea kuitenkin !

Terveisin veini.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Päävalmentaja E laittoi heti tuulemaan ja nimesi omavaltaisesti apuvalmentajakseen nimimerkin Nikke sekä maalivahtivalmentajaksi minut.

Kunnioitettavaa itsepäisyyttä. Uskon minun roolini olevan se että pidän tähtipelaajan rauhallisena ja Niinimaa-Ronttia ei tarvitse lähettää kesken kisojen kotiin eikä lähde itse itkuraivarin kera.

Maajoukkuehan näyttää mainiolta, noihin valintoihin ei ole nokan koputtamista. Parhaat pelaa, sillä hyvä.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mutta riittääkö valmentaja auktoriteetti siihen ettei joukkue karkaa Pietarin yöhön ennen ronssiottelua? Entä onko managerilla viikset ja takajee?

Fanit vaativat vastauksia, ja lisää paljastettuja salaisuuksia.

Suosikkijoukkue
Twite kirjoitti:
Päävalmentaja E laittoi heti tuulemaan ja nimesi omavaltaisesti apuvalmentajakseen nimimerkin Nikke sekä maalivahtivalmentajaksi minut.

Kunnioitettavaa itsepäisyyttä. Uskon minun roolini olevan se että pidän tähtipelaajan rauhallisena ja Niinimaa-Ronttia ei tarvitse lähettää kesken kisojen kotiin eikä lähde itse itkuraivarin kera.

Maajoukkuehan näyttää mainiolta, noihin valintoihin ei ole nokan koputtamista. Parhaat pelaa, sillä hyvä.

Olisikohan kalenteri paikallaan, maajoukkueen rahoitus on lievästi sanoen retuperällä, jääkiekkoliitto tukee pienlaji rullakiekkoa ja rahat eivät jostakin syystä johkaannu miljoonien kroketti harrastajien pariin, kysynpä vaan että kumpiako on tänä kesänä enemmän myyty krokettimailoja vai mailoja rullakiekon pelaajille ? Siksi ehdottaisinkin jääkiekkoliitolle että tasaa rahat kroketin maajoukkueen ja rullakiekon osalta tasan.

Niin kauan kuin asiaa ei ole korjattu pitää meidän ilmeisesti kuvata rantakalenteri nykyisen maajoukkueen pelaajista. Piritan ranta olisi oiva kuvaus paikka. Itse kyllä maksaisin 5 eskoa kalenterista mielelläni ehkä enemmänkin.

Ps. Ei hullumpi ajatus.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
veinikretski kirjoitti:
Niin kauan kuin asiaa ei ole korjattu pitää meidän ilmeisesti kuvata rantakalenteri nykyisen maajoukkueen pelaajista. Piritan ranta olisi oiva kuvaus paikka. Itse kyllä maksaisin 5 eskoa kalenterista mielelläni ehkä enemmänkin.

Ps. Ei hullumpi ajatus.

Tulojen maksimoimiseksi tähän olisi varmaankin hyvä yhdistää Fläppiksen ja sopulin Poikarakkaus-video. Ainoa huono puoli tässä on se, jos kyseinen video kuvataan la-su yönä, niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä se on ostettavissa Merekeskuksesta sunnuntai aamuna.

Näin Nuori Suomi edustajana otin äskettäin yhteyttä liitonedustajiin ja mainitsin tekemästämme tärkeästä juniorityöstä. Liitteeksi laitoin linkin Jatkoajan Rakastelu-ketjuun. Sieltä jos mistä näkee, että kyllä sitä junioritoimintaa ainakin yritetään harrastaa.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jos halukkaita maajoukkueen vapaaehtoistyövoimaisiksi jäseniksi on toistaiseksi joukkueeseen kuulumattomien paikalle saapuvien osalta, anomukset voitte pistää tulemaan. Vapaita paikkoja on ainakin mailapoikien osalta. Ainoastaan Fläppiksen mailapojan paikka on toistaiseksi varattu sopulille. Eli kolmelle mailapojalle olisi vielä tilaa.

Muutenkin ollessanne sitä mieltä, että maajoukkue on lähellä sydäntä, vapaaehtoistyövoimalle sopivia vakansseja saa ehdottaa.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jaaha ja kukas se sitten on tämän maajoukkueen kusettaja? Tarkoitan siis doping testausta alkometrin avulla. Ja lähinnä joukkueen sisäistä testausta ennen peliä, nimittäin jo hyvissä ajoin on komennettava vilttiketjuun sellaiset mätämunat jotka pyrkivät kentälle selvinpäin. Kansainvälisellä Krokettiliitolla kun on veren alkoholipitoisuuden määrittämisessä samat kriteerit kuin Kansainvälisellä Aasipoololiitolla - siis pelaajan veressä on koko pelin ajan oltava alkoholia vähintään 2,5 promillea.
Ja miksei niistä tsiöliidöreistä enää mainita mitään? Kyllä kai jokaisella itseään kunnioittavalla ryhmällä pitää olla muutama tykkitissinen ja persjalkainen pampulanvatkaaja!

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Predator kirjoitti:
Kyllä kai jokaisella itseään kunnioittavalla ryhmällä pitää olla muutama tykkitissinen ja persjalkainen pampulanvatkaaja!
Hyi kamala kuinka sinä halvennat täällä naisia.

Onnittelut Evenuelille ja tietysti muillekin valituille.

Ja jos jotain kalenteria puuhataan varaan kaksi kappaletta, kolme jos kuvissa on oikein komeita poikia.

Terveisin koo

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
koo kirjoitti:
Hyi kamala kuinka sinä halvennat täällä naisia.

Voi koo koo koo. En minä naista suinkaan halvenna, minä esineellistän. Sitä paitsi olen itse useita vuosia toiminut vaimoni seksiesineenä, niin talossa kuin puutarhassa, joten tiedän kyllä mistä puhun. Tai jotain.

Toki naisessa minua itseäni henkilökohtaisella tasolla viehättää vain ja ainoastaan luonne. Sitten vasta pylly.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
E kirjoitti:
Jos halukkaita maajoukkueen vapaaehtoistyövoimaisiksi jäseniksi on toistaiseksi joukkueeseen kuulumattomien paikalle saapuvien osalta, anomukset voitte pistää tulemaan. Vapaita paikkoja on ainakin mailapoikien osalta. Ainoastaan Fläppiksen mailapojan paikka on toistaiseksi varattu sopulille. Eli kolmelle mailapojalle olisi vielä tilaa.

Muutenkin ollessanne sitä mieltä, että maajoukkue on lähellä sydäntä, vapaaehtoistyövoimalle sopivia vakansseja saa ehdottaa.
Niin, mikäs maajoukkue se muka sellainen on jonka koostumuksesta yli viidesosa on urheilijoita?

Nöyrästi ehdotan että hieman halventavaa termiä mailapoika ei käytetä vaan virallista termiä caddi (vai miten se kirjoitetaankaan?). Siis muiden kohdalla. Sopuli tietysti on Fläppiksen mailapoika.

-Maalivahtivalmentaja

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Twite kirjoitti:
Niin, mikäs maajoukkue se muka sellainen on jonka koostumuksesta yli viidesosa on urheilijoita?

Nöyrästi ehdotan että hieman halventavaa termiä mailapoika ei käytetä vaan virallista termiä caddi (vai miten se kirjoitetaankaan?). Siis muiden kohdalla. Sopuli tietysti on Fläppiksen mailapoika.

-Maalivahtivalmentaja

Okei, käytetään termiä caddie. Tottakai caddiella pitää olla oma johtohenkilö, joten vapautetaan vielä caddiemasterin paikka hakuun. Evenuelin mailapoikahalukkaita ei ollut ilmestynyt, mikä ihmetyttää joukkueen valmentajaa. Siis nyt on caddien paikka sinne vapaana.

Nimitän täten omavaltaisesti vielä nimimerkin Olkku kisakuntovalmentajaksi. Ainakin mies on itse ottanut selvää, miten pääsee parhaiten kisakuntoon. Lisäksi nimeän vielä joukkueen hengenluojaksi nimimerkin Master God. Jos tämä mies ei saa puhallettua joukkueeseen hyvää henkeä, on se muillekin mahdottomuus.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Näyttääkö tämän hetken tilanne siis tältä? Caddie merkitty ikäänkuin kartturiksi parinsa viereen.

Kapteeni, OneBigRed - ??, caddie
Fläppis - sopuli, mailapoika
Rontti - ??, caddie
Evenuel - ??, caddie

Valmentaja: E
2. valmentaja: Nikke
Maalivahtivalmentaja: White
Kuntovalmentaja: Olkku
Lehdistö-Päällikkö: Fläppis (oto)
Nuori-Suomi vastaava: Jomppa
Hengenluoja: Master God
Caddiemaster: ??
Scouttaus ja rekrytointi (=faxivastaava): JHag
Lipunkantaja: Erkka
Tulenantaja: ??
Kummola, portinlävistyksen kruunaamaton Ursus: Veinikretski (Sv)

Onko päävalmentaja päättänyt pelikuvion ja taktiikan, pelataanko kolmeykköstä vai kakskakkosta?

Edit: Omin päin ja luvin laitoin faxivastaavan. Tuohan oli tosin niin selviö että nippanappa kehtasin listaan kirjoittaa.

Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
E kirjoitti:
Nimitän täten omavaltaisesti vielä nimimerkin Olkku kisakuntovalmentajaksi. Ainakin mies on itse ottanut selvää, miten pääsee parhaiten kisakuntoon.

Mitäs tommonen valmentelija tekee? Onko kaksoisroolitus sallittua? Saanen muistuttaa, että olen maailman ykkösrokettipelaaja veinikretskin henkilökohtainen valmentaja.

Voiko tuota kuntomikäsenytoli hommaa hoitaa etätyönä, kuten veinin valmennusta?

Vastauksia kehiin ja heti!

PS. Mitä helvettiä sana selvä, missään muodossa, tekee samassa lauseessa nimimerkkini kanssa?

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Olkku kirjoitti:
PS. Mitä helvettiä sana selvä, missään muodossa, tekee samassa lauseessa nimimerkkini kanssa?
Eivät ne sanat 'Olkku' ja 'selvä' olleetkaan samassa lauseessa.

Kaksoisrooli ei ole ongelma. Olet veinin henkilökohtainen valmentaja yksilöurheilussa, et maajoukkueessa (jossa Veini ei edes pelaa). Suomen ja Jatkoajan maajoukkueessa olet kuntovalmentaja. Itse ehkä käyttäisin termiä kuntopohjavalmentaja, tai lyhempää versiota pohjat-valmentaja. Teesinäsi arvaan olevan 'pitäkää kuntonne, vitun kuntoilumulkut'.

Edit: Hups mikä virhe, mulkku unohtui.

Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Twite kirjoitti:
Eivät ne sanat 'Olkku' ja 'selvä' olleetkaan samassa lauseessa.

Selkeetä pilkunnus... eh viilamista tuommonen. Ainakin pisti silmään tekstistä. Ei veinin tarttekkaan olla maajoukkueessa, se on roketin nhllässä= nrl= natiomnaalinen roketti liitto. veini on kaikkien yläpuolella, eikä vähiten valmennuksellisten metodejen vuoksi.

PS. mihin se mulkku unohtu?

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Kuntovalmentajan tehtävä on varmistaa, että joukkueen pelaajat kestää valmennuksen valtuuttaman nestemäärän annostelun nesteen määrästä huolimatta. Eli siis mikäli joku a) sammuu b) oksentaa c) muuttuu luonteeltaan epäsoveliaaksi, on syyttäminen vain ja ainoastaa kisakuntovalmentajaa. Olkulla on sen vuoksi vastuullinen ja vaikea tehtävä. Ole hyvä vaan.

Olen nyt kakkosvalmentajan poissaollessa laatinut pelisuunnitelmaa. Alusta isketään heti muille luu kurkkuun. Vaihtoehtoisesti joko haetaan pienintä lyöntimäärää tai sitten yritetään saada vastustajan pallo Liettuaan nätin krokkaamisen tuloksena. Kentältä kuulemieni huhujen mukaan portti numero seitsemän näyttelee merkittävää roolia tällä radalla, joten seiskaportista tehdään vastustajille mahdoton tehtävä.

Lisäksi olen suunnitellut sellaista, että eräs joukkueen jäsen (vihje: nimimerkki alkaa samalla symbolilla kuin omani, eikä kyseessä ole Rontti) voisi vastustajan backswingin aikana nostaa paitaa ja täten sotkea vastustajan lyönnin totaalisesti.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Nyt kun Belgiasta on tullut vahvistus äänestystuloselle, niin voinkin alkaa panostaa tosissaan itse kilpailuun.

Tänään iltasella aioin heittää pienen näytösluonteisen pelin samaisen yksityisasunnon pihalla missä eilen vietimme vaalivalvojaisiamme. Pitäähän rahvaalle näyttää kuinka maajoukkuepelaaja lävistelee portteja.

Itse en missään tapauksessa halua mitään caddieta, sillä minun mailani on sen verran arvokas ja herkkä vempele, että en sitä suo kenellekään tahmakouralle.

Jonkinlainen henkilökohtainen avustaja voisi tietenkin olla hyvä, kun etäisyyksiä ja tuulen suuntia mittaillaan. Pitää kuitenkin vielä miettiä asiaa.

Ja veikkaan muuten, että vastustelijoiden swing sekoaisi huomattavasti pahemmin, mikäli minä sitä paitaa nostelisin. Siis omaani.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Rontti kirjoitti:
Nyt kun Belgiasta on tullut vahvistus äänestystuloselle, niin voinkin alkaa panostaa tosissaan itse kilpailuun.

Tänään iltasella aioin heittää pienen näytösluonteisen pelin samaisen yksityisasunnon pihalla missä eilen vietimme vaalivalvojaisiamme. Pitäähän rahvaalle näyttää kuinka maajoukkuepelaaja lävistelee portteja.

Juuri tähän ovat sortuneet tuhannet muut(kin) huippu-urheilijat. Kilpaillaan näytösluontoisesti, juuri ennen huipputurnausta ja sitten ei tosipaikassa nuppi kestä. Tää on niin tätä.

Oletko miettinyt valmiiksi, mitä lehdistölle sepität sunnuntaiaamuna? Vihjeitä.

-tuuli ei sopinut
-ympäristö häiritsi
-kannustus oli huonoa
-olut oli haaleaa
-kengässä oli kivi / sammakko
-tuomaristo sorsi
-tulomatkalla laivassa oli kallista kaljaa
-paluumatkan kaljanhinta arvelutti ja sekoitti ajatukset
-jämsässä oli männäviikolla ketjukolari
-kiteeltä on jerusalemiin liian pitkä matka

siinä muutoma käyttökelpoinen.

Ps.veini ei selittele.

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Ehdottaisin, ei se minulle kuulu mutta juuri sen takia, viralliseksi (tulihan se sana sieltä) kannustuslauluksi jonkun bändin kappaletta He's a Gorilla, He's a Real Lady Killer.
Siinä on kiva kertosäe, se on siis sama.Ehkä opitte, ehkä ei, eisevväliä kuiteskaan.
Sitäpaisti siihen saa oikein kivan poljennon aikaiseksi (taas!).

Ai niin, sen bändin nimi muistui juuri mieleen, se onpi Humpty Dumpty.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
MokkaSiili kirjoitti:
Ehdottaisin, ei se minulle kuulu mutta juuri sen takia, viralliseksi (tulihan se sana sieltä) kannustuslauluksi jonkun bändin kappaletta He's a Gorilla, He's a Real Lady Killer.
Siinä on kiva kertosäe, se on siis sama.Ehkä opitte, ehkä ei, eisevväliä kuiteskaan.
Sitäpaisti siihen saa oikein kivan poljennon aikaiseksi (taas!).

Ai niin, sen bändin nimi muistui juuri mieleen, se onpi Humpty Dumpty.

Ihan vaan tiedoksi. Kyseessä on sen verran kansainväliset kisat, että ainoa laulujen oikea kieli, on Suomi. Jos joku kielellisesti poikkeaa suomenkielisistä laulun sanoista, on sanojen oltava suomeksi ymmärrettävät. Kaikenlaisia ehdotuksia, sano. veinikin saatana on töissä, vitun demari, eikä ole ratkaisuhetkellä vastailemassa kymysyksiin, jotka ovat tiukkoja. Pelkkänä valmentelijana heittelen, joten syyt heitoista veinille:=)

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Rahoitus

Kalenteri ei taida näihin hätiin ehtiä, enkä kyllä ostaisi sitä paitsi jos siinä on 12 kuvaa Evestä ja muille jäsenille loput kuukaudet. Krokettitreeneissä minulle kuitenkin kuin korkeamman johdatuksella aukesi se että sponsorimme tulee olemaan Suomen McDonald's. Nimittäin heidän logonsahan on kaksi krokettiporttia vierekkäin ja ruokansa juuri sitä roskaa jota joukkueemme aamun tunteina halajaa.

Epäselvyyksien välttämiseksi mainittakoon vielä että treenini koostui pelkästään mielikuvaharjotteista.

Ehdotan muuten ihan muuten vaan että joukkueen lipunkantajana toimii avajaisissa nimimerkki Erkka. Perusteluna asuinpaikka, joka siis ei ole Turku vaan kisakylä (jos en nyt ihan väärin muista). Siis Suomen lipun, Jatkoajalla ei taida olla lippua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.