Mun mielestä talossa on oikein hyvä ja viihdyttävä porukka. Itseasiassa alku miellytti mua niin paljon että tilasinpa sitten ensimmäistä kertaa 24/7 ja odotan ihan hyvillä mielin mitä kausi tuo tullessaan.
Vaikka en ole kauheesti kerinnyt seuraamaan talon tapahtumia niin silti mulle on muodostunut jo muutama suosikki joiden toivon menevän ihan päätyyn saakka. Paul, Mari, Ksenia ja Satu miellyttävät jokainen omalla tyylillään mua todella kiehtovalla tavalla:
Mari: Tuo taloon kaivattua naiskaunetta ja ilmeisesti on jo aika kypsää kauraa petipuuhiin meidän pelurin kanssa. Muutenkin vaikuttaa pirtsakalta ja jotenkin salaperäiseltä tapaukselta. Haluun ehdottomasti nähdä minkälainen viihdyttäjä Marista vielä kuoriutuu. Ainoa asia mikä hämää on ihan alkuajan keskustelu Marian kanssa jossa ne yhdessä dissasivat kaikkia talon asukkaita. Ei hyvä. Jotenkin tuntuu että Mari ei oikeesti ollut sitä mieltä vaan halusi miellyttää Mariaa
Paul: Peluri vailla vertaa, no doubt! Ihmetyttää miksi ihmiset leimaa hänet kaappihomoksi ja dissaa aivan kympillä vaikka mä en näe hänessä mitään sellaisia piirteitä. Tyyli millä jätkä vetää tehoaa muijiin ja lujaa, sen takia uskon että Paul selviytyy tässä kisassa pitkälle. Ja mulla on vilpitön usko siihen että Paul parantaa vielä paljon ihmisten viihdyttämisessä kunhan saa koneen käyntiin!
Satu: Tää nainen tuo taloon ihan valtavasti virtaa. Sosiaalinen ja viihdyttävä. Toivottavasti jatkaa vielä pitkään.
Ksenia: Todella kaunis nuori nainen. Selvää vaimomateriaalia. Niinkuin joku jo taisi mainita ei ole neidillä kusi noussut päähän vaikka aihetta vähän olisikin. Kunhan talossa päästään asettumaan kunnolla aloilleen ja jengi tutustuu paremmin toisiinsa niin uskon että Kseniasta tulee erittäin suosittu symppis. Uskon että menee pitkälle, jopa voittoon saakka?
Myös muutama inhokki:
Marika: Enemmän sekasin ku Jani. Todella ärsyttävä tyyli puhua ja jutut paskemmat ku Sihvosella. Pelottavan näköinen.
Habib: Erittäin näkymätön eikä pysty artikuloimaan mitään järkevää. Peli poikki, tukeva ote afrosta ja ilmava heitto pois talosta mitä pikimmiten.
Noi kaks pois talosta sunnuntaina niin olen enemmän kuin tyytyväinen!
Ps. Janista tulee vielä legenda kunhan jätetään taloon. Toivottavasti kuullaan kuolemattomia lauseita vielä lisää vielä lisää.