Uskoisinpa, että tuotanto teki päätöksen poistaa Jani ja Maria talosta. Välttyvät siis mahdollisilta kiusallisilta tilanteilta.
Vituttaahan tämä homma.
Ja olisi kaiken lisäksi vielä oikeassa?Saas nähdä toteutuuko ennustukseni siitä että Maria tulee syyttämään putoamisestaan kateellisia juntteja.
Näin, mä olen ainakin oikeasti helpottunut, että tuo Jani lähti tässä vaiheessa talosta pois. Periaatteessahan tuon voisi ajatella olevan hyvää viihdettä, mutta ei se ole kun joutuu joka kerta pistämään mutelle kun Jani aukaisee suunsa.En ymmärrä miten jonkun mielestä on hauskaa katsoa kun ihmiset piikittelevät jälkeenjäänyttä. Se on lähinnä kiusallista, joten ratkaisu oli oikea (oli se sitten tuotannon masinoima tai ei). Lisäksi tilanteessa oli potentiaalia kehittyä rumaankin suuntaan, monella tavalla.
Vähän tässä on kyllä pelaamisen makua tuotannon puolelta.. juuri tuo "kohupari" lähtee yllättäen yhdessä pihalle. Olisiko toinen talo teoria tosiaan mahdollinen.. helvetin hyvä sauma olisi ainakin
Kiva ois oikeesti tietää mitä tuon Marian pään sisällä liikkuu? Eikös neiti ole alunperin Jyväskylästä kotoisin? Luulis, että niin pienissä piireissä edes joku tänne kirjoittavista Suomen ateenalaisista edes jollain tavalla neidon tietää tai tuntee... Anyone?
Itse en tunne mutta heti kun asukkaat julkaistiin alkoi facebookissa kavereideni päivitykset täyttyä viesteistä kuten "voi vittu kaks vitun idioottia slutia pääs sitten taloon, en kyllä osaa päättää kumpi on huorempi tai tyhmempi".
Eli Maria ja Ksenia vissiin ihan mukavia ihmisiä.
Näin, mä olen ainakin oikeasti helpottunut, että tuo Jani lähti tässä vaiheessa talosta pois. Periaatteessahan tuon voisi ajatella olevan hyvää viihdettä, mutta ei se ole kun joutuu joka kerta pistämään mutelle kun Jani aukaisee suunsa.
Vähän turhanpäiväinen tämä sala-asukas kuvio: se nyt sitten on periaatteessa aivan sama, tuleeko taloon uusia asukkaita ihan rehdisti suoraan kotisohvalta, vaiko niin että he asuvat ensin muutaman päivän seinän takana salaa..