Kuin moni noista menee varsinaiseen bb-taloon ?
Hyi helvetti! Vedä Ka$ma$iini vittu päähäs. Minun kommentointini tämän BB osalta oli tässä, kiitosta vain.. Up yours Räi$käle.
Älähän nyt.
Kolme ihan viihdyttävää mahdolista asukasta joista kaksi pääsee taloon. Vähän väriä tuohon taloon mikä on pelkästään hyvä asia. Kyllä noille Nikojen ja Ninon jutuille ihan nauraa saa aina välillä.
Hyi helvetti! Vedä Ka$ma$iini vittu päähäs. Minun kommentointini tämän BB osalta oli tässä, kiitosta vain. Jos olisi netin kautta ostettu 24/7 niin se olisi nyt myynnissä, kaapelin 24/7 ei oikein taida myydyksi saada.
Näistä uusista vanhoista ainut hyvä tyyppi on Kadin kaudella ollut Niko. Loput neljä on pelkkiää mustaa paskaa.
Värikkäitä asukkaita ketkä tuovat sitä elämää taloon. Ei sinne ketään Kätliniä kannata raijata joka on juuri sitä harmaata paskaa. Toki noiden kahden lisäksi olisi ollut parempiakin vaihtoehtoja mutta niillä oikeasti fiksuilla on töitä mistä ei ihan noin vain lähdetä.
Ekana tuli Kalinaisen huulet ja sen jälkeen itse akka.
Ei ole vaikea arvata ketkä pääsee jatkoon.
Hyi helvetti! Vedä Ka$ma$iini vittu päähäs. Minun kommentointini tämän BB osalta oli tässä, kiitosta vain. Jos olisi netin kautta ostettu 24/7 niin se olisi nyt myynnissä, kaapelin 24/7 ei oikein taida myydyksi saada. Olipa hienosti valitut vanhat asukkaat. Ja kiviäkin kiinnostaa.
Kirjoitusvirheet ovat ymmärrettäviä, kun äidinkieli ei ole suomi. BB4-Anttina etsisin jonkun kunnon putinjugend-naisen, eikä mitään julkisuudenhakuista tsuhnaa. Ja Johan Bäckmanin joukkoihin puuhailemaan.BB-Antilta suht kiitettävä avautuminen.
Varoituksen sana: ko tekstistä on paljon kijoitusvirheitä ja ennen kaikkea vähän asiaa. Tekstin lukemiseen mennyttä aikaa et voi koskaan saada takaisin...
Mustaa paskaa? Care to explain? Värikkäitä asukkaita ketkä tuovat sitä elämää taloon. Ei sinne ketään Kätliniä kannata raijata joka on juuri sitä harmaata paskaa. Toki noiden kahden lisäksi olisi ollut parempiakin vaihtoehtoja mutta niillä oikeasti fiksuilla on töitä mistä ei ihan noin vain lähdetä.
Ja jännästi se "harmaa paska" Kätlin oli lähempänä voittaa koko paskan kuin kukaan näistä niin sinun vitun "värikkäistä" huomiohuorista.