Suomen Big Brother 2010

  • 776 360
  • 2 145

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Onko nyt, niin että tämän salaparin salainen salatehtävä pitää suhteensa salassa, päättyy tähän viikkoon?

Koko historiallinen juoni kestää vain viikon, niin kuin salainen salahuone sala-asukkaineen?

Tuon tehtävän pitäisi ehdottomasti kestää koko pariskunnan talossa olo ajan, niin että kummatkin voivat joutua äänestykseen ja heitä kohdeltaisiin aivan kuten muita asukkaita. Silloin siinä vasta olisi jotain ideaa.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Eli taantuu ja saa lopulta siirron johonkin hitsarien junttilaan? Eiku mitä oikeasti tarkoitit?

sopuli lienee viitannut taannoiseen Santavuoren vierailuun Totuuden Hetki ohjelmassa, tarkemmin ottaen Tuomaksen tyttöystävän ollessa kilpailija, ja siinä ohjelmassa muistaakseni Tuomasta "jonnii verran" nolattiin =)
sopuli tai joku toinen saa tarkentaa...
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Toi BB:hän on mennyt (siinä sponsoritulvan ohella) joksikin ihmeen rippileiriksi. Pukeudutaan välillä hassuihin asusteisiin ja leikitään ja pelaillaan laivanupotusta ja ollaan kuvitteellisella laivalla. Sitten välillä puhutaan vakavasti pettämisistä ja erilaisista seksuaalisuuksista. Voi elämä. Toi Satu saisi olla ryhmänvetäjä loppuajan, kun sopii kaitsemaan noita muita enemmän ja vähemmän hörhöjä.
Ainoa plussa täytyy antaa tosta pöntön juttelusta joka on suht huvittavaa.
Hirveää mahdollisuuksien tuhlaamista koko Suomen BB.
 

J.Petke

Jäsen
Onko tuo Esa puhunut tuolla talossa kertaakaan? Tuo pariskunta on ollut aivan turha tuolla talossa. Nyt on kohta mennyt jo viikko ja olen kuullut Esan puhuvan tasan kerran, silloin kun esitteli itsensä. Ei luulisi kiekkoilijan olevan noin sosiaalisesti rajoittunut. Molemmat tuosta pariskunnasta vaan istuvat sivummalla ja tuijottavat tyhjyyteen. Ei edes tuo heidän tehtävä voi vetää noin apaattiseksi.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Eipä tuo Afganistanin lahjakaan ole kyllä näkynyt ollenkaan. Eilisessä koosteessa taisi sanoa sanan tai kaksi. Hemmetti kun nimikin on jo unohtunut, ei tule kuin Farbod mieleen. Samantien ulos.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko tuo Esa puhunut tuolla talossa kertaakaan? Tuo pariskunta on ollut aivan turha tuolla talossa. Nyt on kohta mennyt jo viikko ja olen kuullut Esan puhuvan tasan kerran, silloin kun esitteli itsensä. Ei luulisi kiekkoilijan olevan noin sosiaalisesti rajoittunut. Molemmat tuosta pariskunnasta vaan istuvat sivummalla ja tuijottavat tyhjyyteen. Ei edes tuo heidän tehtävä voi vetää noin apaattiseksi.

No en tiedä sosiaalisesti rajoittuneesta, kaikilta ei vaan onnistu tuollainen jatkuva kameroiden kytättävissä olo vaikka muuten olisikin ihan sosiaalisesta kaverista kyse. Pitää kuitenkin muistaa että tämä Esa-Tapio on tuonne ilmeisesti lähes puoliväkisin raahattu kihlattunsa toimesta. Ja tuollainen tilanne että pitää salata jotain noinkin isoa varmasti vähän vaikuttaa ihmiseen siten että ei uskalla puhua ja tehdä juttuja niin avoimesti kuin normaalisti tekisi.

Mutta tuotannon puolesta tämä sinänsä hyvä idea on (taas!) onnistuttu vähän sössimään sikäli että sen tarjoamia mahdollisuuksia ei ole juuri käytetty hyväksi. Minun mielestäni BB voisi tuossa vähän heittää kapuloita rattaisiin siten että ET ja Riikka joutuisivat ihan oikeasti tekemään töitä sen eteen etteivät paljastu. Nuo linnunpöntön antamat salatehtävät oli vähän sinne päin mutta enemmän pitäisi minun mielestäni vaikeuttaa tuota suhteen salassapitämistä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten helvetissä tuolle Mialle voi olla noin jumalattoman vaikeaa myöntää että on mokannut jotain.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Miten helvetissä tuolle Mialle voi olla noin jumalattoman vaikeaa myöntää että on mokannut jotain.

Niinpä, Ninolle kyllä pisteet, että sanoi asian suoraan. Muutenkin Nino on ihan ylivoimainen ykkönen tuolla talossa.

Häätöäänestyksessä on siis Mia, Habib ja Marika. Ei pitäisi kai olla mitään epäselvyyksiä, kuka lähtee kotiin? Mia alkaa varmasti ärsyttämään katsojia niin paljon, että miinuksia luulisi satelevan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Siis niinku emmätienny et niiden pitää nähä mut koko ajan, mut en mä kyl nukkunu mut niinku siis tein mä niinku virheen mut en niinku nukkunu mut emmä tienny niinku et noin ei saanu tehä niinku..."

Ei jumalauta miten voi olla vastenmielinen tyyppi tuo Mia! Ihan viimeiseen asti pitää inttää ja kiistää aina ettei ole tehnyt virheitä ja siinäkin vaiheessa kun lopulta joutuu myöntämään niin vielä yrittää vähän peitellä jälkiään ja keksiä jotain tekosyitä. Käsittämättömän vaikeaa on kyllä tuolle likalle myöntää heikkoutensa ja virheensä.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Ei pitäisi kai olla mitään epäselvyyksiä, kuka lähtee kotiin? Mia alkaa varmasti ärsyttämään katsojia niin paljon, että miinuksia luulisi satelevan.

Ei pitäisi ei. Mia on ollut alusta asti ärsyttävin asukas talossa, kotiin vaan!
 

puumaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sport liigaan kaudelle 14-15
Niinpä, Ninolle kyllä pisteet, että sanoi asian suoraan. Muutenkin Nino on ihan ylivoimainen ykkönen tuolla talossa.

Njaa, mun mielestä toi ruikuttajapelle käy ärsyttävämmäksi mitä pidemmälle mennään. Pidin sitä ihan viihdyttävänä joo, mutta valittaminen toisen nukahtamisesta, jos itsellä irtoo naama aina kun joutuu olemaan viisi sekuntia ilman tupakkia, niin pistää sen vähän eri valoon. Voiko muutenkaan olla olemassa minäkeskeisempää ihmistä. Jos joku uskaltaisi sanoa sille suoraan, niin mitä tapahtuisi.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Mia kerää varmasti miinuksia, mutta myös plussaa lienee enemmän luvassa kuin Habibille. Kyllähän tuolla sisäpuolella tuntuu hyvin selvä oppositio rakentuneen Miaa vastaan.

Se on sitten makuasia, että toivooko konfliktialttiimpaa vai enemmän taustalla olevaa tyyppiä jääväksi. Marika kaiken järjen mukaan pysynee kehissä.

Mia on ollut jopa yllättävän hyvällä tuulella, mitä viime päivinä olen ehtinyt seuraamaan. Tuossa tämän päivän roolileikissä tuli aika voimakasta kuittia suuntaan jos toiseen. Välillä ehkä meni aavistuksen överiksikin.

Aika sama kuka noista lähtee.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei pitäisi ei. Mia on ollut alusta asti ärsyttävin asukas talossa, kotiin vaan!

Ärsyttävin kyllä, mutta ohjelman kannalta pitäisi jäädä. Afgaani mielestäni on yksi turhimmista ohjelman historiassa, joten siksi
mielestäni pihalle. Kaikesta kaikki tietävä Mia sentään saa itkupotkuraivareilla jotain "viihdettä" aikaiseksi.
 

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
Käyköhän tässä nyt ET:lle tuomassantavuoret.

Siis mitä tuo "tuomassantavuoret" tarkoittaa? Siis joku käsitys olisi, että termi liittyi jotenkin totuuden hetki -ohjelmaan, mutta muuten täysin hämärän peitossa...

Habib saisi lähteä, mies on täysin tapettia ja suurimmaksi anniksi koko ohjelmaan jäi/jää Niko S:lle hermostuminen.
 

Veikko40

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, FC Ilves, SC Classic, BC Pyrintö
Siis mitä tuo "tuomassantavuoret" tarkoittaa? Siis joku käsitys olisi, että termi liittyi jotenkin totuuden hetki -ohjelmaan, mutta muuten täysin hämärän peitossa...

Santavuorta nöyryytettiin kun paljastu, että herra oli käyny pettämässä eukkoansa.
Tällä hetkellä Santavuori nöyryyttää TPS:ää, voi sun prkl...!

Back to topic:
Mia pihalle. Ei se tuo taloon muuta kuin myötähäpeää lapsineron viisauksillaan. Ei siihen edes naamanrepijä-Nino jaksa sen enempää vittuuntua.
Habib kyl sitten seuraavaksi. Ja Vilhelmiina. Ja Ville. Ja Hannu. Ja Riikka. ET:hän lähtee sovitusti sunnuntaina salatehtävän päätyttyä.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika hyvin, kun kaikki omat "inhokit" on äänestyksessä. Tai no Mia on inhokki, Habib sais lähteä muuten vaan vetämään, enkä ole vieläkään alkanut pitämään Marikasta. Uusista asukkaista ei oikein ole mitään kuvaa vielä, kun ei ole paljoa taas tullut seurattua. Vilhelmiina on ihan ok näköinen ainakin ja Riikalla on kivat silmät. Esasta en sano mitään ja tää Elli vai mikä olikaan on aika HMV.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå, Carolina Hurricanes
Mua alko oikeesti hieman pelottamaa, kun katteli tuota Miaa tuossa pk-huoneessa kun selitti jotakuin: "oon tänää sietäny ninoa tosi hyvin ku se on esittäny mua".. ja sit jotain maanista itkunaurua päälle.

Tuo pitää saada äkkiä ulos tuolta. Toisaalta tahtois nähdä millon se oikeesti flippaa, mutta äkkiseltää vaan miettii, että miten ne voi tollasen tuonne edes päästää. Voi myös olla, että oon saanu väärän kuvan tästä sekopäästä, kun en tuota 24/7 omista. Toisaalta nuo häätöäänestysperustelut antaa lisäosviittaa omista näkemyksistä tästä henkilöstä.

Ps. Havaittavissa myös narsistin oireita, kuten itsensä nostaminen muiden yläpuolelle, oma mielipide on ainoa oikea jne.. hui. Ja onhan se rikkaus, että olemme erilaisia, mutta se, että sillä täytyy retostella ja korostaa omaa poikkeavuuttaan niin ei näytä minun silmiin kovin hyvältä ainakaan tässä tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mua alko oikeesti hieman pelottamaa, kun katteli tuota Miaa tuossa pk-huoneessa...

Tuo pitää saada äkkiä ulos tuolta. Toisaalta tahtois nähdä millon se oikeesti flippaa, mutta äkkiseltää vaan miettii, että miten ne voi tollasen tuonne edes päästää.
Jos Miaa ei häädetä lähiviikkoina, niin veikkaan että tyttöparan mielenterveys alkaa järkkyä talossa entistä pahemmin. Ryhmässä toimiminen näyttää olevan hänelle melko vaikeaa ja se narsisimi puskee esiin joka käänteessä. Jotenkin säälittävä tapaus.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Kyllä tosiaan Mia vaikuttaa vähän epävarmalta itsestään. Vaikka hän reagoi arvosteluun agressiivisesti eikä vetäytyen niin tuntuu ottavan kovasti itseensä muiden kommentit. Sitten tunteet purkautuvat itkuna ja sekoamisina myöhemmin. Ehkä hänen olisi tosiaan parempi päästä pois kun tuntuu olevan liikaa tuo ympäristö.

Uusista asukkaista Vilhelmiina vaikuttaa hauskalta tyypiltä, muut toistaiseksi aika värittömiä.

Aika vähän on tapahtunut viime päivinä.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Uusista asukkaista Vilhelmiina vaikuttaa hauskalta tyypiltä, muut toistaiseksi aika värittömiä.
Vilhelmiina, samoin kuin Ellinoora ovat BB-hakijoiden stereotyyppejä. Toisin sanoen hillittömiä Big Brother-faneja, jotka ovat seuranneet kaikki kaudet ja uskovat olevansa avoimina ja iloisina persoonina parhaita mahdollisia asukkaita BB-taloon. Se on ollut heille myös pitkäaikainen haave.
Metsään mennään. Ehkä he itse saavat tästä irti jotain kicksejä, mutta tv:n katsojat eivät mitään.
Turhia - Ulos!!!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Miasta vielä sen verran, että hän itse koko ajan koosteessa ylinäytteli tuota Marikan roolia, mutta heti kun Nino vähän alkoi näyttelemään Miaa, niin totta kai sitä mennään heti päiväkirjahuoneeseen itkemään. Voi jeesus...
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
BBplaza.netin "äänestystilanne" tänään klo 11:57:

Mia -36.93%
Habib -23.98%
Marika +19.39%

Siitä sitten jotain johtopäätöksiä miten illalla käy. Mutta kaikkihan tietää miten illan shöwssä käy. "Äänestystilanne on jälleen muuttunut..."
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
BBplaza.netin "äänestystilanne" tänään klo 11:57:

Mia -36.93%
Habib -23.98%
Marika +19.39%

Siitä sitten jotain johtopäätöksiä miten illalla käy.
Eikös Mia ollut paljon kovemmassa johdossa viime sunnuntaina ja silti Satu otti murskavoiton?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös