Justiinan näkyminen koosteessa tai 24/7 saa aina aikaiseksi oksennusreaktion niin kyllä Justiinan nyt on häädettävä ja mä en kestä sen omahyväistä ilmettä pätkääkään jos se jää taloon sunnuntaina.
Kerrankin samaa mieltä. En voi sietää tuota Justiinan tyyliä ja etenkin tuo uhoaminen tyyliin "jos mä joutusin hei olee niinku tolla puolella, ni mä vaan hei niinku naurasin hei" oli jotain melko käsittämätöntä. Jos joku joutuisi oikeasti olemaan kolme päivää ilman ruokaa paskoissa olosuhteissa ja viemään itseään fyysisesti äärirajoille, niin ei nyt vittu kukaan voi sanoa tuollaista. Ylimielistä käyttäytymistä ja lapsellista väittää naureskelevansa tuossa vaiheessa.
Laitetaan vielä tämän hetken listat:
Suosikit: Sami, Aso, EsaA, Kätlin: Sami on alusta asti ollut suosikki, mutta nyt ei ole enää yhtään edellä muita tämän osaston jäseniä. Kätlinistä nyt ei voi yksinkertaisesti olla pitämättä (vaikka miten haluaisin olla eri mieltä Sir Flintin kanssa), nyt pitäisi jo viimeisillekin olla selvää, että Käpä ei esitä mitään ja tyttö on kiltti ja hyväsydäminen kuin mikä. EsaA taas on niin joukkuepelaaja ja yksinkertaisesti niin viisas ihminen, että hänelle soisin voiton oikeastaan eniten koko porukasta, vaikkei viihdyttävin mahdollinen ihminen olekaan. Aso taas on nostanut osakkeitaan, ei vieläkään ole mikään suuri tarinankertoja, mutta tilannetajua hänellä tuntuu olevan.
Osasto "aivan sama": Minna, Sampo, Toni: No mitäpä tähän lisäämään, Minna nyt vain pyörii joukon mukana tuomatta juurikaan lisäarvoa, Sampo on ihan mukava kaveri siellä pyörimässä, muttei vaan herätä tunteita kumpaankaan suuntaan. Toni ei ole vielä saanut kunnon näyttöpaikkaa, mutta vaikuttaa turhan HMV:ltä.
Osasto "lähe menee vielä ku ehit": Justiina, Marko, Dana: Justiina nyt vain sattuu raivostuttamaan, vaikka alkuun vaikutti mukavan pirteältä tytöltä, Marko ei osaa juuri muuta kuin änkyttää ja Danasta en ole oikeastaan koko aikana pitänyt, yksittäistä syytä en edes oikeastaan osaa sanoa, ei vain nappaa.