Suomen Big Brother 2009

  • 1 143 877
  • 3 789

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Listataanpa tämän hetken suosikit flintin tapaan:

Miehet:


1.) Nino, talon ylivoimaisesti viihdyttävin asukki, toivottavasti voittaa koko kisan.
2.) Aso, hauska kaveri, joka harrastaa tilannekomiikka tahtomattaankin.
3.) Sami, hyvä asukki vaikka toi Kätlinin perässä roikkuminen tuokin huonoa mainosta miehelle itselleen sekä miehille yleisesti... Alentavan näköistä ''Samiiiiii, tuuks hieroo...''
4.) Esa A aka Muro, jostain syystä(nörtti) todella sympaattinen kaveri ja väliletkautukset ja pätemiset ovat mukiinmenevää viihdettä.
5.) Esa J, aika näkymätön, äijjäilyn vuoksi ei kuitenkaan talon 2-vähiten viihdyttävän asukin joukossa.
6.) Sampo, tapettia. Ei mitään annettavaa. Hus pois.
7.) Ragnar aka Fägnär, kuvottava ilmestys kaiken kaikkiaan... ''Mä oon oikeesti tosi mukava ja hyvä ihminen'' ''Mä en ikinä satuttais ketää ku oon nii täydellinen'' Huhhuh...

Naiset:

1.) Kätlin, on se vain niin helvetin hyvännäköinen ja Käpä osaa myös käyttää ulkonäköään hyvin hyödykseen. Vieläkin mieltä lämmittää ulkonäön hierominen muiden asukkaiden naamariin.
2.) Dana, jostain syystä tykkään Danasta, jokin vetää puoleensa. Tosi miellyttävä persoona nyt, kun Jabba the Hutista päästiin eroon.
3.) Justiina, ruma-emo, mutta vaikuttaa ihan selväjärkiseltä ja räjähdysherkältä nuorelta naiselta.
4.) Minna, ei niin vittumainen kuin muut naiset, eipä oikein muita perusteluita.
5.) Tuijja, ällöttävä huomion haku menkkojen kuulutuksella päällimmäisenä mielessä. Yök.
6.) Lotta, saatanan kiukuttelija ja mikäkin teeskentelijä. Kukaan peruskoulun käynyt ihminen ei voi olla noin tyhmä ellei sitten ole jälkeenjäänyt. Lotta ilmiselvästi esittää tyhmempää saadakseen sympatiaa kanssa asukeilta ja katsojilta.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Taas pistää melkein vihaksi tuotannon häikäilemättömyys.. aavistuksen omaisesti haiskahtaa maksettu mainonta tuossa Subway touhussa, että oikein työntekijöiden asuihin piti pukeutua ja kaikkea. Tuotetta ja firmaa on vaikea enää enempää ja selkeämmin alleviivata..

Toki Subway taitaa olla ohjelman pääsponsoreita, että raha ratkaisee..
 

J.Petke

Jäsen
Toki Subway taitaa olla ohjelman pääsponsoreita, että raha ratkaisee..

Nimenomaan. Ja ilman sponsoreita ei olisi koko ohjelmaa.

Itseäni on alkanut nyt ärsyttää se, että sitä tupakkaa ei voida asukkaille antaa. Röökikilarit on nähty jo ja itse en ainakaan nauti yhtään tuosta rutinasta tupakan suhteen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ja häh hä hää!! Kaunis poika Esa J:n pinna alkaa palaa!! Ensin sai huutia Turun munahaukka ja nyt sitten Nino jo useampaan otteeseen.. tätä lisää!!
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen myös päätynyt siihen että Lotta ei ole oikeasti niin tyhmä mitä yrittää esittää. Esimerkiksi viime talk showssa ei muka ymmärtänyt Vapun kysymystä ja teki ison numeron siitä että yksinkertainen kysymys meni "ihan ohi" ja "ei ymmärtänyt sanoja". Mikäs siinä, jos toimii.

Kätlinillä on kauniit hiustenpidennykset. Ei mul muuta.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ja häh hä hää!! Kaunis poika Esa J:n pinna alkaa palaa!! Ensin sai huutia Turun munahaukka ja nyt sitten Nino jo useampaan otteeseen.. tätä lisää!!

Omasta mielestäni Esa J oli viime viikolla vielä ihan täyttä tapettia, mutta nythän tuo alkaa olla viihdyttävä pikku hiljaa, kun hermo on herkässä. Vois tulla jo uudet jaot slummin ja paratiisin välille. Pahimmat hermoheikit voisi yhdistää ja laittaa kaikki slummiin. Esa J, Nino, Aso, Tuija.. Toisille vaan sit viinaa ja bileitä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Taas nähtiin koosteessa se Ninon puoli jonka takia olen vähän väliä sitä mieltä että tuon 30-vuotiaan kakaran saisi häätää talosta mitä pikimiten. Lotalta täyttä totta tuo mitä jutteli Ninosta. Nino on äärettömän itsekäs ja kiittämätön. Viihdyttävä mutta en missään nimessä antaisi tuollaisen voittaa.

Edelleen niistä valmentajien kehuista slummille tuli hyvä fiilis, hienoa nähdä tuollaista itsensä ylittämistä ja toimimista joukkueena.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tosin Ninolla oli ihan pointti tuossa illan koosteessa. Ei se ole mikään jänispassi, että Lotta ei juo kaljaa, joten hänen on aina saatava kaikki siiderit. Olen käsittänyt että ainakin Nino, Sampo ja Ragnar preferoivat siideriä vaikka voivat juoda kaljaa. Miksi heidän tulisi joutua lipittämään kaljaa aina koska Lotta juo ruoka- ja juomavammaisena aina siiderit?

Jos ei kalja maistu, niin olkoon sitten kuivin suin.

Tämä ei toki muuta sitä, että Nino kyllä ansaitsisi tukkapöllyä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tosin Ninolla oli ihan pointti tuossa illan koosteessa.

---- klik klik ----

Tämä ei toki muuta sitä, että Nino kyllä ansaitsisi tukkapöllyä.

Mä puhuin siitä tupakkaepisodista. Mä tosin ihmettelen miksei niitä juomiakin voisi jakaa niin että ne jotka juovat kaikkea ottavat mahdollisuuksien mukaan siten että ne nirsommat juojat saisivat ottaa niitä juomia mitä juovat. Tosin loppujen lopuksi aivan sama, Nino ja Lotta nyt saa ihan mistä vaan riidan keskenään aikaseksi.

Kuinkahan moni täällä pitäisi Ninoa edelleen hauskana jos kyseessä olisikin noin käyttäytyvä nainen.
 
Viimeksi muokattu:

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Mä tosin ihmettelen miksei niitä juomiakin voisi jakaa niin että ne jotka juovat kaikkea ottavat mahdollisuuksien mukaan siten että ne nirsommat juojat saisivat ottaa niitä juomia mitä juovat.
Noinhan tuolla ollaan tehty tähän saakka siitäkin huolimatta, että siideri tuntuu olevan valtaosan lempijuoma. Sitä lipittävät melkein kaikki bi-seksuaalit, homot ja naiset talossa ja on käynyt selväksi, että he joisivat siideria mielummin kuin olutta. Se, että joku pystyy juomaan jotain mikä ei ole omaa favourittea käy varmaan hetken, mutta kun BB-talossa ollaan aika kauan niin alkaahan se nyppimään kun yksi vie lempijuoman aina nokan edestä "kun mä en juo mitään muuta." Edelleen mikä on se osa tässä kompromisissa jonka Lotta tuo pöytään? Siinä missä muut tyytyvät juomaan kolme kuukautta juomaa mistä eivät varsinaisesti pidä ja luopuvat lempijuomastaan Lotan hyväksi, niin mitä Lotta tekee?

Itse henkilökohtaisesti ihmettelen kuka suomalaisia/ruotsalaisia esanssisiidereitä ylipäänsä juo, mutta makunsa kullakin.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Mä tosin ihmettelen miksei niitä juomiakin voisi jakaa niin että ne jotka juovat kaikkea ottavat mahdollisuuksien mukaan siten että ne nirsommat juojat saisivat ottaa niitä juomia mitä juovat.
Kyllä mua ainakin pistäis vituttamaan jos joku Ragnar joisi pelkästään juomia, joita mäki haluisin juoda, mut sit joutusin juomaan jotain toista laatua vain sen takia, että en ole niin nirso kuin Fägnar. Kyllähän sitä jollekin huipputyypille voisi antaa ihan mielellään hänen mielijuomansa, mutta en tosiaankaan jollekin Fägnarille. Nauratti mielettömästi kun Raksu angstas penkillä kun toiset meni juomaan mansikkalimen. Voi hitsi...

Slummilaisilla oli hyvä tsemppi päällä jenkkifutiksessa ja täytyy kompata Flinttiä siinä, että oli todella mieluisa tehtävä seurata.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Samihan kuumeni Ninolle ihan tosissaan tuossa. Minä luulen, että Ninon taktiikka on vetää niin ärsyttävästi tuota homorooliaan, että jollain palaa käpy. Mutta eipä taida oma kasetti kestää, kuten viime kauden homppelillakin kävi.

Mutta EsaJ:n avautuminen oli aika naurettava. Itse pitivät järjetöntä meteliä kännipäissään ja nyt aletaan sitten jeesustelemaan, kukas muu kuin Aso taustatukenaan....
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Taas nähtiin koosteessa se Ninon puoli jonka takia olen vähän väliä sitä mieltä että tuon 30-vuotiaan kakaran saisi häätää talosta mitä pikimiten. Lotalta täyttä totta tuo mitä jutteli Ninosta. Nino on äärettömän itsekäs ja kiittämätön. Viihdyttävä mutta en missään nimessä antaisi tuollaisen voittaa..

Jep, ristiriitaiset tunteet myös täällä tästä umpihåkanista. Välillä on semmoinen vaihe, että miehelle ei voi kuin nauraa ja se on parasta tv-viihdettä sillä hetkellä, mutta nyt on myös paljon tullut tätä kiukuttelua yms, lapsellista käytöstä.

Amerikkalainenfutis on ihan mielenkiintoinen tehtävä slumminasukkaille, mutta silti oma mielikuva siitä, että tämä wnb-selviytyjämuoto on päivä päivältä paskempi ainoastaan vahvistuu. Nykyisessä muodossa BB:tä viedään enempi "pelaamiseen" ja normaalieläminen jää siinä sivussa vähemmälle. Itse en tykkää.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Edelleen mikä on se osa tässä kompromisissa jonka Lotta tuo pöytään? Siinä missä muut tyytyvät juomaan kolme kuukautta juomaa mistä eivät varsinaisesti pidä ja luopuvat lempijuomastaan Lotan hyväksi, niin mitä Lotta tekee?

No eihän se tuokaan mitään kompromissia. Tasajakoonhan tuo aina yrittänyt perustua kun juomia on rajallisesti. Sekin on mietityttänyt että mikseihän niitä röökejä jaeta myös tupakoimattomille, niitähän voisi sitten vaikka käyttää kauppatavarana (esim juomia vastaan), nyt ne röökit näyttää aina menevän tupakoivilla ilman mitään kyseenalaistamista.

Samihan kuumeni Ninolle ihan tosissaan tuossa. Minä luulen, että Ninon taktiikka on vetää niin ärsyttävästi tuota homorooliaan, että jollain palaa käpy.

Minusta ei kuumentunut ihan tosissaan, otti kyllä jonkin verran kierroksia mutta ei käpy (en viittaa Kätliniin) ollut vielä lähellekään tulessa. Jos katsoi siinä tilanteessa Samin silmiä niin ne eivät missään vaiheessa näyttäneet raivoa, myös puhe oli edelleen täysin hillittyä vaikka kehonkieli oli jo jossain määrin uhkaava. Samilla oli mielestäni vielä kontrolli hyvin mukana.

Amerikkalainenfutis on ihan mielenkiintoinen tehtävä slumminasukkaille, mutta silti oma mielikuva siitä, että tämä wnb-selviytyjämuoto on päivä päivältä paskempi ainoastaan vahvistuu. Nykyisessä muodossa BB:tä viedään enempi "pelaamiseen" ja normaalieläminen jää siinä sivussa vähemmälle. Itse en tykkää.

Se oli ihan kivaa seurattavaakin kun flunssasena kuumeessa sairaslomalla katseli niiden rehkimistä, kiva kun oli toimintaa. Mutta en minäkään tästä ns BB:n selviytyjä versiosta tykkää, vaikka tuo slummi onkin osoittanut omat mielikuvani mm Kätlinistä (tarvittaessa kaikkea muuta kuin prinsessa) ja koko muunkin porukan henkinen kovuus on ollut nähtävissä, varsinkin kun Jelena on joukosta poissa niin tuo porukka on puhaltanut hienosti yhteen hiileen. Se oikea BB-elämä on tuolta tuon kahtiajaon takia poissa, ihmissuhteet ei muodostu normaalisti vaan ulkopuolelta ohjataan tuota suhteellisen vahvasti.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No eihän se tuokaan mitään kompromissia. Tasajakoonhan tuo aina yrittänyt perustua kun juomia on rajallisesti. Sekin on mietityttänyt että mikseihän niitä röökejä jaeta myös tupakoimattomille, niitähän voisi sitten vaikka käyttää kauppatavarana (esim juomia vastaan), nyt ne röökit näyttää aina menevän tupakoivilla ilman mitään kyseenalaistamista...

Kerrankin olen samaa mieltä. Jokaiselle samanlaiset kassit juomia ja tupakkaa juhlahetkinä. Olisi mielenkiintoista seurata ihmisten kaupankäyntiä ja heidän todellisia mieltymyksiä. Mahtaisiko Lottakin juoda olutta kun siiderit loppuvat?

Mielestäni tuotannon pitäisi nyt yhdistää ryhmä ja katsottaisiin miten nukkuminen sujuisi taas samassa sängyssä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Samihan kuumeni Ninolle ihan tosissaan tuossa.

Flinkkarin kanssa samaa mieltä, että eihän tuossa mitään järjetöntä kävyn palamista tapahtunut. Lähinnä semmoista henkistä yliotetta "tuu vaa tänne haluun kattoo sua silmiin" :)

Pano-Esa taas on siinä tilanteessa, että saatta ihan oikeasti ärähtää jollekkin jos sama tahti jatkuu slummin puolella.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Mitä niitä koosteita olen tässä pari ehtinyt näkemään viikolla, niin joko sillä Tuijalla on (röökinkatkuinen-)flunssa, tai sitten sillä on luonnostaan aivan saakelin ärsyttävä ääni. Eihän sellaista oikeasti kukaan jaksaisi kuunnella yhtään enempää kuin olisi pakko.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
24/7 alkoi päällikkökisa, kyseessä on yleistietovisa jossa on 10.kysymystä. Tasapisteissä tulee uusinta parhaiden kesken, jossa yksi kysymys.

Tässä kysymykset:
1. Mikä on Japanin toiseksi suurin saari?
2. Mikä on Suomessa yleinen nopeusrajoitus taajama-alueella?
3. Kenen artistin superhitti on Sandstorm?
4. Mistä sanoista tulee maataloudessa käytettävä yhdistelmä AIV?
5. Mikä oli myydyin kotimainen levy Suomessa vuonna 2008?
6. Kuka oli Suomen ensimmäinen presidentti?
7. Mikä on toutain?
8. Kuinka monta USA:n dollaria on 50 000 euroa?
9. Mikä on USA:n pääkaupunki?
10. Mikä kirjainyhdistelmä tarkoittaa amerikkalaisessa jalkapallossa pelinrakentajaa?

4 ja 7 kysymyksiin en osaisi vastata, muihin tulisi vastaus sen näkee sit olisiko mennyt oikein, 6 on puhdas arvaus
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä niitä koosteita olen tässä pari ehtinyt näkemään viikolla, niin joko sillä Tuijalla on (röökinkatkuinen-)flunssa, tai sitten sillä on luonnostaan aivan saakelin ärsyttävä ääni. Eihän sellaista oikeasti kukaan jaksaisi kuunnella yhtään enempää kuin olisi pakko.

Kyllä sillä tuntuu ihan luonnostaan olevan sellainen ääni. Pienellä naisella on kato niin tiukat paikat että äänikään ei lähde kunnolla...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämän viikon päällikkökilpailu on tietovisa, jossa kymmenen kysymystä.

1. Mikä on Japanin toiseksi suurin saari?
2. Mikä on Suomessa yleinen nopeusrajoitus taajama-alueella?
3. Kenen artistin superhitti on Sandstorm?
4. Mistä sanoista tulee mm maataloudessa käytetty lyhenne AIV?
5. Mikä oli myydyin kotimainen levy Suomessa vuonna 2008?
6. Kuka oli Suomen ensimmäinen presidentti?
7. Mikä on toutain?
8. Kuinka monta USA:n dollaria on 50000 euroa?
9. Mikä on USA:n pääkaupunki?
10. Mikä kirjainyhdistelmä tarkoittaa amerikkalaisessa jalkapallossa pelinrakentajaa?

Kysymykset 1,5 ja 10 en tiennyt, muut kyllä. Valuuttakysymyksessä meni n 3000 dollaria harhaan.

Mielenkiinnolla odotetaan saako Lotta yhtään oikein. Ja että löytyykö Esa A:lle todellista haastajaa kilpailun voittajaksi.

EDIT: Flintti näköjään sairaan nopee :)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
24/7 alkoi päällikkökisa, kyseessä on yleistietovisa jossa on 10.kysymystä. Tasapisteissä tulee uusinta parhaiden kesken, jossa yksi kysymys.

Voisin heittää heti veikkauksen että Lotasta ei tule BB-talon päällikköä tällä viikolla...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

Schadowan

Jäsen
Flinkkarin kanssa samaa mieltä, että eihän tuossa mitään järjetöntä kävyn palamista tapahtunut. Lähinnä semmoista henkistä yliotetta "tuu vaa tänne haluun kattoo sua silmiin" :)

Pano-Esa taas on siinä tilanteessa, että saatta ihan oikeasti ärähtää jollekkin jos sama tahti jatkuu slummin puolella.

Mun mielestä taas selkeä kilahtaminen. "Tässä talossa on väkivaltanen käyttäytyminen kiellettyä, joten tuu tänne ja kato mua silmiin"tms.. Ja siis kaikkihan tuossa ympärillä olivat vähän vaikeana. Sami lähti vielä kävelemään ulos tilanteesta (ei "pelastanut" tilannetta jollain läpällä tms) ja muut jäivät hiljaa istumaan. Ja muutenkin Sami ja Aso puhuivat jakson aikana, että "vittu ku mä pääsen tonne toiselle puolelle ni mä näytän". Pientä ylireagointia? Mutta kiva kun jotain tunnekuohua on puolelta tai toiselta, noin sen pitääkin mennä.

Nino kyllä ottaa kaiken irti paratiisipuolella (pientä, ehkä tahatontakin, vittuilua slummilaisille, makoilee heidän rajan toisella puolella ja nauraa sitä lutkamaista nauruaan), ja niinhän sen pitääkin mennä. Huvittavaa kyllä, että sielläkin sai valituksen aikaan röökistä:) Kaikki on suhteellista. Mutta onhan tuo Ninon meininki pääosin aika hauskaa katsottavaa, "hieman" heittelee nuo olotilat.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voisin heittää heti veikkauksen että Lotasta ei tule BB-talon päällikköä tällä viikolla...

Ja minä yhtä helposti, että Esa A todennäköisesti tulee olemaan seuraava BB päällikkö.

Tänään saa tuntea taas olonsa tyhmäksi. Itse tiesin noista vastauksista varmasti 4 ja dollarimäärä heitti 1645 eurolla. Onkohan tavoitteena edes ollutkaan tietää, mikä on tarkkamäärä vai riittäisikö tuokin osumatarkkuus jo?

En tiennyt yleisintä nopeusrajoitusta taajamassa. Musiikkimaailman tapahtumia en niin paljoa seuraa että olisin myöskään tiennyt viime vuoden ostetuimman kotimaisen levyn. Suomen presidentit osaisin varmasti luetella nimeltä kaikki, mutta niiden järjestyksessä on sen verran hakemista itselläni, että ensimmäinen presidentti ei tänään tullut mieleeni. Amerikkalaisesta jalkapallostakaan ei itselläni ole mitään hajua, joten enpä tiennyt tuohon viimeiseen kysymykseenkään vastausta.

AIV-rehuun minulla on vastaus, mutta en tiedä onko se varmasti oikea vastaus. Siihen oikeaa vastausta odottelen.

Minulla siis ainakin 4 oikein ja mikäli AIV-rehu menee oikein niin 5 ja riippuen siitä minkälaisella osumatarkkuudella olisi pitänyt eurot dollareiksi muuttaa niin 6.

Mistä voisin syyttää itseäni huonosta yleistietämyksestä on noiden presidenttiemme järjestys. Pitäisi varmaan opetella ne, niin ei näyttäisi niin tyhmältä. Yleisin nopeusrajoitus taajamassa on siinä rajoilla kuuluuko se yleistietämykseen vai ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös