Suomen Big Brother 2009

  • 1 140 768
  • 3 798

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pahinta mitä voisi käydä, olisi että ensi viikon äänestykseen joutuisivat sekä Esa A että Kätlin. Itse veikkaan että äänestykseen joutuvat Kätlin sekä Nino, mikä myös olisi ihan perseestä.

Kätlin saattaa olla vaarassa joutua äänestykseen. Tosin Jelena ja Dana ei vielä kahdestaan Käpää sinne saa. Ja porukkaa on tuolla talossa vielä niin paljon että sitä äänestyskäyttäytymistä on vaikea arvata.

Ei hitto, taasko se alkaa. Tuo nimien sekasoppa nimittäin. "Heluna sitä ja tätä ja Jelena meni sinne ja tänne", hetkinen kenestä taas puhuttiinkaan?

No koita seurata ohjelmaa tai jätä lukematta mun tekstini jos et pysy perässä.
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kätlin saattaa olla vaarassa joutua äänestykseen. Tosin Jelena ja Dana ei vielä kahdestaan Käpää sinne saa. Ja porukkaa on tuolla talossa vielä niin paljon että sitä äänestyskäyttäytymistä on vaikea arvata.

Plus Minnalta ainakin 1 piste. Kätlinille siis vähintään 5 pistettä, Esa A saa Samilta 2 pistettä ja loput ovatkin sitten täysin arvailujen varassa.
 

J.Petke

Jäsen
Nyt tuotanto tarkkana ja Jelenalle ei tupakkaa niin hän lähtee itse menemään. Vituttaa muutenkin tuo, että ei kestetä yhtään vastoinkäymistä. Toisilta puuttuu kunnollinen ruoka ja sängyt ja tämä muija uhkaa lähteä pois kun HÄN ei saa tupakkaa. Miksi tuotakaan ei voi katsoa positiivisesti? Ärsyttävä akka.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Plus Minnalta ainakin 1 piste. Kätlinille siis vähintään 5 pistettä, Esa A saa Samilta 2 pistettä ja loput ovatkin sitten täysin arvailujen varassa.

Miksi Minna antaisi Kätlinille pisteitä, mä en ainakaan ole huomannut ettei Minna pitäisi Kätlinistä? Minusta siis Minna, Esa J, Sami, Kätlin ja Aso tulee paratiisin porukasta hyvin toimeen keskenään ja ovat monesti porukassa.

By the way Sami kertoo että heillä on kaveriporukassa ollut sellainen periaate ettei kaverin mopoa (naista) ei ajeta.
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi Minna antaisi Kätlinille pisteitä, mä en ainakaan ole huomannut ettei Minna pitäisi Kätlinistä? Minusta siis Minna, Esa J, Sami, Kätlin ja Aso tulee paratiisin porukasta hyvin toimeen keskenään ja ovat monesti porukassa.
Minna on ollut useasti tuossa läyhäysporukassa ainakin kuulolla, ja on aina silloin tällöin iskenyt semmoista että "Kätlin kyllä hakee ihan liikaa huomiota" ja "Hirveän omistushaluinen". Ei siis missään nimessä niin pahaa kuin Danan ja Jelenan Kätlin-viha, ja voi ollakin ettei anna yhtään pistettä Kätille, mutta jotenkin on jäänyt semmoinen kuva että vähän on hänelläkin mustasukkaisuutta ilmassa.
 

K.J.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Everton FC, Hermes
Olisi muuten kiva lisä tuonne taloon jos slummilaiset tosiaan saisivat varastella paratiisilaisilta sillä niinhän tapahtuu myös oikeassa elämässä? Jos slummilainen jäisi kiinni paratiisilaiselle niin seuraisi vasta rangaistus. Ei muuten.

Tuohan voisi mennä niin, että slummilaisten pitäisi yrittää varastella. Jos jää kiinni niin kopsahtaa rangaistus ja mikäli paratiisilaiset eivät huomaa varkauksia, niin heille tulee rangaistus.

Alkaisi muuten varmaan porukalta jäädä nuo mikrofonin unohtelut jos unohtamisesta lentäisi välittömästi slummin puolelle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Läyhääjät (Dana ja Jelena) taas puhumassa paskaa Kätlinistä, ensimmäisen kerran huomasin Minnan mukana.
 
Viimeksi muokattu:

krobbe

Jäsen
Läyhääjät taas puhumassa paskaa Kätlinistä, ensimmäisen kerran huomasin Minnan mukana.

Asiasta tai ei, mutta mokomat selän takana toista haukkuvat ovat palttiarallaa alkuliman asteella olevia henkilöitä. Minna on menettänyt kaikki ne vähätkin pisteensä jotka hänellä minun taulukossani oli. Todella yököttävä itkuiikka joka jauhaa paskaa selän takana ja edessä on kuin lammas.

Olisi kiva nähdä onko noista kolmesta kenelläkään kanttia sanoa Kätlinille samat asiat päin naamaa. BB:llä pitäisi olla pelisilmää ja näyttää kolmikon keskustelu asukkaille televisuunista, tietysti voisi alustaa juttua joillakin mukavilla kommenteilla.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Läyhääjät (Dana ja Jelena) taas puhumassa paskaa Kätlinistä, ensimmäisen kerran huomasin Minnan mukana.
Joo. Tyttöjä alkaa kiristää tuo mikä minua on kiristänyt jo alusta saakka. Eli Kätlinin keikistely, mielistely ja jatkuva esillä olemisen tarve.
Luulenpa, että Kätlin on ensi viikolla äänestyksessä. Mielenkiintoista nähdä kuinka se vaikuttaa tytön käytökseen. Tuleekohan itku ja sen jälkeen muuttuu ilkeäksi.
 

J.Petke

Jäsen
Tuo paskanjauhaminenhan on nyt ihan naisille tyypillistä hommaa. Oletteko joskus nähneet isompaa tyttöporukkaa jossa jollekin ei oltaisi kateellisia? Naisilla on se ihmeellinen tapa, että aina on otettava joku silmätikuksi ja ruvettava häntä mollaamaan ja puhumaan hänestä paskaa. Ei tuo eroa normaalista elämästä mitenkään.
 

Morgoth

Jäsen
Nyt tuotanto tarkkana ja Jelenalle ei tupakkaa niin hän lähtee itse menemään. Vituttaa muutenkin tuo, että ei kestetä yhtään vastoinkäymistä. Toisilta puuttuu kunnollinen ruoka ja sängyt ja tämä muija uhkaa lähteä pois kun HÄN ei saa tupakkaa. Miksi tuotakaan ei voi katsoa positiivisesti? Ärsyttävä akka.

Antaisivat tupakkaa, mutta laittaisivat akan slummiin. Tai sitten slummiin ilman tupakkaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Joo. Tyttöjä alkaa kiristää tuo mikä minua on kiristänyt jo alusta saakka. Eli Kätlinin keikistely, mielistely ja jatkuva esillä olemisen tarve.
Luulenpa, että Kätlin on ensi viikolla äänestyksessä. Mielenkiintoista nähdä kuinka se vaikuttaa tytön käytökseen. Tuleekohan itku ja sen jälkeen muuttuu ilkeäksi.

Ja mikä siinä keikistelyssä sinua ärsyttää? Et tykkää katsoa kun kaunis tyttö liikkuu kauniisti? Ja mikä mielistely? Anna edes joku esimerkki? Tässä ohjelmassahan kukaan ei halua olla esillä? Mitä enemmän piilossa sen parempi?

En usko että muuttuu mitenkään, ihmettelee ehkä miksi on siihen äänestykseen joutunut mutta Kätlin ei ole missään vaiheessa vaikuttanut ilkeältä, joten tuskin on sitä tuolloinkaan. Eikä itkemisessä mitään pahaa ole, tosin veikkaan ettet valitettavasti saa tuota tyydytystä että näkisit Kätlin itkemässä tuon takia.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Ja mikä siinä keikistelyssä sinua ärsyttää? Et tykkää katsoa kun kaunis tyttö liikkuu kauniisti?

No onhan se aika tyrkkymäistä keikutella persettä koko ajan kameran edessä ja hillua jatkuvasti bikinit päällä ulkosuihkussa.

Minulle ainakin ihan ykshailee, että liikkuuko joku Käpsy kauniisti vai rumasti, saati työnteleekö hanuriaan kameraa kohti, ei säväytä teki sitten niin tai näin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onko sulla ihan vierasta mitä tyttö/naisporukat yleensä toimivat? Miten tuo eroaa siitä?

Ei, kyllä mä tiedän tuon olevan ihan normaalia. Paskamaista käytöstä se silti on. Ja kateellisiahan siinä ei tietenkään olla että kanssasisar on kauniinpi, viehättävämpi ja saa enemmän huomiota.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No onhan se aika tyrkkymäistä keikutella persettä koko ajan kameran edessä ja hillua jatkuvasti bikinit päällä ulkosuihkussa.

Eihän sitä Kätlinin peppua ole pakko kuvata, jännästi se kuitenkin miesten päitä (kameramiehenkin) tuolla kääntää. Ja minulla on kyllä kuvassa näkynyt paljon muutakin kuin Kätliniä peppua keikuttamassa.

Jaksoit kuitenkin puuttua asiaa joka on sinulle ihan yks hailee.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Jaksoit kuitenkin puuttua asiaa joka on sinulle ihan yks hailee.

No sinähän sitä mainostit kuinka, ah, niin ihanaa on, kun saa ihastella Kätlinin persettä jatkuvasti kameran edessä. Minulle se aiheuttaa enemmänkin myötähäpeää kuin orgastisia kokemuksia.

Esittelisi sitten, jos edes olisi perse, eikä pelkkä lauta perseen paikalla. Suututtaa tuollainen kameroiden huomion kalastelu olemattomilla avuilla.
 

krobbe

Jäsen
Kyllähän Kätlin osaa nuo temput joilla (tieten tahtoen?) ärsyttää esimerkiksi Jelenaa. Eilen Jelena rasvoi ihraisia jalkojaan, niin eikös neiti sipsutellut vierelle ja alkanut sivelemään rasvaa rotusääriinsä. Jelena kertoi olevansa kaksonen, johon Kätlin hilpeällä äänellä kertomaan, että hänen veljensäkin on kaksonen ja tosi kaksnaamanen! Se on taitolaji tuo ärsyttäminenkin, vaikka Jelena ei ymmärtäny mitä on kaksnaamainen, ennen kuin se hänelle kerrottiin.
 

Morgoth

Jäsen
Ei, kyllä mä tiedän tuon olevan ihan normaalia. Paskamaista käytöstä se silti on. Ja kateellisiahan siinä ei tietenkään olla että kanssasisar on kauniinpi, viehättävämpi ja saa enemmän huomiota.

Viime vuonna tuo oli vielä ärsyttävämpää kuin se homo ja bi olivat vielä pahempia kuin ne naiset (jos se yksi hirvitys sellaiseksi laskettiin). Mutta oikeassa olet, että rasittavaa tuo naisten selkäänpuukotus on näin miehenä katseltuna oli kohde ja syy sitten mikä tahansa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Esittelisi sitten, jos edes olisi perse, eikä pelkkä lauta perseen paikalla. Suututtaa tuollainen kameroiden huomion kalastelu olemattomilla avuilla.

En ala tästä kinaamaan, minusta tuo on todella laatupeppu. Piukka, tiukka ja kivan pyöreä. Myös ne lanteet liikkuu tanssiessa letkeästi musiikin tahdissa. Tanssijoilla on noin yleisestikin hyvä kroppa ja sen näkee myös tanssia harrastavasta Kätlinistä.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kätlin kyllä vaikuttaa kieltämättä hiukan liian huomiohakuiselta, en tiedä johtuuko huonosta itsetunnosta vai mistä?

Kuitenkin ihan kohtalaisen näköinen mimmi, ilman kunnon peppua ja rintoja tosin, mutta silti pitää esim. tissejään tuoda esille että onko sopivat ja mitä muut on mieltä? Tyhmäkin tietää että tuollaisessa porukassa suurin osa sanoo että ihan hyvät on.
Loppupeleissä todella mitäänsanomaton tapaushan hän on, ei herätä oikeastaan negatiivisia eikä positiivisia tuntemuksia.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No niin, tämä keskustelua alkaa taas kulkea tuttua rataa. Eli flintti katselee ruusunpunaisten lasiensa läpi, kuinka hänen suosikkitytsynsä keikuttaa peppuaan. Sitten muutama muu nimimerkki hiukan tölväisee flinttiä ja homma alkaa kiertää kehää. Mutta tämähän ei ole mikään yllätys, kun muistellaan aiempia kausia.

Asolle tänään lähtöpassit, toivottavasti.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Ja mikä siinä keikistelyssä sinua ärsyttää? Et tykkää katsoa kun kaunis tyttö liikkuu kauniisti? Ja mikä mielistely? Anna edes joku esimerkki? Tässä ohjelmassahan kukaan ei halua olla esillä? Mitä enemmän piilossa sen parempi?

En usko että muuttuu mitenkään, ihmettelee ehkä miksi on siihen äänestykseen joutunut mutta Kätlin ei ole missään vaiheessa vaikuttanut ilkeältä, joten tuskin on sitä tuolloinkaan. Eikä itkemisessä mitään pahaa ole, tosin veikkaan ettet valitettavasti saa tuota tyydytystä että näkisit Kätlin itkemässä tuon takia.
Minä en vaan normaalielämässäkään vaan pidä ylipirteistä ja -energisistä ihmisistä jotka ovat jatkuvasti suuna päänä. Toki he voivat olla tuollaisia luonnostaankin ilman mitään roolinvetoa, mutta se vaan ärsyttää.
Kätlin on kuitenkin hyvä asukas talossa tv-viihteen kannalta. Hän saa jo pelkällä olemuksellaan aikaan keskustelua ja konflikteja. Kuten tänäänkin on nähty.
Eikä Kätlin mikään ilkeä olekaan. Tarkoitin sitä, että en usko hänen omasta mielestään olevan ei-mukava ihminen, joka olisi edes vaarassa joutua äänestykseen. Siitä ovat muut (tytötkin) pitäneet huolta kehumalla tämän kauneutta ja ihanuutta tehden tytölle samalla karhunpalveluksen. Jos käy niin, että hän jo tässä vaiheessa joutuu äänestykseen, voi se olla hänelle kova paikka. Sen myötä saattaa hänen käytöksensä muuttua ehkä enemmän kuin joillain muilla asukkailla. Muuttuuko se sitten ilkeäksi, itkuiseksi, vielä huomionhakuisemmaksi, murjottavaksi, sääliä kerjääväksi jne.

Kätlin ei missään tapauksessa ole talon turhin asukas tv-viihteen kannalta. Minun mielestäni ne ovat Sampo ja Ragnar, joiden lähtö tosin muuttaisi talon sisäisiä kemioita huomattavasti enemmän kuin vaikkapa Mensa-Esan lähtö.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nopeasti kun tän ketjun viimeiset 6 sivua selasin läpi, niin eikö kukaan muu ole huomannut sellaista, jota eilen koosteessa näytettiin?

Kun slummin asukkaat lopettivat tuon rangaistustehtävän ja Lotta ja Nino vetivät röökiä pihalla ja isoveli käski slummin asukkaat hakemaan ruokaa ja juomaa varastosta. Sinne meni Sampo, Terttu ja Tuija. Kun Tuija ja Terttu kantoi sitä laatikkoa sieltä ulos ja alkoi tutkia mitä sieltä löytyy, niin Terttu ottaa laatikosta jotain ja laittaa sen takin taskuunsa. Samalla sanoo, että täällähän on vaikka mitä. Olispa vielä jauhelihaa, niin sai kaalisoppaa.

Vaimon kanssa tuo katottiin tallennettuna varmaaan neljä kertaa peräkkäin ja olen aivan varma, että Terttu pöllii sieltä laatikosta jotain itselleen. Jos tuo kohta jostain löytyy, niin olisi kiva saada se tänne oikein linkin kanssa. Ihme ettei Big Brotherin tuotantotiimi huomannut tuota tai ei siitä ainakaan mitään mainintaa ole.

Ottaa päähän tuo mummu.

Toivottavsti ei ollut liian sekava selitys ja joku jaksaa tän lukea.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hymyilytti kyllä Kätlinin kysymys tuossa joku päivä. "Eikö Jumala ja Jeesus ole sama asia?"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös