Hyvä idea laittaa tuollainen iso orkesteri kilpailijoiden taakse. Harmi vaan että kilpailijat eivät näytä olevan tehtävän vaatimalla tasolla.
Martilla on sentään jotain munaa ja särmää, mutta yleisesti ottaen voidaan todeta ettei taso riitä kovin suuriin saappaisiin.
Hiukan eri tasoa oli toi Voutilaisen veto kuin kilpailijoiden...
Hyvä kyllä että tuo Hennariikka tippui, rupesi sen faija ottamaan päähän kun ruudussa melkein joka kolmas sekunti, samalla tavalla kuin Hamiltonin faija F1:sen puolella vähän aikaa sitten.
Mutta hei, älkää te muut olko näin kyynisiä ja fanittakaa, olen mieluusti väärässä!
Suosittelen kaikki katsomaan Amerikkalaista versiota, jonka taso tänä vuonna on aivan HUIKEA! Yksikää Suomen finalisteista ei olisi päässyt edes ohjelmaan jenkeissä mukaan!
Minun varsinainen mielenkiintoni tähän kauteen loppui siinä vaiheessa kun Hennariikka meni jatkoon ja Stina tippui, ei siksi että Stina olisi ollut suosikkini (joka on siis Martti) vaan siksi että Stina lauloi selvästi puhtaammin (vaikkakin silloisella kerralla tylsästi) ja Hennariikka veti ihan vihkoon, ei tosin niin vihkoon kuin sen Abban biisin veti. Ja olisi sitä Lottaa voinut tässä pidempäänkin katsella, tosin se veto Robbie Williamsin Let me entertain you biisistä oli kyllä huono ja ei vain riittänyt Lotalla odotetusti rahkeet siihen biisiin - no ei se ole näyttänyt Hennariikkaakaan haitanneen ennen viime kertaa.
Jep. Minua ei Ameriikan Idolsit kiinnosta tipan vertaa. Seuraan mieluummin millaisia artisteja Suomen kamaralle mahdollisesti ilmestyy. Edelleen pakko nostaa esille Anna Puu, joka tekee (olkoonkin, ettei itse sävellä) yllättävän hyvää ja omaperäistä musiikkia tuollaisesta formaatista ponnahtaneena. Lisäksi Anna Abreu on myös osaava artisti, vaikka en levyjänsä ostaisikaan tai menisi katsomaan livenä. Tyylissään todella osaava kuitenkin.Voi pitää paikkansa että taso on huikea mutta jenkkien biisivalinnat on täyttä paskaa, vittu sitä ujellusta ja r&b paskaa jaksa kukaan kuunnella biisi toisensa jälkeen. Muutenkin hauska lukea tätä ketjua kun joka toinen tulee pätemään kuinka Suomen idols on sitä ja tätä, mutta jenkkien idols on paljon parempi.
Mitä juuri nyt tapahtuu?