Suomen Big Brother 2012

  • 297 857
  • 646

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nyt on maalaukset käynnissä. Tehtäväalueen kolmikko spreijailee jonkun älypään Lada Nivaa.

Muutama kehuu tuota noiden kätten työtä keskusteluissa ja itse ylistävät.

Mulla ei vissiin ole sitten mitään tyylitajua, kun pidän tuota ihan vitun hirvittävän näköisenä, jonka nämä aivottomat tampiot pilasivat täysin suunittelematta ja pohtimatta tekemisiään ensin. Yritystä vähän sinnepäin ja se näkyy.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ihan hyvä veto heittää toi Uniikki keikalle taloon perjantaina, saattaa Leinalla pöksyt kostua tai tulla edes jonkinlainen reaktio. Onkohan toi päätetty jo aikasemmin vai nyt vasta?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mulla ei vissiin ole sitten mitään tyylitajua, kun pidän tuota ihan vitun hirvittävän näköisenä, jonka nämä aivottomat tampiot pilasivat täysin suunittelematta ja pohtimatta tekemisiään ensin. Yritystä vähän sinnepäin ja se näkyy.

Mä luin että tytöillä oli joku seeprakuviosuunnitelma, ainoastaan pohjaväri piti olla suunnitelman mukaan vaihteleva. Mä näen tuossa sekametelisopassa seeprakuviota ja sekavan värisen pohjan, eli ilmeisesti auto on tyttöjen karkean suunnitelman mukainen. Se onko se hieno siitä voi olla montaa mieltä. Kun kaikki kolme haluavat tehdä vähän erilaista niin tulos on sekava, en usko että minkään porukan maalaamisen tulos olisi paljoa selkeämpi ja yhtenäisempi. Yksinään tehden siitä olisi voinut saada jonkun järkevän kokonaisuuden. Ja tottakai se pitäisi suunnitella valmiiksi ennen kuin alkaa tekemään, se vain ei ole aikataulullisesti BB:lle sopivaa. En ymmärrä mikä kiire sen auton maalaamisessa muutenkaan oli, ei noilla tuolla ole muutenkaan tekemistä niin mitä sitten jos olisivat maalailleet pikkutunneille. Nyt tuli yhtäkkiä vain ilmoitus että 15 minuuttia aikaa ja maaalaaminen oli varsin paljon kesken, auto luovutetaan siis huomenna joten se ei voinut olla kiireen syy.

Tänään Sarah, Iida ja Johanna sai tiedon että palaavat taloon julkisten nimeämisten jälkeen ja osallistuvat nimeämisiin, mutta eivät voi joutua nimetyksi. Tytöillä on annettavanaan nimeämisissä tuplapisteet, 4+2.
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Teinipissishajoilija-Janita yritti tänään ulos makuuhuoneen hätäuloskäynnistä joka oli kuitenkin lukossa. Nyt siitä seurasi rangaistus ja kaikilta asukkailta kerättiin tupakkatuotteet pois. Tätä on odotettu.

Itse olisin tosin jättänyt Janitalle itselleen röökiä.

Hajoulu alkaa heti: Päätettiin että tiputetaan toi kanalauma vittuun täältä. Sovitaan että kelle annetaan pisteet. - Tellu
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Mä arvasin.. mä arvasin!" Tuota ne pissikset hokevat heti, kun joku BB:n järkkäämä yllätys paljastuu. Kuten se Millan rooli näyttelijänä ja nyt tämä kolmen valehäädetyn paluun jälkeen.

Ja paskat ne mitään ole arvannut! Kunhan yrittävät vaan päteä muitten silmissä ja peitellä vitutustaan kun heitä on kusetettu oikein kunnolla.

Ja sitten se kermapersepissis Janita ulos tuolta, kiitos. Itkee ja valittaa kuin nelivuotias kaupan karkkihyllyllä, jos kaikki ei mene ihan hänen tahtonsa mukaan.
 

J.Petke

Jäsen
Janitan tulisi jäädä taloon. Erittäin pantavan näköinen ja ne hänen kiiltävät muovihousut, uh. Pissis pahimmasta päästä toki ja helvetin ärsyttävä mutta hankkiudutaan erron nyt ensin ainakin Katariinasta, Teasta, Johannasta (jos ei paranna) ja Irasta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olen samaa mieltä että Janitan pitäisi jäädä taloon samoin toivon Jonna Aan jäävän, muilla äänestyksessä olevilla ei ole niin väliä. Ei Janita saa tippua ennen kuin on ollut edes yksi ulkotehtävä. Harmittavasti vain Janita ilmeisesti potee koti-ikävää ja haluaa kotiin joten jos ikävä käy liian kovaksi niin silloin oikea tippuja tietenkin on Janita, viihteen kannalta se ei ole kuitenkaan paras vaihtoehto. Janitan itkupotkuraivarit ja ääripäähän viety pissistely menee jo huumorin puolelle vaikka ymmärrän talossaolijoiden ärsyyntymisen siihen.

Aikamoisen seläntakana puhumisen ja kyräilyn tuo Charlien (vai BB:n) Enkelien paluu taloon aiheutti, eiköhän BB hämmennä vielä lisää ja pistä Johannan ja Sarahin myös takaisin miesten makkariin nukkumaan kun tyttöjen paluu taloon selvästi hiertää muita naisia. Siinä sivussa kun Janita vielä hölmöilee tupakat pois niin soppa on valmis. En yleensä pidä tästä tupakoiden pois ottamisesta koska se ei koske tasapuolisesti kaikkia, mutta nyt mielestäni ajoitus oli mitä mainioin, varsinkin vanhempi sukupolvi otti tupakkien menetyksen raskaasti.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
On se kyllä hyvä, että ainakin nyt tässä eka vaiheessa annetaan vain plus-ääniä. Tuskin kovinkaan moni muistaa, että siellä on asukas nimeltä Katariina. Lienee äänestyksessä.
Toisaalta myös Pia on aika vähän ollut esillä. Mutta luulen, että hänellä on vielä ässiä päntseissään. Kunhan vaan pääsee niitä esittelemään.

Janitan norsupukuepisodi oli ihana. Tuli ihan omat lapset mieleen silloin pieninä.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Öö tota mitä hittoa? Luen tuossa noita nimeämiskommentteja ja tämä pistää silmään aika pahasti: Katarina

2. Anne: Pari päivää sitten käskit mua epämukavasti.

1. Teija: En tunne sua niin hyvin. Mutta mä olen sinkku ja haluaisin lisää nuorta miestä.
Tuo tummennettu lause vähän ihmetyttää. Mitäköhän tuo liittyy Teijan nimeämiseen, jos tekee munaa mieli?

Kotiin saisi lähteä ehkä Katariina, Janita taikka Anne.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
1. Teija: En tunne sua niin hyvin. Mutta mä olen sinkku ja haluaisin lisää nuorta miestä.
Tuo tummennettu lause vähän ihmetyttää. Mitäköhän tuo liittyy Teijan nimeämiseen, jos tekee munaa mieli?

Ihan suora suomennos Katarinan viestistä on "pidän Teijasta vähiten ja sen takia Teijan tilalla olisi saanut olla nuori komea mies".

Talossa ilmeisesti alkamassa/alkanut bileet, ainakin siellä esiintyi joku Kristal ja Uniikki. Irinan johdolla asukkaat kävi yhdessä painostamassa BB:tä päikkärissä Katarinan tarkkailijan tehtävän lopettamiseksi, painostus tuotti tulosta ja Katarina vapautui tuosta velvollisuudesta. Kun joku kyseli joskus ketjussa minne suihkukuvat tulee niin tänään näytti Johanna ja Sarah käyneen alastomina suihkussa ja siitä on olemassa uutinen virallisilla sivuilla: Taloon palanneet naiset nauttivat nakusuihkusta, katso kuvat Linkin takaa löytyy muutama kuva alastomista Johannasta ja Sarahista. Vastaus kysymykseen oli siis virallisille sivuille ne kuvat tulee.
 
Viimeksi muokattu:

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
On kyllä BB-talo täynnä sen luokan spedeporukkaa ja turhakkeita että joutaisivat kaikki tuolta ulos samalla oven avauksella. Olisikin hyvä veto tuotannolta poistaa kaikki asukkaat jossain vaiheessa ja ottaa uusi kööri tilalle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Siis minkä ikäinen se Janita oikein on? Näyttää ainakin henkisesti jääneen johonkin 6-vuotiaan tasolle.

Löytyy virallisten sivujen asukasesittelyistä mutta kun kerran kysyit niin Janita on siis 19-vuotias. Olen samaa mieltä että joissain kiukutteluissaan muistuttaa pikkulasta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olen samaa mieltä että joissain kiukutteluissaan muistuttaa pikkulasta.

"Mä haluan mun ponpulan!" Eipä ole ainoa asia missä Janita vaikuttaa pikkulapselta, mutta pääasia on nuo kiukuttelukohtaukset.

Pumpulissa kasvanut pikkuprinsessa, jäänyt vaihe päälle kun se on se kiva vaihe, kun mitään ei tarvitse tehdä kaiken saa mitä haluaa. Huoh.

Bileet talossa menossa, tänään olen koko talon menoa katsonut yhteensä noin 15min. Tämä tosin omista kiireistä johtuen, mutta eipä tuo älämölö bileissä vieläkään kiinnosta kuin hieman, jos jotain tapahtuu.

Ps. Helvetin nössö tuotanto, kun antoi tervakeuhkoille tupakkaa. Olisi voinut jopa kiinnostaa nuo bileet vähän enemmän, jos olisi porukka kiristellyt tupakan takia.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
LIVE: Jouko ja Jonna I parittelivat juuri miesten makuuhuoneen sängyllä. Yläpedissä tapahtumaa todistivat hiiren hiljaa lusikassa lojuneet Jonna A ja Markus.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olipas loistava veto tuotannolta tuo äsköinen herätys.

Laittoivat siis valot päälle ja kajareista soimaan täysillä oma editoimansa älämölö-edition viime yön lauluista, huudoista, neineineistä jne.

Hyvää krapulaa vaan sullekin.

Loistavat naurut sai tuosta ainakin. Videokoostetta tuosta odotellessa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Bigbrother tiedottaa:
Nimeämisoikeuskilpailu ja joukkuejako

Tiedotteessa ei asiaa vielä mainittu mutta virallisten sivujen twiittauksessa mainittiin että ensimmäiset kapteenit olisi Johanna ja Sarah. Ja joukkueiden jakaminen on alkamassa 24/7:lla.

Joukkue jako tehty,

Sarahin joukkue (C)
Jonna A, Tommi, Pia, Anne, Markus, Teija, Janita, Irina

Johannan joukkue (C)
Iida, Jouko, Ira, Leina, Jonna I, Tomi, Katarina, Tea

...omin silmin Sarahin joukkue vaikuttaa vahvemmalta mutta vaikea sanoa kun kilpailumuoto ei ole selvillä.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Johanna ja Janita pääsi äsken puhuvan kalan järjestämään vankitapaamiseen pehmolelujen kanssa, tytöt oli siellä varsin hupaisia.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Johanna ja Janita pääsi äsken puhuvan kalan järjestämään vankitapaamiseen pehmolelujen kanssa, tytöt oli siellä varsin hupaisia.

Hupaisia? Omasta mielestä äärimmäisen naurettavaa täysi-ikäisiltä ihmisiltä. No, makuasia enkä varmaankaan ole oikeassa....
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

Älä nyt ole turhan tosikko, tuo tilannehan oli niin absurdi että se oli jo hauska. Eikä siinä ole mitään pahaa että tytöt vähän jakaa rakkauttaan myös pehmoleluille.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Totta tuokin, mutta jotenkin ei itselle uppoa tuollainen, mutta kuten sanottu, niin toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Eihän tällaista ohjelmaa voi tehdä, että kaikki tykkäisi. Ehkäpä se on osa ohjelman suosioon....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös