Suomen Big Brother 2009

  • 1 143 840
  • 3 789

J.Petke

Jäsen
Ajatelkaa, jos Sami Aaltonen vaihdettaisiin ohjaajana päittänsä Flinstoneen. Voisi draamaan kaari hieman lopahtaa ja kamerassa olisi pelkästään Iina/Soturiprinsessa/Kadi/Kätlin.

Heh.

Otetaas ykköskameraan Kätlin. Kakkoskameraan voitais ottaa söpö Käpä. Kolmoskamera vois kuvata vaikka aurinkoista Kätiä. Virtanen voi suunnata kameransa Käkken ihanan letkeään lantioon. Seitsemäs kamea kuvaamaan Käggylsgeinenin ihania varpaita. Ysikamera kuvaamaan Kätksihakslitynytlinkutkinnylutkinin ihanaa hymyä. Ai loppuko kamerat jo?

Tämä porukka vaikuttaa siltä, että mitään ihmeellisiä kahta kuppikuntaa tuskin tullaan näkemään. Porukka tulee ainakin vielä hyvin toimeen keskenään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jos haluat nähdä ryhmähengen muodostumista, niin suosittelen alkamaan valmentamaan junnuja jossain joukkueurheilussa. TV:seen tuollainen taas on liian tylsää.

Miksi pitäisi alkaa, ehkäpä minulla on siitä jo kokemusta. No mene sinä katselemaan sitä riitelyä ja tappelua vaikka naapurin nakkikiskalle, jos olet oikein rohkea niin voit vaikka mennä itsekin mukaan sinne riitaa hastaamaan. Se kun on niin tavattoman jännää. Mikseihän näitä nakkikiska tappeluja ja riitoja ole tuo jumalainen ideariihi Sami Aaltonen keksinyt jo alkaa kuvaamaan, Sergei olisi ainakin varma tilaaja tuolle.

Kenties sinulle prioriteetti on nähdä Iina/Soturiprinsessa/Kadi/Kätlin/whatever sohvalla ja silloin tällöin keikistelemässä. Minua ei kiinnosta ventovieraiden keskenäinen halailu ja katsella miten he tappavat aikaa.

Missä minä olen sanonut noin? Ja kyllä silloin tällöin pieni keikistely ja silmäruoka tuonne on ihan piristävää. Vaihtelevat viikkotehtävät ja erilaisten ihmisten sopeutuminen toimimaan keskenään on tärkeitä, loppujen lopuksi mielenkiintoiset asukkaat on ne jotka pitää mielenkiinnon yllä.

Ajatelkaa, jos Sami Aaltonen vaihdettaisiin ohjaajana päittänsä Flinstoneen. Voisi draamaan kaari hieman lopahtaa ja kamerassa olisi pelkästään Iina/Soturiprinsessa/Kadi/Kätlin.

Niin ajatella. Tuota jumalaista Sami Aaltosta parempaa ideoijaa ei ole olemassakaan, siitä oli mm viime kausi mitä parhain näyttö.
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ensimmäisen viikon perusteella voisin laittaa asukkaat parmmuusjärjestykseen. Tässä vaiheessa talossa on vielä niin paljon väkeä, joten erottelen miehet ja naiset.

Miehet: 1. Sami 2. Aso, 3. EsaJ 4. Nino 5. EsaA 6. Sampo 7. Ragnar

Naiset: 1. Minna 2. Dana 3. Terttu 4. Kätlin 5. Lotta 6. Jelena 7. Tuija

EDIT: Jelenan rintsikoiden kuppikoko on kuulemma DD, Tuijalla AA.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
No mitä jännää siinä riitelyssä on? Ja mikset sinä halua nähdä ryhmä- ja me-henkeä? Minusta tämän ohjelman yksi mielenkiintoisimmista asioista on tuo ryhmän sisäisen dynamiikka ja sen syntymisen seuraaminen.

Kuten itsekin sanoit, niin BB:n yksi mielenkiintoisimmista puolista on se, että pääsee katsomaan, miten tuollainen poppoo toimii keskenään. Aluksi kaikki on niin kaveria niin kaveria ja sitten pikkuhiljaa alkaa tulla säröjä, kun opitaan tuntemaan toisia paremmin.

Eli ainakin minun mielestäni nuo konfliktit ovat mielenkiintoisia, mutta onhan tässä monia muitakin puolia.

Itse toivon, että tämä slummi -tehtävä kestää pitkään. Tällöin saamme kaksi eri joukkuetta; voimme seurata miten nämä tiimit kehittyvät keskenään ja suhteessa toisiinsa. Toisaalta, tuskin BB:n tuotannossa on kiveenhakattu tämän osuuden kesto. Jos homma toimii niin sitä voidaan jatkaa ja jos tehtävä on todella tylsä niin voidaanhan se tehtävä lopettaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En ymmärrä tämän tehtävän dissausta. Itse odotan sitä ainakin mielenkiinnolla. Hyvin toteutettuna se saattaa melkoiset konfliktit ja hajoamiset tuonne taloon ja siinähän sitä seuraamista vasta sitten riittääkin! Mikäli toteutuu hyvin niin toivottasti jatkuu pitempäänkin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joku Lottakin kuukaudeks karuihin oloihin slummiin niin siinä olis viihdettä kerrakseen! Ensisijaisen tärkeää on kuitenkin osata valita oikeat henkilöt oikeille puolille. Esimerkiksi Terttu, jolle nälkäjonokin on jo entuudestaan tuttu tulisi ehdottomasti sijoittaa Paratiisin puolelle kuten myös Mister Mensa jolle esimerkiksi bilettäminen ei ole niin tärkeää ja joka todennäköisesti pärjäisi ihan hyvin karummissakin oloissa. Pelko on vaan iso sen suhteen että käy samalla tavalla kuin Salareissakin on totuttu. Potentiaalia olisi mutta sitä ei osata hyödyntää.
 
Häiritsee koko Vappu Pimiä! On kyllä harvinaisen paska ja ärsyttävä juontaja.


Täysin samaa mieltä. Erityisesti viime kauden jakson, jossa Vappu vaati Nikon "hyökkäyksen" kohteeksi joutuneen neidin tilittämään tuntojaan, jälkeen. Ei minkäänlaista tilannetajua tai toisen ihmisen kunnoittamista.

Ja lisäksi se höröttää typerästi.
 
Miehet: 1. Sami 2. Aso, 3. EsaJ 4. Nino 5. EsaA 6. Sampo 7. Ragnar

Naiset: 1. Minna 2. Dana 3. Terttu 4. Kätlin 5. Lotta 6. Jelena 7. Tuija


Pistänpä minäkin oman listaukseni nähdyn perusteella.

Naiset:
1. Minna. Suht asiallinen, ihan jees näköinen, eikä mikään vatipää.
2. Dana. Ei juuri negatiivista sanottavaa hänestä. Paitsi se selän takana vinkuminen.
3. Kätlin. Periaatteessa ihan jees, mutta eilen näytetyssä jaksossa rupesi ärsyttämään se pikkupöksyissä pyöriminen. Onko se niin helvetin vaikeaa laittaa housuja jalkaan? Paitsi jos haluaa esitellä itseään.
4. Lotta. Voi luoja sentään mikä ihmisen lapsi maailmaan on laskettu.
5. Terttu. Ihan alussa pidin hyvänä persoonana, mutta nyt alkaa tympimään. Kyselee muilta asukkailta kaikenlaista, mutta silti ei kuuntele heidän vastauksiaan. Ärsyttävää.
6. Jelena. Melko vähä-älyinen ja ärsyttävä hösöttäjä.
7. Tuija. Ihmisellä ikää 20+ ja tuulettelee kuin joku yläasteikäinen kuultuaan 27-32-vuotiaiden miehen ja naisen hipelöineen toisiaan. Lisäksi sillä on ärsyttävä ääni.

Miehet:
1. Nino. Tulee ihan mieleen Kummeli Kultakuumeen Janne-Petteri Broman. Mielestäni huvittavin hahmo tällä hetkellä. Esim. kommentti Sampolle: "Et sä voi pitää mua täällä selibaatissa koko aikaa." Tai pk-huoneessa: "Voit sä hankkia mulle miehen tänne." Sekä tietysti tuo kuuluisa juomien selvittäminen pk-huoneessa, johon meni aikaa noin 5 minuuttia.
2. Esa A. Tyynen rauhallinen, oli tilanne mikä tahansa. ÄO samaa tasoa kuin talon naisilla yhteensä.
3. Esa J. Ihan ok perustyyppi. Ei negatiivista sanottavaa.
4. Sami. Pätee samat sanat kuin Esa J:hin.
5. Aso. Tosimies ei ole tuonut taloon juuri mitään.
6. Ragnar sekä Sampo. Molemmat yhtä ärsyttäviä himpuloita, joissa ei ole minkäänsortin persoonaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...No mitä jännää siinä riitelyssä on? Ja mikset sinä halua nähdä ryhmä- ja me-henkeä? Minusta tämän ohjelman yksi mielenkiintoisimmista asioista on tuo ryhmän sisäisen dynamiikka ja sen syntymisen seuraaminen.

BB on tirkistely ohjelma, jossa ihmiset haluavat nähdä toisten ihmisten tekevän yleensä tabuja asioita. Näitä on mm. alastomuus, seksin harrastaminen, pieriminen, tyhmyys, hermojen pettäminen jne. Tämän ketjun perusteella näitä asioita on tirkistelty ensimmäisen viikon ajan.

Seuraavaksi tirkistellään miten erilaisten ihmisten psyyke kestää painetilaa eli miten se että joutuu "huonoihin" oloihin (=kesämökille) vaikuttaa ihmisiin. Tehtässä tulee esiin erilaisia tunteita mm. kateus toisen onnesta, huono omatunto omasta onnesta jne. sekä kyky toimia näiden tunteiden kanssa yhteistyössä. Kuinka moni talon väestä muistaa, että luultavasti joskus tuokin tehtävä loppuu ja porukka elää yhteiselämää taas.

Tässä tehtävässä nimenomaan seurataan sitä ryhmähengen syntymistä paineen alla, vähän kuin armeijan metsäleirillä. Itse laittaisin selvästi enemmän painetta psyykkeelle, tällöin nämä kameran edessä pyörähtelijät joutuisivat todelliseen testiin. Löytyisi se oikea ihminen naamion takaa. Vilua, kosteutta, vähän unta ja ruokaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Seuraavaksi tirkistellään miten erilaisten ihmisten psyyke kestää painetilaa eli miten se että joutuu "huonoihin" oloihin (=kesämökille) vaikuttaa ihmisiin. Tehtässä tulee esiin erilaisia tunteita mm. kateus toisen onnesta, huono omatunto omasta onnesta jne. sekä kyky toimia näiden tunteiden kanssa yhteistyössä. Kuinka moni talon väestä muistaa, että luultavasti joskus tuokin tehtävä loppuu ja porukka elää yhteiselämää taas.

Tässä tehtävässä nimenomaan seurataan sitä ryhmähengen syntymistä paineen alla, vähän kuin armeijan metsäleirillä. Itse laittaisin selvästi enemmän painetta psyykkeelle, tällöin nämä kameran edessä pyörähtelijät joutuisivat todelliseen testiin. Löytyisi se oikea ihminen naamion takaa. Vilua, kosteutta, vähän unta ja ruokaa.

Niin minä olen sanonut että yksittäisenä tehtävänä tämä on jees (psyykkeen kokeilua), mutta mitä pidemmälle sitä venytetään niin sitä vähemmän siitä mielestäni saadaan irti, siitä tulee rutiinia. Asukkaat on keinotekoisesti erillään ja se normaali kanssakäyminen jää kokonaan pois, tällä jätetään ison porukan hyödyistä paljon hyödyntämättä - hypätään niin kuin suoraan siihen kun talossa on vähemmän väkeä. Ei siellä slummissa varmaan kivaa ole ja virikkeet on vähissä, siinä sitten seurataan kuinka likaiset ja väsyneet asukkaat kärvistelevät eivätkä jaksa tehdä mitään ylimääräistä siihen mitä BB tarjoaa. Joku asukkaista ehkä hajoaa, joku ehkä jopa luovuttaa mutta suurin osa ei - aivan kuten armeijassa. Ihminen kun on varsin sopeutuvainen. Tuo ehdottamasi vähän unta on tämän ohjelman kuolema ja se on typerintä mitä voidaan tehdä. Se on niin nähty kun taloon on aikasemmilla kausilla määrätty päiväunikielto - väsyneet asukkaat eivät ole viihdyttäviä, pikkuhiljaa se aktiivisinkin ilopilleri ja kameran edessä pyörähtelijäkin väsyy ja sitten vaan makoillaan ja odotellaan jos BB on keksinyt jotain, jos ei ole niin sitten makaillaan väsyneinä tekemättä mitään.

Varmaan ne slummilaisten nimeämiskilpailutkin on jotain laske 15000 mutteria ja siirrä ne ämpäristä toiseen tai jotain vastaavaan "jännää" tekemistä. Kuten aikanaan nähtiin klemmaritehtaalla.

Edit: jaahas BB-uutisten perusteella asukkaita "hämätään" edelleen ja jatketaan jo viime viikolta tuttua hemmottelua, eli jälleen lienee edessä bileet. Onpa tämä jännää, niitä bilettäviä asukkaita ei oltu vielä nähtykään - varsinkin kun tuo jatkunee paratiisin asukkailla myös jatkossa.
 
Viimeksi muokattu:

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Jaa, tämän vuoden BB ei ollutkaan BB vaan maikkarin hirmuinen kosto eli:

Suuri seikkailu extream-version...

Samat ainekset, tää vaan on kustannutehokkaampi versio. Voitat kisan= kivemmat elinolot, enemmän ruokaa ja alkoholia.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsekin voisin listata lempparit uudestaan 1. viikon päättymisen kunniaksi:

Miehet:

1.) Nino - Huikea jamppa. Todella hauskaa läppää ja todellinen ilopilleri.
2.) Sami - Lähes yhtä viihdyttävä kuin Nino, loistava valinta taloon.
3.) Esa A - Aluksi ihmettelin kaverin virkaa talossa, mutta on pikku hiljaa nostanut profiiliaan.
4.) Aso - Ei mitenkään erikoinen asukki, mutta parempi kuin muut listaamattomat miehet.
5.) Esa J - Ponimies on itseasiassa aika viihdyttävä hahmo, mutta täysin tahattomasti :D
6.) Ragnar - Tämmöinen kaveri on nähty jo BB:ssä, parempana versiona(Sauli). Jotenkin etova persoona.
7.) Sampo - En pidä, jotain väärää kaverissa...


Naiset:

1.) Kätlin - Vähän kyllä ketuttaa listata Kätlini ensimmäiseksi suosikiksi naisista(kiitos Flintin... ;D), mutta minkäs sille mahtaa, kun kyseessä on noinkin hurmaava persoona. Erityisesti mieltä lämmittää oman ulkonäkönsä pönkittäminen toisten tyttöjen kustannuksella.
2.) Minna - Todella vahva persoona, prototyyppi ''vahvasta naisesta''. Plussaa petihommista.
3.) Dana - Symppiksen oloinen tytsy, mutta ei tosissaan mikään lemppari, muut talon naiset lähinnä vituttavat, siksi Dana on näin korkealla listallani.
4.) Jelena - Kaikessa vittumaisuudessaankin on vähemmän ärsyttävä kuin muut listaamattomat naiset.
5. - 7.) Lotta, Tuija ja Terttu - Näitä en osaa laittaa järjestykseen, kerta kaikki ovat helvetin ärsyttäviä tyyppejä. Lotta on wannabe-hyvännäköinen ja uskoo kovasti omaavansa, jotain sanottavaa. Tuija taas on lähinna kuvottava naisen kuvatus miehen mörinällä, kun taas Terttu raamattukiihkossaan saa kylmänväreet viipimään selkäpiitä pitkin.


Päivitetään seuraavalla viikolla :)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Inhokkejakin alkaa löytyä. Tertun "ilman katkeruutta" episodi kun Dana pyysi hierontaa oli surkuhupaisa osoitus katkerasta tilityksestä. Ja sitten se jatkuva uskonnollinen höpötys saa vain karvat pystyy. Uskokoot mihin haluaa mutta tuollainen tuputtaminen on perseestä - eikös BB säännöissäkin ollut jotain mainintaa politiikasta ja uskonnosta, ja nimenomaan siten että se kuuluu ns kiellettyihin aiheisiin. Terttu saisi siis hiihdellä mahdollisimman pikaisesti ulos, myös Nino on alkanut pikku hiljaa ärsyttämään. Eilinen Talk Showssa nähty juomien jako juttu toki oli hauskaa katsottavaa mutta pääsäntöisesti Ninoa ei oikein jaksa. Niin juu, myös Tuija sairaskertomuksineen saisi poistua samalla oven avauksella Tertun kanssa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin minä olen sanonut että yksittäisenä tehtävänä tämä on jees (psyykkeen kokeilua), mutta mitä pidemmälle sitä venytetään niin sitä vähemmän siitä mielestäni saadaan irti, siitä tulee rutiinia. Asukkaat on keinotekoisesti erillään ja se normaali kanssakäyminen jää kokonaan pois, tällä jätetään ison porukan hyödyistä paljon hyödyntämättä - hypätään niin kuin suoraan siihen kun talossa on vähemmän väkeä. Ei siellä slummissa varmaan kivaa ole ja virikkeet on vähissä, siinä sitten seurataan kuinka likaiset ja väsyneet asukkaat kärvistelevät eivätkä jaksa tehdä mitään ylimääräistä siihen mitä BB tarjoaa. Joku asukkaista ehkä hajoaa, joku ehkä jopa luovuttaa mutta suurin osa ei - aivan kuten armeijassa. Ihminen kun on varsin sopeutuvainen. Tuo ehdottamasi vähän unta on tämän ohjelman kuolema ja se on typerintä mitä voidaan tehdä...

Kysymys on siitä mitä haluaa nähdä. Itseäni ei kauheasti kiinnosta katsella kun ihmiset "pyörähtelevät" kameran edessä, tehden lapsellisia temppuja tai kertoen vielä lapsellisempia juttuja. Jos joku haluaa katsoa seksiä tai alastomuutta, niin siihen on omat lähteensä netissä, ei tarvitse kytätä 24/7.

Minulle BB on ihmislaboratorio, missä katsotaan miten ihmiset suhtautuvat heille vieraisiin asioihin. Tuotannon pitäisi paineistaa osallistujia jatkuvasti erityyppisillä asioilla ja todella hakea sitä ihmistä näiden meikkien, kampausten ja hauskojen silmälasien takaa. Mutta se ei myy, koska sinä ja muut 24/7:n ostajat, haluatte nähdä hauskan Kätlinin pyörähtelyjä sekä Kauniit ja Rohkeat tyylistä suhdedraamaa eli sitä muovista elämää mitä tämä formaatti edustaa.

Ymmärrän, ettei ehdottamaani tyyliä voi toteuttaa, koska se nostaisi Suomessa metelin ihmisten kohtelusta.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilinen Talk Showssa nähty juomien jako juttu toki oli hauskaa katsottavaa mutta pääsäntöisesti Ninoa ei oikein jaksa. Niin juu, myös Tuija sairaskertomuksineen saisi poistua samalla oven avauksella Tertun kanssa.

Itseä rupesi samat asiat eilistä talkshowta katsoessa v*tuttamaan. Miten voi olla niin hankala selittää juomien jakaminen? No muuten se Nino on ihan hauska tapaus. Ja vielä enemmän ärsytti se, kun tuo kerava-riihimäki akselin hirveä ilmestys rupesi uskovaisakan kanssa riitelemään jostain astioidenpesusta. Rasittavia henkilöitä. Toivottavasti kerava-riihimäki ja uskovainen lentää pihalle ensimmäisinä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kysymys on siitä mitä haluaa nähdä. Itseäni ei kauheasti kiinnosta katsella kun ihmiset "pyörähtelevät" kameran edessä, tehden lapsellisia temppuja tai kertoen vielä lapsellisempia juttuja. Jos joku haluaa katsoa seksiä tai alastomuutta, niin siihen on omat lähteensä netissä, ei tarvitse kytätä 24/7.

Ja tuotako minä olen toivonut? Kuinkahan monta kertaa mä olen sanonut että mua ei vois vähenpää kiinnostaa joku väsynyt peiton heiluttelu ja jos haluaisin sellaista katsoa siihen on parempiakin lähteitä, olen todennut että välillä se silmäruoka ja pieni keikistely on ihan piristävää. Tuo silmäkarkki on silti vain pieni lisä, ei SE juttu joka tätä saa katsomaan.

Minä en edelleenkään keksi mitä mielenkiintoista saadaan aikaiseksi jatkuvalla kurjistelulla (johon ilmeisesti viittaat kun toteat ettei voida toteuttaa kun esiin nousisi ihmisten kohtelu)? Saako se oman kurjan elon tuntumaan vähän paremmalta kun jollain on vielä kurjempaa? Se sisällä asuva pikkuinen sadisti saa ilmeisesti jotain tyydytystä kun asukkaita kiusataan? Minä en ole tuon viehätystä oikein löytänyt, hetkellisesti ihan mielenkiintoista nähdä kun psyykettä koetellaan mutta ei se kurjistelu ainakaan minua pidemmän päälle viehätä.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Minä en edelleenkään keksi mitä mielenkiintoista saadaan aikaiseksi kurjistelulla? Saako se oman kurjan elon tuntumaan vähän paremmalta kun jollain on vielä kurjempaa? Se sisällä asuva pikkuinen sadisti saa ilmeisesti jotain tyydytystä kun asukkaita kiusataan? Minä en ole tuon viehätystä oikein löytänyt, hetkellisesti ihan mielenkiintoista nähdä kun spyykettä koetellaan mutta ei se kurjistelu ainakaan minua pidemmän päälle viehätä.

Kysymys on psyykkisestä paineesta, mitä mielestäni pitäisi luoda tuonne taloon. Viime vuosien touhut ovat olleet lastentarhaleikkejä, joiden seurauksena ei tapahdu oikein mitään. Väitän, että hyvin tehtynä elämän yksinkertaistaminen toisi monista osallistujista paljon esiin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kysymys on psyykkisestä paineesta, mitä mielestäni pitäisi luoda tuonne taloon. Viime vuosien touhut ovat olleet lastentarhaleikkejä, joiden seurauksena ei tapahdu oikein mitään. Väitän, että hyvin tehtynä elämän yksinkertaistaminen toisi monista osallistujista paljon esiin.

Niin sitä painetta voidaan luoda ja välillä siimaa voidaan kiristää, mutta edelleenkin jatkuvana se on pelkästää tylsää. Mitä vähemmän tuolla on virikkeitä ja mitä kurjempaa sen vähemmän nuo asukkaat loppujen lopuksi jaksavat. Tuotakin pitää osata käyttää kohtuudella.

Mitä sinä toivot tuolla näkeväsi ja mitä toivot sillä kurjistelulla tuolla saavutettavan?
 

Travel Boss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, RU-38, NHL
Häiritsee koko Vappu Pimiä! On kyllä harvinaisen paska ja ärsyttävä juontaja.

Samaa mieltä toveri palstalainen!!
Pimiästä huokuu vastenmielisen ylpeä olemus.
En tiedä tuleeko muille samanlaisia viboja, mutta ihan kuin hänellä olisi kauhea tarve tuoda itseään ja nokkeluuttaan esiin muka sukkelilla letkautuksillaan, jotka yleensä halventavat kilpailijoita ja joille hyvin opetettu studioyleisö aina nauraa. Lausahdukset ovat kuitenkin aina niin ennakkoon mietityn oloisesti esitetty, ettei niissä ole ripaustakaan Pimiän omaan tilannetajua.

Yleisesti ottaen eilisessä talkshowssa minua häiritsi Vapun kilpailijoille esittämät kysymykset, jotka minusta tuntuivat liittyvän paljolti päiväkirjahuoneessa kerrottuihin asioihin. Mielestäni päiväkirjahuoneen tarkoitus on että kilpailija saa purkaa tuntojaan ilman että muut saavat niistä tietää.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Yleisesti ottaen eilisessä talkshowssa minua häiritsi Vapun kilpailijoille esittämät kysymykset, jotka minusta tuntuivat liittyvän paljolti päiväkirjahuoneessa kerrottuihin asioihin. Mielestäni päiväkirjahuoneen tarkoitus on että kilpailija saa purkaa tuntojaan ilman että muut saavat niistä tietää.

Hyvä pointti, ja nimenomaan siinä mielessä, että jos kilpailija huomaa, että hänen sanomisiaan käytetään häntä vastaan sunnuntaisin, niin loppuu aika nopeasti se avautuminen pk-huoneessa. Pelkäsin etukäteen, että Vappu ottaa esim. esille Danan avautumisen Kätsykästä, ja näin tietysti kävi. Eipä taida Dana enää avautua, tai sitten se on niin pahvi kuin bbläisen kuuluukin olla.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Alkoi huvittaa, kun Kätlin veti tänään osalle porukasta jotain aamujumppaa. Huvittavaksi homman teki selkeä assosiaatio Vintiöt -sketsiin, jossa Kaido Kuukap ja Voimelemise Kärpset tekivät jumppaliikkeitä. "Yks, kaks, koli, neli. Kaik yhes koos, liikutake käsi".
 
Hyvä pointti, ja nimenomaan siinä mielessä, että jos kilpailija huomaa, että hänen sanomisiaan käytetään häntä vastaan sunnuntaisin, niin loppuu aika nopeasti se avautuminen pk-huoneessa.

Tämä on totta ja mielestäni melko heikko veto tuotantotiimiltä. Ellei sitten Vappu Pimpsu ole itse kaikessa nerokkuudessaan keksinyt kysymyksiä. Muutenkin nuo Vapun kysymykset sunnuntain lähetyksessä asukkaille (sekä pudonneen kilpailijan haastattelut) ovat ihan sitä itseään. Vapun kysymykset ovat oikeasti kuin suoraan jonkun kuudesluokkalaisen suusta. "Kenestä tykkäät eniten", "tapahtuiko siellä peiton alla jotain, hihihihihihi", "missä se Maken käsi olikaan.....", voi luoja.
 
Vapun kysymykset ovat oikeasti kuin suoraan jonkun kuudesluokkalaisen suusta. "Kenestä tykkäät eniten", "tapahtuiko siellä peiton alla jotain, hihihihihihi", "missä se Maken käsi olikaan.....", voi luoja.

Ja täysin totta tämäkin. Luulisi, että Suomen maasta löytyisi parempiakin juontajia. Ihmeellisesti vain siellä pyörii tai on pyörinyt Vappu Pimiä, Janne Kataja ja Jani Toivola. Toinen toistaan surkeampia ja silti heitä pidetään yhdessä katsotuimmista ohjelmista.
Juontajaksi Anssi Kukkonen ja tehtävävastaavaksi Jouko Turkka.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
BB-uutisista poimittuna Esat saivat sitten kollektiivisen rangaistuksen jossa saivat itse syötävää ja juotavaa kun muut asukkaat käskettiin riisuutumaan alusvaatteisilleen ja seisomaan ulkona rajatulla alueella kunnes toisin määrätään.

Tässä linkki kyseiseen uutiseen.

Sinällään ihan ok rangaistus. Tosin tuolla ulkona ei ole kovinkaan lämmin niin mietinpä vain että kannattaakohan niitä asukkaita tässä vaiheessa kovastikin tarkoituksella vilustuttaa? No ehkä ne nuhanenät on kurjuuden tavoittelijoiden mielestä mielenkiintoisia, ehkä se hauskan Kätlinin pyörähtelykään ei silloin ole niin muovista eräiden silmissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös