Olen katsonut noin pari kertaa viikossa päivän koostelähetyksen ja pari sunnuntain "talk-showta".
Onhan tuo sinällään ihan katsottava, sen takia kun siellä on niin paljon sellaisia ihmisiä, jollaisiin ei omassa elämässään törmää. Eli avaa silmiä aika paljon ja samalla tiedostaa tämän aika hämmästyttävän asenteen monilla ihmisillä, että pitää olla joku.
Olen miettinyt myös sitä, millaista olisi katsoa ohjelmaa, jos kaikki asukkaat olisivat todella fiksua porukkaa (niin, miten sen fiksuuden nyt määrittää, mutta joka tapauksessa).
Ihmettelen tällä hetkellä eniten sitä, että Katariinaa ei häädetty. Hän on ollut aika mitäänsanomaton kaikissa lähetyksissä mitä olen nähnyt. Toisaalta ei tuolta nyt hirveästi ponnahda muitakaan esiin. Pulleahkot naishenkilöt tosin ovat paljon esillä ja heidän jutuistaan 95% käsittelee asukkaita, joista he eivät pidä. Markus vaikuttaa vilpittömästi sellaiselta kohtuu reilulta tyypiltä.
Oikeasti mielenkiintoiset tyypit puuttuvat ja heitä on varmaan todella hankala saada tuonne kun ei tiedä miten erilaiset henkilöt talossa käyttäytyvät. Mutta ehkä räjähdysherkempiä ja/tai itseään täynnä olevia ihmisiä pystyisi taloon saamaan.
Viime kauden suuri suosikkini oli vanha kunnon limanuljaska Ben. Suosikki nimenomaan viihteen kannalta.