Suomen Big Brother 2010

  • 777 747
  • 2 145

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No pahimmat karikot väistettiin, Nino ja Niko (hunks) jatkoon.

Nyt vaan viinaa näille salatalon asukkaille niin nähdään onko hoikemman Nikon heittokäden sihti parantunut parissa vuodessa, on sen verran pieni kämppä että tuolla nyt osuu heikommallakin sihdillä.

Oikeastaan ihan hyvä että ei tullut viittä oikeasti hyvää asukasta, koska kaksi vain jatkaa. Jos Hunksin ja Ninon lisäksi ois tullut esim. Kaki, Hena, Olli, Kaarlo tai Justiina, niin olisi harmittanut jokaisen kohdalla putoaminen. Todennäköisesti näistä tietenkin jatkaa Marianna ja Henna, niin se menee.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hyi helvetti! Vedä Ka$ma$iini vittu päähäs. Minun kommentointini tämän BB osalta oli tässä, kiitosta vain. Jos olisi netin kautta ostettu 24/7 niin se olisi nyt myynnissä, kaapelin 24/7 ei oikein taida myydyksi saada. Olipa hienosti valitut vanhat asukkaat. Ja kiviäkin kiinnostaa. No jää ainakin paremmin aikaa lätkäkaudelle ja sen kommentoinnille. Up yours Räi$käle.
 
Viimeksi muokattu:

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Onkohan äänestyksessä vain + äänet käytössä vai saakohan miinuksiakin jo lähetellä? Jokatapauksessa toivottavasti Nino ja Hetoro-Niko pääsevät täysivaltaisiksi asukkaiksi. Kunhan Leukaa tai Homo-Nikoa ei nähdä enää viikon päästä niin olen tyytyväinen.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
BB3-Niko ja BB4-Henna ulos, molemmat olleet jo talossa kaikkien sääntöjen mukaan.
Jatkoon BB4-Marianna, BB4-Niko ja BB5-Nino, jotka Big Brother heitti ulos.
Minun logiikallani siten heidät on siten oikeus ottaa takaisin taloon.

Hunks-Niko on alkuperäisten asukkaiden kannalta huonoin vaihtoehto, finaaliin päässyt erittäin suosittu asukas.
 

J.Petke

Jäsen
Hyi helvetti! Vedä Ka$ma$iini vittu päähäs. Minun kommentointini tämän BB osalta oli tässä, kiitosta vain.. Up yours Räi$käle.

Älähän nyt.

Kolme ihan viihdyttävää mahdolista asukasta joista kaksi pääsee taloon. Vähän väriä tuohon taloon mikä on pelkästään hyvä asia. Kyllä noille Nikojen ja Ninon jutuille ihan nauraa saa aina välillä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Älähän nyt.

Kolme ihan viihdyttävää mahdolista asukasta joista kaksi pääsee taloon. Vähän väriä tuohon taloon mikä on pelkästään hyvä asia. Kyllä noille Nikojen ja Ninon jutuille ihan nauraa saa aina välillä.

Näistä uusista vanhoista ainut hyvä tyyppi on Kadin kaudella ollut Niko. Loput neljä on pelkkiää mustaa paskaa.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Minulle nämä "sala-asukkaat" kelpaavat sinällään ihan hyvin. Nino oli hauskaa seurattavaa ja on varmasti sitä edelleenkin. Homppeli-Niko taasen aiheuttaa varmasti varsinkin Ninon kanssa konflikteja.

Henna taasen on turha ja noista kahdesta muusta en osaa oikein mitään sanoa. Eipähän sentään tullut ketään kauhu-kolmikostani.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi viddu juu! Että tälläiset "uudet" vanhat asukkaat. Homo-Niko ja Leuaton Valas vittuun tuolta, niin sitten tätä voi vielä kattoa. Jos Ryssä Kurhinen olisi taloon tullut, niin kattominen olis loppunut heti. Nyt taidan kattella vielä mitä tuolla touhutaan. Ninosta ja Mariannasta peukut, muut aika persiistä IMO.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyi helvetti! Vedä Ka$ma$iini vittu päähäs. Minun kommentointini tämän BB osalta oli tässä, kiitosta vain. Jos olisi netin kautta ostettu 24/7 niin se olisi nyt myynnissä, kaapelin 24/7 ei oikein taida myydyksi saada.

Aika pitkälti samat ajatukset on täälläkin. Räisänen, Aaltonen ja kumppanit ovat vetäneet tämän ohjelman kyllä jo niin syvälle että alkaa kyllä tympimään jo aika pahasti. Ei sitten voineet valita (hetero-Nikoa lukuunottamatta) näitä "positiivisella tavalla viihdyttäviä" asukkaita vaan melkein kaikki on noita ärsyttävimpiä ja pahimpia mediahuoria mitä BB on Suomeen "tuottanut". No joo, voihan se olla että nämä viisi olivat ainoat jotka suostuivat vaan eppäillähän tuota soppii...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ei helevetti, ei taas Nikoa!
Nino menee jotenkuten, mutta Niko...voi jumpe.
 

J.Petke

Jäsen
Näistä uusista vanhoista ainut hyvä tyyppi on Kadin kaudella ollut Niko. Loput neljä on pelkkiää mustaa paskaa.

Mustaa paskaa? Care to explain? Värikkäitä asukkaita ketkä tuovat sitä elämää taloon. Ei sinne ketään Kätliniä kannata raijata joka on juuri sitä harmaata paskaa. Toki noiden kahden lisäksi olisi ollut parempiakin vaihtoehtoja mutta niillä oikeasti fiksuilla on töitä mistä ei ihan noin vain lähdetä.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sunnuntaina sitten kuitenkin teen päätöksen 24/7:an hankkimisesta, hankin melko varmasti jos Nino ja Niko (se hetero) jatkaa.
Ihan hyvää pelisilmää tuotannolta että ottivat taloon kaksi sellaista joiden itsekin tahtovat jatkavan, ja sitten loput sellaisia jotka varmasti liikuttavat äänestäjiä mutta eivät jää taloon. (Näin asian itse näkisin)
 

Hypnotised

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Värikkäitä asukkaita ketkä tuovat sitä elämää taloon. Ei sinne ketään Kätliniä kannata raijata joka on juuri sitä harmaata paskaa. Toki noiden kahden lisäksi olisi ollut parempiakin vaihtoehtoja mutta niillä oikeasti fiksuilla on töitä mistä ei ihan noin vain lähdetä.

Ehdottomasti näin. Nykyinen BB-kausi on ollut yksi tylsimmistä ellei tylsin aloitukseltaan ja asukkaiden valinta on mennyt täysin vihkoon. Nämä uusvanhat asukkaat ovat tuoneet jo muutamassa minuutissa enemmän viihdettä kehiin kuin muu tämän kauden porukka reilun viikon aikana.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Ekana tuli Kalinaisen huulet ja sen jälkeen itse akka.

Ei ole vaikea arvata ketkä pääsee jatkoon.

Onneksi ei ole pelkoa, että naistapiiri äänestettäisiin taloon. Oma veikkaus on Nino ja Niko, se tytömpi versio.

Hyi helvetti! Vedä Ka$ma$iini vittu päähäs. Minun kommentointini tämän BB osalta oli tässä, kiitosta vain. Jos olisi netin kautta ostettu 24/7 niin se olisi nyt myynnissä, kaapelin 24/7 ei oikein taida myydyksi saada. Olipa hienosti valitut vanhat asukkaat. Ja kiviäkin kiinnostaa.

Älä nyt, joku virolainen blondi taloon, niin saat suosikkijoukkueisiisi uuden jäsenen ;)
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
BB-Antilta suht kiitettävä avautuminen.

Varoituksen sana: ko tekstistä on paljon kijoitusvirheitä ja ennen kaikkea vähän asiaa. Tekstin lukemiseen mennyttä aikaa et voi koskaan saada takaisin...
Kirjoitusvirheet ovat ymmärrettäviä, kun äidinkieli ei ole suomi. BB4-Anttina etsisin jonkun kunnon putinjugend-naisen, eikä mitään julkisuudenhakuista tsuhnaa. Ja Johan Bäckmanin joukkoihin puuhailemaan.

Mielenkiintoinen tilanne joka tapauksessa menossa BB-talossa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mustaa paskaa? Care to explain? Värikkäitä asukkaita ketkä tuovat sitä elämää taloon. Ei sinne ketään Kätliniä kannata raijata joka on juuri sitä harmaata paskaa. Toki noiden kahden lisäksi olisi ollut parempiakin vaihtoehtoja mutta niillä oikeasti fiksuilla on töitä mistä ei ihan noin vain lähdetä.

Mustaa paskaa == negatiivisia mielikuvia ja lähinnä vain valitukseen ja negatiivisiin fiiliksiin perustuvaa muka viihdettä. Kuten olen varmaan miljoona kertaa jo näissä bb-ketjuissa kertonut niin minä haluan positiivisia fiiliksiä tästä ohjelmasta, minun silmissä tappelut, riidat ja ainainen valitus ei ole mitään hyvää viihdettä. Hyvä että sinua kuitenkin miellyttää. Sitä paitsi enhän minä ole tässä kuin kertomassa omia fiiliksiä näistä uusvanhoista asukkaista. Ja jännästi se "harmaa paska" Kätlin oli lähempänä voittaa koko paskan kuin kukaan näistä sinun niin vitun "värikkäistä" huomiohuorista. Ole hyvä vain ja anna kännykkäsi laulaa ääniä näillä "huippu tyypeille". Räi$käle ja Ka$ma$iini varmasti arvostaa panostasi.
 
Viimeksi muokattu:

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja jännästi se "harmaa paska" Kätlin oli lähempänä voittaa koko paskan kuin kukaan näistä niin sinun vitun "värikkäistä" huomiohuorista.

No näistäkin viidestä kolme pistettiin tuotannon toimesta pihalle, joten vaikea sanoa miten olisivat pärjänneet. Ja kolmokauden Niko pääsi kuitenkin finaaliin asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös