Suomen Big Brother 2009

  • 1 143 892
  • 3 789

J.Petke

Jäsen
Mielipiteitähän nämä on. Itse en pitäisi Kätlinin häätöä menetyksenä kuin silmänruoan suhteen. Ei sinänsä mitään Kätliniä vastaankaan, mutta ei mikään elämää suurempi persoona kuitenkaan kyseessä tällaiseen formaattiin.

Tämä oli aika hyvin sanottu. Ihan mukava tyttö mutta tähän formaattiin ei tuo yhtään mitään. Aika persoonaton joojoo-tyttö.

Nyt pitäisi tuotannon repäistä jotain omalaatuista mutta vanhan metkut tuntien niin tuntuu, että tuo mielikuvitus ei hurjimmillaan ole tuolla tuotannossa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rahahan se on mikä ratkaisee... Nykyään tuntuu että entistä räikeämmin tätä ohjelmaa tehdään vain sen rahan takia. Itse ohjelman viihdyttävyydellä niinkään ei enää ole väliä.
Eiköhän se ole nykypäivänän niin, että kaikessa vain raha puhuu. Sen ehdoilla mennään ja ihmiset vikisee.

Ja tuo ulkopuolisten vierailijoiden määrä talossa on tosiaan aivan liiallista. Homman idea menee pilalle, kun niitä tyyppejä käy melkein enemmän yhteensä kuin on asukkaita.
 

Tollisko

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Eli nimeämisissä oli saanut ensin virheellisesti nimetä Justiinankin, jonka jälkeen Justiinan nimenneet kävivät antamassa uudestaan pisteet ja nettiin meni vahingossa Danan ensimmäinen pk-käynti, jossa nimesi Justiinan.
Justiinan kohdalla siis eka nimeämiset hänen aikanaan ja koskaan ei ole uutta asukasta saanut nimetä ekalla kerralla. Eli tuotantoa ei tässä asiassa voida syyttää.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joku sekaannus siellä on ollut ilmeisesti. Lopulliset nimeämis pisteet on Nino 8, Kätlin 6, Tuija 5 ja Lotta 5.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Melkoinen itku ainakin kerkisi jo alkaa joillakin palstoilla joidenkin toimesta tuon virheen vuoksi. (= Hyvä jos Kätlin on ihan rehellisesti äänestyksessä niin ei tarvitse kuunnella kenenkään natinaa epäoikeudenmukaisuudesta jos likka joutuu ulos talosta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Joku sekaannus siellä on ollut ilmeisesti. Lopulliset nimeämis pisteet on Nino 8, Kätlin 6, Tuija 5 ja Lotta 5.

Joo kun Danan 2 pistettä Justiinalle muuttuikin 2 pisteeksi Kätlinille siis sille samalle Kätlinille jota Dana juuri hetki sitten kehui koosteessa pk-huoneessa kuinka Danan mielipide oli muuttunut viime viikosta ja kuinka mukavaksi Kätlin oli osoittautunut. Jännä käänne pisteissä, taidettu Dana pyytää nyt illalla uudelleen pk-huoneeseen antamaan pisteet Kätlinille kun nousikin kohu kun mielivalta paljastui. Nyt selitellään "väärä video" livahti nettiin -mokalla.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuija kyllä pelaa itseään kovaa vauhtia ulos talosta.

Naurattaa kyllä kun tuolla yhdelläkin palstalla itkettiin silmiä päästä ja läheteltiin uutisvinkkejä lehdille kuinka kamalan teon BB teki kun laittoi vastoin kaikkia lakeja Kätlinin äänestykseen. Kuitenkin kyseessä oli vain tuotannon pikkumoka noissa videoissa.
 
Viimeksi muokattu:

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkähän takia Justiinan piti olla vielä koskematon, onhan tuo ollut talossa jo lähes viikon. Ja Justiinalla oli kaikki mahikset napata koskemattomuus päällikkökisassa.

No samapa tuo. Mutta onhan tuo uudelleen äänestyttäminen isompi moka kuin se, että "joku video livahti vahingossa nettiin".

En ole salaliittoteorian kannalla eli ei tässä kusetettu ole Kätliniä tai muitakaan, mutta ihan idioottimaistahan tuo.

Nyt nokkelimmat asukkaat esim. tietävät, ketkä alkujaan äänestivät Justiinaa. (kahteen kertaan kutsutut). Olisivat menneet vaan alkuperäisillä äänillä ja vaikka sitten noukkineet Justiinan turvaan äänistä huolimatta.

Edit: Lisäksi muuttunut tilanne näemmä vaikutti äänestyspäätöksiin. Jos Dana antoi ensin 2 pinnaa Justiinalle ja yhden Samille, niin eikö kakkoskerralla olisi Samin pitänyt nousta Justiinan paikalle kahden pinnan saajaksi ja se yksi piste sitten vaikka Kätlinille tms.
 

ditrim

Jäsen
Ärsyttää tuo naaraiden tapa kiljua aina kun Big Brother antaa jotain palkintoja. Primitiivistä toimintaa kaikin tavoin. Ehkä niille pitäisi antaa palkinnoksi siitä hyvästä pelkkiä banaaneja.

Kätlin voisi käyttää nyt sitä virolaista pelisilmäänsä ja antaa sitä hanuria jollekin. Vaikka sitten Asolle, niin ei tarvitsisi heidän piilossa äänestellä toisiaan. Kätlin ja Aso - match made in Viron risteily.

Ikävää että tuolta joutuu ensi äänestyksessä kaksi poistumaan. Nino varmaankin saa varmaan lähteä ruinaamaan sitä tupakkaa DTM:n jonoon. Hänen lähtökumppanikseen veikkailisin ylikilariherkkää Tuijaa, joka minun silmissäni nostaa osakkeitaan turhalla mälinällään. Tuija on juuri sellainen mimmi, jolle olisi ollut hauska vinoilla yläasteen tupakkanurkalla. Valitettavasti hänen "karismansa" ei todennäköisesti lumoa Suomen äänestävää kansaa.

Minun toiveeni olisikin, että Tuijan sijaan pois saisi lähteä Esa A, joka kaikessa kivuudessaan on kuitenkin varsin epäviihdyttävä. Sitä paitsi, muroEsa vaikuttaa kovin tyypilliseltä Mensan jäseneltä; harrastetaan vähän loogista ajattelua, laitetaan sopiva laatikko toisen perään ja sitten muuten ollaan niin saatanan kuutamolla kaikesta muusta elämästä.

Toivon että Tuija jää taloon viettämään sen sviittiyönsä Ason kanssa. Sinä iltana pitäisi olla tarjolla liikaa viinaa, että pääsimme todistamaan todellista taistelunmakuista sovintoseksiä ála Tuija & Aso.

Lisäksi toivon, että Jos Nino jää taloon, niin uutena asukkaana taloon tulisi joku todella vastenmielinen, tunnevammainen ja adebisimainen homo. Sellainen joka ottaisi Ninon takaapäin väkisin, samalla kuin bitchsläppittäisi tätä pitkin korvia ja antaisi lusikkaa oikein isän kädestä. Mitäs vinkui sitä ikäistäänsä homoseuraa. Sitä saa mitä tilaa.
 

J.Petke

Jäsen
Nyt nokkelimmat asukkaat esim. tietävät, ketkä alkujaan äänestivät Justiinaa. (kahteen kertaan kutsutut). Olisivat menneet vaan alkuperäisillä äänillä ja vaikka sitten noukkineet Justiinan turvaan äänistä huolimatta.

Saa olla aika saatanan nokkela jos pystyy yhdistämään nuo asiat toisiinsa. Ainakin ottaen huomioon sen, että eiväthän nuo muut tiedä miksi jotkut kutsuttiin kaksi kertaa kun heille ei Justiinan äänestämisestä mainittu. Ja ottaen huomioon tuon visailun tulokset niin aika huoletta saa olla.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saa olla aika saatanan nokkela jos pystyy yhdistämään nuo asiat toisiinsa. Ainakin ottaen huomioon sen, että eiväthän nuo muut tiedä miksi jotkut kutsuttiin kaksi kertaa kun heille ei Justiinan äänestämisestä mainittu. Ja ottaen huomioon tuon visailun tulokset niin aika huoletta saa olla.

No, ainakin Justiinaa äänestäneet luultavasti arvaavat. Kyllähän ne tuolla talossa ihmettelivät, että miksikäs sinne uudestaan jotkut menevät.

Eipä tuo silti paljon mihinkään vaikuta, vaikka arvaisivatkin. On arpapeliä toi häätöuhkaan joutuminen. Tuntuu, että asukkaat ovat paria poikkeusta lukuun ottamatta aika tuuliviirejä äänissään. Tyyliin toi sanoi mulle 10 minsaa sit pahasti, äänestänpä sitä. Ja sitten vartin päästä olisi taas joku muu, joka saisi äänen.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän Flintin tämänvuotinen virolaissuosikki on edellisvuotista kauniimpi ja fiksumpikin luultavasti. Ei tämä kuitenkaan mitään tälle ohjelmalle anna. Jos haluaa katsella söpöjä tyttöjä, voi etsiä kuvia vaikka netistä.

Mielestäni talon tulisi mielellään olla täynnä näitä sekopäitä, jotka tuntuvat vuodesta toiseen tulevan homokiintiöstä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Minun mielestäni tämä itku siitä että nuo ex-neuvostoliittolaiset kärsivät tietovisakysymyksissä on sikäli turhaa, että ihan vastaavasti he ovat hyötyneet merkittävästi siinä, että ovat saaneet slummitehtävään syntyperänsä myötä kotikenttäedun.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Itse olen uudella mantereella syntynyt, koulut käynyt ja yhteensä eri aikoina n.7 vuotta Suomessa asunut niin silti sain kysymyksistä 8 oikein. Jotenkin menee pohja Neuvostoliittosympatioilta kun kasakit, ryssät eikä virolaiset saaneet edes yhteensä niin montaa oikein. Wannabe mr.Kätlin/Kadi tullee kohta pitämään puolustuksen puheenvuoron.
 

krobbe

Jäsen
Sami valisti onneksi näitä tyhmempiään kertomalla, että Kekkonen oli se presidentti jolla oli hyvät suhteet Neuvostoliittoon ja neuvotteli ja vieraili usein Gorbatsovin luona.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Sami valisti onneksi näitä tyhmempiään kertomalla, että Kekkonen oli se presidentti jolla oli hyvät suhteet Neuvostoliittoon ja neuvotteli ja vieraili usein Gorbatsovin luona.

Oli se Kekkonen aika tekijä!

Tähänkin pätee se, että ei ole mitään merkitystä kuinka paljon tiedät asioista. Tärkeintä on olla vakuuttava ja se, ettei vastapuoli tiedä myöskään asioista juurikaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sami valisti onneksi näitä tyhmempiään kertomalla, että Kekkonen oli se presidentti jolla oli hyvät suhteet Neuvostoliittoon ja neuvotteli ja vieraili usein Gorbatsovin luona.

Itse uskon, että Esa A. pelaa ja tästä syystä vastasi tietokilpailuun heikosti. Ja voisin väittää, että herralla on aika pitäminen pokassa kun kuuntelee tämän tyyppistä keskustelua sivusta...

Itse olen miettynyt miten itse pärjäisi tuolla talossa ja olen tullut siihen päätelmään, että varsin huonosti. Ei noin tyhmien ihmisten kanssa voisi olla hiljaa. Siksi ihmettelenkin, miksi tuonne taloon ei olla tuotu muutamaa normaalia ihmistä vastapainoksi näille junnuille ja hölmöille. Esa A. on hyvä yritys, mutta hän on liian hyvä hallitsemaan tunteensa.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Itse olen miettynyt miten itse pärjäisi tuolla talossa ja olen tullut siihen päätelmään, että varsin huonosti. Ei noin tyhmien ihmisten kanssa voisi olla hiljaa. Siksi ihmettelenkin, miksi tuonne taloon ei olla tuotu muutamaa normaalia ihmistä vastapainoksi näille junnuille ja hölmöille. Esa A. on hyvä yritys, mutta hän on liian hyvä hallitsemaan tunteensa.

Luultavasti ns. normaalia porukkaa tuonne ei edes hae. Vai onko jossain ollut juttua paljon porukkaa haki esim. BB:n tähän tuottikseen?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Niin noh, yleensä suht normaalit 20-40 vuotiaat ihmiset ovat töissä tai opiskelevat ihan oikeasti...

Niin ja jos muutama normaali ihminen tonne hakee, niin eihän niitä valita juuri tuon "normaaliuden" vuoksi. Tylsiä olisivat, jos olisivat normalikäytöksisiä fiksuja ihmisiä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sehän nyt on selvää että tämä jatkoaika ja tämä keskustelu on täynnä toinen toistaan kovempia supermiehiä ja -naisia, jotka on fyysisesti ja henkisesti äärettömän vahvoja ja tietävät kaikesta kaiken ja vielä vähän enemmän. Niinhän se on aina ollut.

Tuo "nimeämissekaannus" on myös hyvä osoitus tämän tuotannon ammattitaidosta, ensiksi BB muka unohtaa kertoa asukkaille ettei Justiinaa saa nimetä (ei mainittu netin nimeämisuutisessakaan ettei saisi), sitten unohtuu väärä video nettiin, sitten unohtuu kertoa katsojille "sekaannuksesta" - vasta kun asiasta nousi kohu niin monta tuntia nimettyjen ilmoittamisen jälkeen väsätään kasaan selitys.

24/7 tilannetta tältä aamulta:


Valvomisrangaistus on sitten päättynyt, Minna, Sami ja Aso suoriutuivat tehtävästä loistavasti. Asolla ja Samilla on oli ainakin osan yöstä Nino ja Justiina seuranaan juttelemassa. Minna valvoi osan yöstä yksin, muutaman tunnin nukkunut Kätlin heräsi valvomaan ja juttelemaan Minnan kanssa. Aamulla Minna kertoi että oli muutaman kerran meinannut yön aikana nukahtaa. Minna kehuu edelleen että kuinka kiitollinen on siitä että Kätlin valvoi hänen kanssaan, olisi muuten varmaan nukahtanut.

Sampo saa tänään tehdä talossa jakoa jotenkin uusiksi, Sampon pitää siis vaihtaa 3 parasiittia slummiin ja 3 slummia paratiisiin. Veikkauksena Sampo pistää Mensan, Ragnarin ja Tuijan/Justiinan slummiin ja paratiisiin pääsee Sami, Kätlin ja Danan. En ihan osunut, mutta hyvin lähelle tuo meni oikein.
 
Viimeksi muokattu:

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Sehän nyt on selvää että tämä jatkoaika ja tämä keskustelu on täynnä toinen toistaan kovempia supermiehiä ja -naisia, jotka on fyysisesti ja henkisesti äärettömän vahvoja ja tietävät kaikesta kaiken ja vielä vähän enemmän. Niinhän se on aina ollut.
Onneksi löytyy myös toisen ääripään edustajia, jotka jaksavat kiihkeästi raportoida esim. 24/7 tilannetta tältä aamulta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös