Mä halusin nimiä enkä yleisellä tasolla :) Kenet kiekkoilijan olisit valmis "uhraamaan"? Muihin melkein löytyykin jo nimi.
Marko Kivenmäki joutaisi ihan hyvin.
Sen verran vielä lisää, ettei tule one-lineri, että on melko nätti tuo Sandra.
Mä halusin nimiä enkä yleisellä tasolla :) Kenet kiekkoilijan olisit valmis "uhraamaan"? Muihin melkein löytyykin jo nimi.
Oma 14 julkkiksen aloituskokoonpano, jotka voisi yrittää saada Suomen julkkis-bb:hen... eri asia sitten on, ketkä heistä olisivat kiinnostuneita lähtemään mukaan.
9. Viivi Pumpanen
10. Anna Abreu
11. Vappu Pimiä
12. Satu Tuomisto
Näiden suihkuvia ynnä muita sähellyksiä olisi katsoa. Varsinkin tuon Annan.
Anna on kyllä livenä nähtynä niin pieni, että en kyllä uskaltaisi edes katsoa sillä silmällä ilman pelkoa kaltereista.
Perkeleen Sandra. Sai valita tanssin pohjalta uuden päällikön taloon ja tydyy, Vittusabeth on päällikkö.
Pakko avautua taas aiheesta, jota on aiemmillakin BB-kausilla käsitelty. Sinänsä ehkä mitätön asia, mutta kyllä vituttaa se tapa, että ruokaillessa pöydän ääressä lähes puolella porukasta on pipo päässä. Tämän illan koosteessa ainakin Nino, Petri, Jani ja Elisabeth syyllistyivät tähän. Vai oliko tämäkin sitten sitä väärän suomikuvan antamista vaihtoasukkaalle?
Pakko avautua taas aiheesta, jota on aiemmillakin BB-kausilla käsitelty. Sinänsä ehkä mitätön asia, mutta kyllä vituttaa se tapa, että ruokaillessa pöydän ääressä lähes puolella porukasta on pipo päässä. Tämän illan koosteessa ainakin Nino, Petri, Jani ja Elisabeth syyllistyivät tähän. Vai oliko tämäkin sitten sitä väärän suomikuvan antamista vaihtoasukkaalle?
Ettäkö ihan samalle maistuu? No, silloin toisen maailmasodan jälkeen, kun minä olin nuori niin opetettiin hiukan erilaista tapakulttuuria. Mutta eihän Suomessa nykyään muutenkaan "millään ole mitään väliä".Tervetuloa 2010-luvulle. Samalta se ruoka maistuu, oli päässä pipo tai olkihattu.
Ettäkö ihan samalle maistuu? No, silloin toisen maailmasodan jälkeen, kun minä olin nuori niin opetettiin hiukan erilaista tapakulttuuria.
Ettäkö ihan samalle maistuu? No, silloin toisen maailmasodan jälkeen, kun minä olin nuori niin opetettiin hiukan erilaista tapakulttuuria. Mutta eihän Suomessa nykyään muutenkaan "millään ole mitään väliä".
Pipo päässä ruokaileminen on jo päivän normi, mutta mikä vitun pointti on NUKKUA pipo päässä normaalissa sisälämpötilassa? Mikä on se huikea statement? .
Niin, mutta miksi se pipo päässä ruokaileminen on jo päivän normi? Kyllä se on ihan yhtä vammasta kuin pipo päässä nukkuminenkin tai muutenkin pipon pitäminen sisätiloissa yhtäaikaa esim. t-paidan kanssa.
Niin, mutta miksi se pipo päässä ruokaileminen on jo päivän normi?