Harvoin jos koskaan olen nähnyt Idolsissa niin ylivoimaista esitystä kuin Mitra tänään. Kuka muistaa ketään muuta tämänpäiväisestä?
Allekirjoitan tämän täysin. Itse asiassa olin lähes samoilla sanoilla aloittamassa oman tekstini. Tuli mieleeni 10 vuoden takainen Idols, kun Hanna Pakarinen veti omaa showtaan illasta toiseen ja mitä pidemmälle kilpailu eteni, aina odotettiin, että mitäköhän Hanna nyt on keksinyt ja mitä aikoo tänään esittää. Mitra olisi voinut mun puolesta vetää vaikka kaksi bonusbiisiä illan päätteeksi ja nämä molemmat pudotusuhassa olleet jampat olisi saanut pistää molemmat samalla kertaa kotiin.
Tänään Mitran esitystä kuunnellessa (ja katsoessa, grrr...) tuli mieleeni yksi Suomen YouTube ilmiöistä eli tämä
Lissujen Pissikset biisi. Jos joku nyt ei tiennyt niin Mitrahan on tuo toinen Lissujen laulajista. Teatteriviikonlopun tapahtumia kun seurasin niin koko ajan mietin, että mistä toi Mitra on niin tutun näköinen. Onneksi Iltalehti kaivoi Lissut esiin. Muistan jo tuolloin tuota videota katsoessa, että vaikka biisinä toi olikin ja on helvetin ärsyttävä, kyllähän noi tyttäret laulaa osaa, ei kahta sanaa. Hauskaa ajatella nyt, että jo tuohon aikaan mietin tuota videota katsoessa, että saas nähdä eksyykö nämä Lissut, molemmat tai toinen heistä, Idolsiin jonain päivänä. Mitra "eksyi" ja helvetin hienoa, että teki niin! Tai oikeastaan helvetin hienoa, että Idolsiin tehtiin tämä uudistus eli Jonen road trip osio, koska eihän Mitra itse ohjelmaan hakeutunut.
Tämä video oli aikoinaan mukana jossain "uudet tulokkaat" skabassa, YLEn sivuilta sen aikoinaan bongasin, mahdollisesta menestyksestä tuossa skabassa en tiedä eikä löytynyt vastausta Googlestakaan. Myös tuolla videolla Mitran osaaminen laulajana tulee loistavasti esiin.