Hajosin.Villen vaimoko sieltä tulee seuraavaksi?
Villen vaimoko sieltä tulee seuraavaksi?
Toisaalta ne on myös sun FB-kavereita, joten 1+1=?Yllättäen tää oululainen kaveri FBssä tutuissa ja sieltä löytyy yhteisistä kavereista semmoista varttinatsia. ”En ole rasisti mutta”.
Sasha.Mikä vitun Sasa?
Hyi vittu. Muuta ei voi sanoa.Tuota päiväkirjahuonetta on muuten varmaan aika hirveä katsoa, jos on jonkunlainen reikäfobia.
Joo, aika kireältä ja totiselta vaikuttaa.Voi olla. Ihan hauska seurata, minkälaiseksi Ellan polku muodostuu. Kevin osoittautui aika sympaattiseksi luonnonlapseksi, mutta veikkaan, että Ella ei ole sellainen.
Onko se edes Joel? Kolme eri ikää vasta tullut esiin. :DBB:n mukaan oli 22v, instas lukee 24v ja itse sanoi olevansa 25v.
Minkä ikäinen se Joel nyt on?
Toisaalta ne on myös sun FB-kavereita, joten 1+1=?
Eikös sinne jo astunu? Eiku se olikin vaan ”isänmaallinen”Astuisipa taloon joku persu-odin-natsi.
Kokolailla sellainen kattaus toistaiseks että toivoisin edes yhtä juttukaveria tonne jos itse olisin siellä
Yllättäen tää oululainen kaveri FBssä tutuissa ja sieltä löytyy yhteisistä kavereista semmoista varttinatsia. ”En ole rasisti mutta”.
Veikkaan et seuraavaks tulee joku Timo.
Ei vielä yhtään kiintiöneekeriä tai homoa, olen yllättynyt. Tämä yllättynyt olo tuskin kestää kauaa.
Onks sulla joku fetissi?Neekeri tulee satavarmasti.
Eikös sinne jo astunu? Eiku se olikin vaan ”isänmaallinen”
:D :D :DVeikkaan et seuraavaks tulee joku Timo.