Kuinkahan monelle tulee yllätyksenä, että Niko on sunnuntain suorassa lähetyksessä, ensimmäisessä äänestystilanteessa, joko tippumassa tai ainakin toiseksi huonoimpana? Näppärä keino saada aneeminen äänetysmäärä nousemaan edes siedettävälle tasolle. Puhdasta kusetusta sanon ma.
Ihan varmasti tekevät tuon! Näin aktivoivat kaikki Hunksiaisen fanit äänestämään ja yllättäen sitten lopussa onkin ihan vitusti eroa tippuneeseen. Kyllä minä näkisin että tuo on sunnuntaina kisa Ksenian ja Petrin välillä. Marika ja Hunksiainen lienee selkeät suosikit ja Hannu sitten jossain siinä välissä, ja Hannulla lienee myös jonkinlainen vaara tippua koska on niin neutraali tyyppi.
Ksenia on tosiaan minun "ykkössuosikkini" putoajaksi mutta ei kyllä haittaisi sekään jos tuo Niko tippuu, koska minä olen ollut alusta saakka ihan periaatteesta sitä vastaan että näillä toista kertaa talossa olevilla on mahdollisuudet voittoon. Ja jotenkin tuolla Nikolla on ilmestynyt aika ärsyttäviä piirteitä edelliseen kertaan verrattuna, on jotenkin yli-itsevarma ja toisaalta sitten aikamoinen mielistelijä joka ei oikein todellisia mielipiteitään paljasta.
EDIT: Aika hienoa toimintaa muuten tuokin että asukkeja pidettiin koko päivä syömättä (annettiin vaan jotain energiapatukoita) ja laitettiin urheilemaan, ja sitten illaksi bileet - juomaksi mm. viiniä. Ilmeisesti haluavat taas että kaikki oksentelee ja sekoilee oikein kunnolla. Kaikki vetää tuolla nyt alkoholia ja sipsejä tyhjään mahaan oikein urakalla.