vdx mua zorbas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Uuteen tuomaristoon pitäisi minun mielestäni saada ainakin yksi kovan luokan tuottaja joka olisi hyvin ajan hermoilla ja tuntisi tämän päivän musiikkimarkkinat kuin oma taskunsa, ja omaisi siten näkemystä siitä kenessä kilpailijoista olisi potentiaalia lyödä läpi myös kilpailun ulkopuolella.
Juuri näin. Tuomarin rooli ei ole mikään helppo. Se on sikäli salakavala homma, että luulisi, että se on helppoa. Mutta nimenomaan pitkässä juoksussa se ei ole. Ei ole helppo löytää uutta sanottavaa ja uusia näkökulmia kerta toisensa jälkeen. Homma menee helposti vanhan toistamiseksi, niin kuin esim. Liimataisestakin näkyy. Itse tykkään Nikulasta, vaikka onkin jo ollut pitkään.
Tuomarin homman vaativuudessa on vähän samaa kuin juontajan tai keskusteluohjelman pestissä. Juontajan hommakin vaikuttaa näennäisen helpolta, mutta on itse asiassa erittäin hankalaa pystyä reagoimaan livenä nopeasti asioihin. Se vaatii älykkyyttä, jota vain harvalta löytyy. Pidän kovasti Selviytyjien juontajasta, joka on hyvä ja nokkela reagoimaan.
Lisäys: Ameriikan Idolsin Jimmy Iovine on aivan loistava hommassaan. Katson mieluummin jopa sitä tuloslähetystä kuin varsinaisia laulujaksoja, koska silloin Jimmy antaa aivan mahtavia kommentteja ja kritiikkejä esityksistä. Hän ei jumiudu Liimataisen tapaan sössöttämään ylämummoista.
Viimeksi muokattu: